Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 Februari 2011

CHINA BETUL ATAU PARIA BETUL



PARIA MENGAKUI EEE



nota:
mana asal usulnya
mana gambar ayahnya
kenapa gambar kaum keluarga
ayahnya tidak pernah ada




OPS LALANG 1987 : MADEY AKUI TEMUI KIT SIANG ,PEMIMPIM PEMBANGKANG – mStar

Mahathir Mohamad menjelaskan bahawa beliau pernah menemui Penasihat DAP, Lim Kit Siang bersama sekumpulan pemimpin pembangkang lain bagi memberi jaminan bahawa mereka tidak akan ditahan di bawah Operasi Lalang 1987.

Malah Mahathir berkata, pertemuan berkenaan dibuat bagi menjelaskan mengenai kekhuatiran yang timbul di kalangan pemimpin pembangkang mengenai nasib mereka ketika itu.

"Saya masih ingat, saja jumpa dengan Lim Kit Siang dan kawan-kawannya.

"Saya jumpa mereka secara berkumpulan, bukan secara berasingan kerana mereka khuatir mereka akan dimasukkan dalam tahanan," katanya di sini Jumaat.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas mengenai cabaran Lim agar mendedahkan nama pemimpin pembangkang yang ditemuinya ketika itu.

Lim yang ketika itu merupakan Setiausaha Agung DAP sebelum ini menafikan bahawa beliau pernah mengadakan pertemuan dengan Mahathir bagi membincangkan mengenai sebarang jaminan seperti yang dinyatakan.

NOTA
kes ini senang saja
sama ada china ini bohong
atau
pariah ini bohong

untuk ujian senang saja
minta paria ini tunjukkan
gambar ayah dan kaum keluarga ayahnya

21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dapig punya carita hang percaya...tapi mahathir punya citer hang buat2 x percaya...
dah bekali2 kena kencing dgn daPIG pun nak percaya lagi ker??...

MMg hang penjilat tegar si daPIG mcm pok nik....

mcm kes diselangor pasal khusrin...nape x tnya lim kit sial dan hadi awang??...sbb depa pun sokong gak pindaan tue sblum ni di parlimen.....bodoh piang la lu ni...

kah..kah..kah..

kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

pariah kelas belukang, 22 tahun dok balon khazanah negara, sekarang semua eeee punya kalau bukan sepet...rasis puki ayam!

Tanpa Nama berkata...

tua nak mampoooos pun tipoo lagi

Tanpa Nama berkata...

asyik benda sama berulang2. ko nie bodoh ke ape? ikut turun temurun, budaya orang mlayu nie, siape2 yang berkhawin dengan orang melayu, tidak kira lelaki atau perempuan, anaknya akan jadi melayu. dalam kes nie, sapa bapak madey 2 x kisah la, india, cina, atau mana-mana bangsa. yang penting mak madey 2 keturunan melayu. ulasan ko memang bodoh la sejak2 nie, aku kecewa

Tanpa Nama berkata...

Apa nama tu.....Saayaa ooorang Kedah
bukan mai dari India.
Tak caya tanya Tengku A.Rahman....

cicit ngah layor berkata...

Kalau betoi dah jumper dgn Kit Siang dan kawan2nyer,ngaper tak bagitau tarikh,waktu dantempat perjumpaan tu.Tak kan sebut dah jumper jer.Semaser bertekak dlm Parlimen pon jumper juger,maser rehat minum pon jumper juger.Kit Siang tak mengaku Mr Sabu pon tak mengaku.Tp dlm Ops tu,etnik kit siong dgn etnik mr sabu jer yg keKemunting....etnik Mubarak Malaysia,seekor pon tak pergi.Org tengah kelam kabot keKemunting,demer asyik mukoi gendang kelin jer.Ader nampak?

mosabit berkata...

ini adalah sifat sifat orang yg hampir pupuslupus..

iaitu sifat TEBINAMAM...

TEBINAMAM maksudnya = Tebiat Nak Mampossss.....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

mubarak dah habis...mcm mana TT? xkan kah...kah jer? mana hasil?

Tanpa Nama berkata...

i like tun!
coz...baru aku kenal anwar

i like tun!
coz...melayu mmg mudah lupa

i like tun!
coz...melayu mcm aku tak suka kena tipu lagi

i like tun!
coz...melayu sudah pandai demo

i like tun!
coz...melayu sudah pandai memberontak

i like tun!
coz...dia dah kayakan abu juling

i like tun!
coz...aku dah berubah arah kepada keadilan utk semua rakyat

Tanpa Nama berkata...

PARIA..
Keh...keh................keee...
Ikut suka kau ja kata orang PARIA...
Tapi memang pon PARIA...nak buat macamana...PARIA PUTARALAM..
Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttt...
cakap pelan2 nanti ada MELAYU PARIA marah...
PerGi MAMPOSSS DENGAN MELAYU PARIA..
Keh...keh...keh....keh...keh...

Tanpa Nama berkata...

cite apa ni...

Tanpa Nama berkata...

madey hindu

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
bukan apa, kisah melayu sentiasa dikencing,
malang lagi bila melayu dikecing mamak dari India, bukan sahaja kencing yang hacing, bahkan bau kencing tak hilang sampai ke anak cucu.
apa jenis kencing yang mamak madey pancutkan ke mulut melayu, sehingga pencen tua bangka pun melayu masih lagi percaya. Harap-harap mamak madey tak beri makan nasi kakang kepada orang melayu.

perfectwater75 berkata...

