Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 Februari 2011

TERKINI TER NOW !!!



UCAPAN SELAMAT TINGGAL



nota:
bai bai dari
presiden united mesiran national organisation
kah kah kah





UNITED MESIRAN NATIONAL ORGANISATION

parti united mesiran national organisation
yang di kepalai oleh mubarak kini diberitakan sedang
menyusun strateji baru untuk cuba memenangi hati
anak anak muda

bangunan parti united mesiran national organistion telah
dibakar. pemimpin parti telah menuduh kerja jahat ini
ini mesti kerja ajen ah seng kah kah kah


LARI KE MANA?


di beritakan mubarak akan lari
ke luar negara - tidak tahu ke mana lagi

kalau raja farouk di naikan ke atas
kapal dan di hantyar ke rom

BANK SWISS

semua akaun kaum keluarga hosni murabak
teklah di bekukan oleh bank di switzerland !!


FIRST LADY

first lady manangis kerana satu coli telah tecicir
tak sempat di bawa masuk ke dalam beg kah kah kah

13 ulasan:

aidono berkata...

kerajaan mesia tak nak ucap tahniah ke kepada rakyat mesir? sekurangnya ucap tahniah kepada mubarak yang sempat lari..

kah kah kah...

xshahidx berkata...

menunggu ucapan tahniah dr PM kepada ank muda mesir!

Tanpa Nama berkata...

Masalah rakyat Mesir selesai, tp timbul plak lagi satu masalah utk rakyat Malaysia.

Pelajar2 kita di Mesir yg diangkut balik hari tu, sape plak nak hantar diorang balik semula ke sana?

Sape nak tanggung kos tiket kapal terbang?

Sudin berkata...

Salute anak muda...!
Dunia milik kamu.

Titisan air mata melihat tubuh sekecil ini bangun melawan....ternyata Amerika,British,Zionis dan barua-barua mereka menjadi dalang.

Umno(B)/BN tunggu saat kehancuran kalian.......!!!


http://www.youtube.com/watch?v=QMyp-IUlpVY

Allah memelihara kamu wahai anak.

Tanpa Nama berkata...

aku ingat sampai 2 ke 3 bulan mangkuk tu baru baru nak lari
rupanya baru 18 hari dah lari

anak muda mesir memang berani
selut untuk anak muda mesir yg kool
mereka semua memang ada telor
mereka berjaya melepaskan telor mereka yang dahulunya diikat United Mesirian National Organisation (umno)

mari ramai2 kita ucapkan tahniah kepada anak muda mesir

Tanpa Nama berkata...

bukan ke tuan tanah blog ni dulu gak lari tak cukup tanah ke amerika??? ...kah kah.. kah..

lagi nak ngumpat org lain..!! dunia..dunia.. kah..kah..kah 300x

husni murtabak berkata...

kalau revolusi ni sampai kt Mesia kan best!

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 16:28.

TT lari kerana ingin terus menjadi manusia merdeka kalau tunggu di sini memang jadi dungu macam lu...manusia yang rela dikurung dan dikongkong adalah seperti katak dibawah tempurong!

Tanpa Nama berkata...

ada lagi mamat bangang UMNO berani datang berak2 cirit kat sini.. kene tibai, terus cabut..kahkahkah..

salute mohamed bouazizi, takdak ka hadiah novel untuk dia dr umat islam mana2 dari hujung dunia? dah 3 negara dah tumbang, 2 lagi sedang menunggu... wikileaks assange pun tak sehebat dia..

kat malaysia ni, jangan bakar diri yer, mati katak la jawabnya.. takder sapa nak amik pot pun sbb rakyat2 semuanya hidup macam lembu kenyang!!!!

Tanpa Nama berkata...

mesir sudah jatuh..amerika sedang masuk jarum...

gua raser 2x5 saja akan terjadi kat sana lepas ni.. calon2 pilihanraya akan berdegar2 cakap pasal kemajuan, demokrasi apa lanchow.. akhirnya berkawan dengan yahudi jugak..

iklim politik memihak yahudi ni dah jadi trend banyak negara sejak tahun 50-an lagi.. silap haribulan, ulamak naik pun 2x5 jugak.. kalo omar, kira soheh la.. al-baradei pun 2x5 saja...

Tanpa Nama berkata...

revolusi tak perlu susuk yang berdegar2 bercakap mengenai politik.. apa yang penting, dia tahu menyuarakan haknya dan tidak mahu menjadi rakyat yang bacul...

lihat sini buktinya: http://www.youtube.com/watch?v=VlBAzvX9Xw4&NR=1&feature=fvwp

DAWSA berkata...

anon 2011 Februari 12 22:43...gua sokong sama lu! anon Tanpa Nama 16:28. memang BAGHAL TELOQ KECIK PUKI NENEK DIA!

Tanpa Nama berkata...

anon 13:08..hang berani ke nak bunuh diri...nak buat revolusi..
Yg aku tau hanya ada satu mamat paria india yg bunuh diri sbb anuar x layan kaum dia dgn adil..
meloncat mati mcm katak atas zink...
anuar buat apa??..lagi dia cakap pegi mampus la ko....

kah..kah..kah..lama kelaman macai2 nuar mcm TT makin bengong