Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 Februari 2011

DUA KALI BANGANG




INI DIA YANG KITA TUNGGU







ISU VALENTINE: MENTERI TERIMA RATUSAN PANGGILAN
- mkini

Cadangan 'kekang aktiviti tidak bermoral' oleh Pemuda PAS menyebabkan Ng Yen Yen menerima ratusan panggilan telefon daripada mereka yang bimbang dengan perkara itu.

Mendedahkan perkara tersebut kepada pemberita di Kota Baharu hari ini, Menteri Pelancongan itu berkata panggilan terbabit datang daripada pelbagai pihak termasuk pelancong asing.

"Para pemanggil berasal dari industri pelancongan luar dan dalam negara. Kenyataan tersebut boleh menyebabkan ketakutan atau kebingungan pada pelancong asing untuk datang ke negara kita dan perkara itu akan membuat mereka berfikir dua kali untuk mempromosikan Malaysia," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI DUA KALI BANGANG… kah kah kah..

kah kah kah…. KETUA PEMUDA PAS ITU SATU HAL…. kah kah kah…

kah kah kah…. NI MUNKEEE INI SATU HAL LAGI…. kah kah kah…

woit… INGAT INI ZAMAN HARUN AMINULRASHID… DI BAGHDAD… kah kah kah..

kah kah kah… BANGANG… NAK MENIPU…kah kah kah..

kah kah kah… MACAM MANA SEMUA ORANG BOLEH TALIPON MENTERI…. kah kah kah…

woit… DARI PUKI MAK MANA PULAK PELANCUNG TU DAPAT NUMBER PUKI MAK CHINA INI…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TAK DI CARUT KAN …. INI RUPA CHINA YANG SUKA MELAYU JADI BODOH… kah kah kah…

kah kah kah… CHINA JENIS INI SUKA MELAYU JADI BODOH…kah kah kah

kah kah kah …BILA MELAYU BODOH… BOLEH AMBIL TANAH TAPAK PENJARA PUDU… kah kah kah..

kah kah kah.. BILA MELAYU BODOH BOLEH AMBIL TANAH JALAN PEEL…. kah kah kah..

kah kah kah…. BILA MELAYU BODOH BOLEH AMBIL TANAH TUDM… kah kah kah..

kah kah kah… BILA MELAYU BODOH BOLEH AMBIL TANAH KTM SENTUL…kah kah kah

13 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT...

Bagero betul la dua mangkuk tue...

yang satu tue... tolong tengok kiri kanan kalu nak melintas aaa....

yang lagi satu... apa lanchau kecoh.. kalu betul mau glamer.. kasi la itu nombor kalu.... Samy Vellu lagi berani kasi nombor dalam TV....

Tanpa Nama berkata...

kalau berani kasi nombo kat anak yatim laa

malam 14 ni mesti kena skodeng

la li lat ta li ta plomm berkata...

terbaek bro..mmg patut pun lu maki minah cina yg x sedar diri tu..dia ingat suma melayu bodo??? cibaii mak dia..

Kampung Kelawar berkata...

Bang!
Kalau tak hendak Melayu jadi bodoh dan dibodohkan biarkan pemuda PAS menjalankan aktiviti yang menjadi tanggungjawab aetiap orang Islam Mencegah kemunkaran.
Cumanya,abang kena pantau agar tidak melampaui batas yang ditegah Islam.Yang baik sama-sama kita sokong.Ingat bang,hebat macammanapun kita,mati tetap mengejar kita.

Tanpa Nama berkata...

ngang nyoeng nyoeng...memang bangang....

Tanpa Nama berkata...

xtahu nk komen mcm mana. bagus tindakan jbtn agama tu nk bgtau umat Islam ttg bhy valentine. tp x pyhla nk heboh dlm media. sebar pamphlet, buat ceramah diam2 suda. skrg x pasal2 Ng Yen Yen tpaksa layan kol yg bertubi2. kesian la kt dia. plan nk tipu rakyat dh tergendala kejap sbb nk layan suma kol tersebut... huah hua hua hua

Orang Perak berkata...

Kenapa menyalahkan Pemuda Pas tu plak ??? INi pun admin tahap bangang juga dalam memahami perlunya amar makruf nahi mungkar.....

Tanpa Nama berkata...

Aku tengok TT pon sama2 bodo gak...
Bile ade org nak cegah lu kata die anti sex plak, muda2 xder awek la...
Aku kuar dgn awek aku bile valentine dan berfoya2 nk puaskn nafsu, tp aku x salahkn kalo org nak cegah sbb benda tu betol spt mana dlm ajaran islam...pndai2 la nak lari dari dowg....berani buat berani tanggung...kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Kita tunggu je bulan 11 nanti banyak la kes buang anak, hasil dari kununya hari VALENTINE nie.

-wakleman

Tanpa Nama berkata...

Bro lu punya blog gua selalu baca...ada isu bro kupas dgn baik dan bernas, tp bro kena pk kalau nk tibai org tengok kiri kanan dulu,jgn sampai org hilang hormat cukup..memang pada dasarnya bro boleh tibai semua jika tak betul,kena ingat nama bro bukan Samy vellu ataupun Lim Goh Thong..so pk sendiri..gua sokong kawan dari Kampung Kelawar...

golok perak berkata...

... teman setuju benor ngan kawan kg. kelawar (kalu teman tak silap kat tg. malim sana kan ? ) dan teman bertambah setuju ngan tanpa nama 21.55... setiap yang dlarang dlm islam tetap kekal sebagai larangan .... kita tidak boleh mempertikai berdasarkan setakat pengetahuan kita dan tahap pemikiran kita sahaja. apa apa pun hukum tetap hukum, larangan eap larangan.... tak kira besor mana kesalahan atau dosanya ....
mcm yang selalu mike kate .... and I quote ..; kalau dah bodoh bercampur bangang berperisa tolol jangan bagi orang tahu dok kat dango kebun deghoyan diam diam sorang sorang ... sebab

Tanpa Nama berkata...

bila2 pun, apapun, siapapun amalkanlah seks selamat.

cegah penularan HIV/AIDS dan penyakit2 STD.

ini pesan bukan untuk orang belum kahwin saja. jangan lupa jangkitan penyakit oleh suami2 curang kepada isteri setia hasil lawatan kerja/ sambil belajar atau out station ke medan, batam dan golok.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

buat ah artikel pasal issue paderi Sarawak yang hina Nabi Muhammad S.A.W tu? aritu tweet kat page Najib dia buat diam je. Apa hal kes tu skg? diam je ke? Kata dalam siasatan. teringin nak tau apa perkembangan terbaru. pastu Namwee bodoh tu pun diam lg? bodo. penakut haram la pemimpin skg.