Salam,

http://perfectwater75.blogspot.com/2011/02/sajak-mahathir-mudah-lupa.html

thx!

Tanpa Nama berkata...

bekas besan samy vellu nih.. cakap pun macam orang keling mabuk bebal membebel.. ini india jahat, patut kita tibai india ni.. india baik, kita buat kawan sama macam cina baik jugak!

semarin aku nak gi makan bangkai ayam kat pertama kompleks, ada couple india tengah hot bercinta saling jeling menjeling balak ngan awek dia kat sebelah meja gua.. syok sungguh la aku tengok si awek india ni tergedik2 bila balak dia sikik mengacah2... sekali sekala, anak aku yang berumur 3 tahun (pompuan) asyik2 menjeling memerhatikan gelagat couple ni tanpa sebarang pemahaman dan cuba mengerti.. aku cuma beli 2x kentang lenyek dan 2x ice lemon tea.. bangkai ayam tak jadi amik sbb ko la isham, asyik bitau bangkai ayam jer.. tak jadilah gua buat sedekah jariah untuk askar yahudi membunuh umat2 palestin de3ngan lebih banyak lagi..

biasalah india bercinta, memang getik sungguh bila dipandang... balak dia siap raba2 celah kangkang awek dengan kaki dibawah meja.. aku rasa jijik benar, anak aku masih memerhatikan gelagat india tu.. kadang2 bila terover sikik, si betina tu melolong manja "dont! dont! crowd is look!", si balak tak amik peduli semua tu... dia terus mengais2 kaki dia kat celah paha si betina tadi sambil pejamkan mata... agaknya dia sedang bayangkan suasana erotik tu macam dalam filem hindi shoot kat switzerland.. aku nak stim pun serba salah sbb awek tu maklomla.. kalo putih melepak, aku akan pachu cheng kat depan awek tu dengan serta merta la..

teringat aku akan habitat2 keling ni... turun bukit pun kayuh lagi pedal beskal... jenis makan puji / makan cabai lebih2 ni.. nak nasihat, aku tatau nak nasihatkan apa... bende2 cenggini, agama dia tak larang... cakap kang, nanti dituduh tak belajar dan faham pegangan agama orang lain pulak... awek mat saleh pun tak pernah aku jumpa tergedik2 cenggini masa aku belajar dan merayau2 europe muda2 dulu...

sabo jelah.. kita masih kabur dan cuba membuat kesimpulan akan memahami habitat eee ni sebenarnya.. tak nak aku simpulkan, nanti india2 yang baik akan marah pulak... biar aku simpan kenangan2 eee cenggini... macam aku pernah terserempak 2 ekor eee tengah bererotik membalun kat atas rumput ladang koko di Bukit Cerakah! asal lindung sikik jer pokok2, terus on jer adegan2 panas tu.. masalahnya kantoi depan mata gua...

Tanpa Nama berkata...

nak tau china betul
atau paria betul?
sonang jo.
suruh china buat sumpah laknat dalam mesjid.
suruh paria buat sumpah laknat tepi mesjid.
kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

kalo bapak madey dr india
bapak isham rais dari mn?
indon?ptt prangai mcm mat indon
tau nk bangkang je sumbangan xdak
deb telan ckup2 msuk um

ko xnk wat grup bendera cawangan malaysia ke?
mmg lyk sgt la ak tgk dgn prangai ko nh
bleh imbas nostalgia tym ko dok um dlo
blaja mls nk berdemo je keje
dasar indon

aLAhai SiLaNCau berkata...

peria kalau dah busuk, memang tak boleh pakai (makan). Buang aja kat dalam tong sampah. sebab peria kalau dah busuk baunya memang betul-betul busuk punya. busuk macam shitt

cibai dan lanchooow aja yang suka kat peria yang dah busuk ni

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kepada pemuda-pemuda yang biadap kerana berjaya mengubah kehidupan dan politik mesir!

Di malaysia, pemuda-pemuda yang biadap seperti ini amat dibenci dan ditakuti oleh mat tikus, mat bana songkok tinggi, mat pekasam dan mat juling

TT - tuan belum menjawab soalan saya itu hari. Siapakah mat juling yang masih belum menyiapkan projek telor kapalnya?? Saya dah tanya lebai google tapi dia pun tak boleh bagi jawapan daaaaa! Tolong bagi clue sikit aaa.

UMNO WARISAN 'SAKA' BRITISH PASTI PUPUS berkata...

WAHAI SEMUA, CUBA KORANG SEMUA SIASAT BALIK KNP CERITA LAMA OPS LALANG DI TIMBULKAN BALIK? KNP TAK TIMBULKAN KES MEMALI?

MESTI ADA UDANG DI SEBALIK BATU...

APA YG MEREKA NK DPT DR 'TIMBULKAN BALIK ISU YG DH LAMA NI'?

CUBA KITA PERAH2 OTAK....SBB TAK LAMA LG, KITA TAHULAH APA YG DIORG NK BUAT...

Penyapu berkata...

T.T..

gua ingat lu kene buat satu artikel pasal "Sejarah Malaysia mempunyai PM bukan berbangsa melayu" kah kah kah kah...pelik pelik....

anak kucing gua nama kitty..gua ingat kalau kutty ni sesuai dgn anak puppies kot..kah kah kah kah...