Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 Februari 2011

ANAK MUDA MALAYSIA SEDANG DIBODOHKAN



PROSES PEMBODOHAN



nota:
proses membodohkan anak anak muda
ini sedang berjalan dengan rancaknya
proses pembodohan ini perlu kerana
kalau anak anak muda cerdik mereka
pasti akan bangun melawan gerombolan
kah kah kah



PROSES PEMBODOHAN DI UNIVERSIT MALAYA

Satu sidang media anjuran kumpulan Pro-Mahasiswa (Pro-M) Universiti Malaya hari ini terganggu apabila ia cuba disuraikan oleh pihak berkuasa universiti berkenaan.

Insiden yang berlangsung selama kira-kira 15 minit itu bermula apabila seorang pegawai keselamatan mula menghampiri kumpulan mahasiswa berkenaan yang berkumpul di Gazebo, Kompleks Perdanasiswa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...APA PUNYA UNIVERSITI... kah kah kah..

kah kah kah... INILAH SALAH SATU PROSES PEMBODOHAN... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU DAPAT BELI.... BELI... kah kah kah..

kah kah kah....KALAU TIDAK BODOHKAN.... kah kah kah..

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalo kt UTHM lg teruk..byk mahasiswa jd bangang..yg sedia bangang mmg byk laa..tp disebabkan universiti ni kt ceruk kampung,so xde sape amek port..hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Klaua kat universiti tak boleh bercakap baik jadi pelajar di Tel Aviv lagi baik.
Sekurang kurangnya persatuan pelajar Islam Universiti Tel Aviv boleh buat solat jumaat dan boleh bercakap.
Atau jadi pelajar di Universiti Habana Cuba.
Atau pindah saja ke Pyongyang.

Tanpa Nama berkata...

budak2 sekolah dan budak2 universiti bawah 24 tahun, kebanyakannya tak amik pot langsung pasal politik..
mereka masih asyik nak lepaskan diri dari masalah masa depan diri sendiri yang tidak menentu...ini semua suasana yang dicipta BN supaya rakyat hidup secera terdesak dan berharap hanya BN saja dapat membantu..

kalo tunggu next PRU13, PR akan kalah teruk. Lihat saja bagaimana pengaruh PAS kuat dan subur di terengganu sehingga PAS boleh memerintah di sana, tiba2 PAS boleh tumbang pilihanraya...

strategi yang sama juga akan digunakan dalam PRU13... jangan harap la PR nak menang.. pergi lanchow la pilihanraya...

Tanpa Nama berkata...

MMg bangang pun budak uni ni...org dok suruh belajar bukan masuk politik....buat habis duit mak bapak jea...
Dgr citer ramai x suka dgn Student senior sbb pro Pembangkang...dan kalo ada perjumpaan asik nak citer pasal politik...
Budak Junior nak belajar....ingat depa bodoh ker??..Inilah kalo dah taksub dgn politik songsang PR yg bodoh tue...

Bangang punya student....mcm tukar tiub..

kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Kena buang NCnya, tak tahu apa dia sebuah kebebasan bercakap, bersuara dan mengeluarkan pendapat. Kalu pelajar U tak boleh bercakap apa bendanya U itu? Dah nak masuk 54 tahun merdeka pelajar U nak dibangankan? Oleh siapa? Pegawai tadbir? Pengawal keselamatan? Pariah betul pentadbir U IPTA kita, takut dengan UMNO! Apa dah jadi? Dahlah akademiknya bangan dan tak pandai bercakap ini pula pelajar disuruh jadi macam depa. U kita jadi tempat sarang bodek UMNO!

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 11:48

boleh tak kau huraikan apa yg beruk2 tu buat? bangang jenis mcm mana tu?

Tanpa Nama berkata...

anon 15:41

aku asa..ko yg plng bangan kot...jenis otak beku..hati hitam, takut pd perubahan.

ko ingt pemimpin yg ada nie nak memimpin sampai kiamat ke apa...ko ingt nyawa diaorg nie d pnjngkn ke apa...

kita perlu pelapis..klu da bdk2 univ tak d beri pendedahn pasal politik...d halang minda mereka...sapa yg nk jadi pelapis...tak kn ko kot..lg hancur la..

umno takut bdk2 univ nie men politik..sbb diaorg da tau da bdk2 univ nie pilih mna....umno nie lagi suka lau rakyat dia nie tak berkembang...jadi bodoh...senang utk d perbodohkan...cm hang la..

pasal pembngunan minda rakyat nie..umno tak ambik kisah pun..buat2 je ambik berat tue..padah hal nk sngt rakyat2 dia bodoh...bodoh cm hang la, kena tupu pun mash sokng..