Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Mei 2012

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - WORLD BREAKING NEWS




NAMA JAWATANKUASA PAMANDU BERSIH 2.0 YANG DI SAMAN









20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apesal tukar tiub x kene saman? mungkin kah tukat tiub trojan horse dari UMNO? kah kah kah kah

Luke Halmo berkata...

Pelik bin ajaib ! Tukar tiub dan Pak Samad tidak disaman. Hendak ambil hati Melayu ke UMNO atau sayang undi hilang nanti ???

Tanpa Nama berkata...

yahooooo.....TT tak kena!!!!

takut2 bik mama ada kes lain nak sangkutkan TT....tuduh bik mama join Punk Rock....

parah2.....

mek berkata...

hopefully tiada surat cinta versi seterusnya yang ada nama Hishamuddin Rais....

Tanpa Nama berkata...

diorang takut ke dengan kau dan pak samad.bik mama sayang kau ni.

Tanpa Nama berkata...

TT tak kena saman pasal TT dah muflis..

Supol berkata...

TT,dengar khabar Dato' Sri Anifah Aman akan join PKR. dekat Sabah dan Umno Pusat dah heboh pasal isu ni.

Tanpa Nama berkata...

selamat bro tt.anda masuk gagalist ternow.
Saheh kalau tukar tiub membawa perubahan sudah lama lblog tt diharamkan

Tanpa Nama berkata...

TT kenapa kau tak kena. kau sedara hishamuddin onn ke.

Amy berkata...

Yalah Bro..apesal nama Bro TT x masuk? Hairan bin ajaib bin pelik bin segala-gala bin...

hasilox berkata...

Kini umno adalah:
MUSUH MASYARAKAT NOMBOR 1.

Syabas!

Tanpa Nama berkata...

nama TT takde kerana hujung minggu ni TT akan announce masuk UMNO !!

kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

TT sudah jadi jantan takubin skrg..

Tanpa Nama berkata...

TerNOW
TT sebenarnya adalah Ank kepada hisyamuddin keris
Mana ada ayah sanggup tengok anak kena saman.
Kah kah kah

Shah berkata...

Bro tt,
Lu masuk gagalist lah!
Hahaha..
Pesal apa nama u takde? U adaaffair ngan bik mama ker?
Gurau je!
Kami doakan mahkamah lingam ini masih berbaki sirna keadilan dan kebenaran

jai berkata...

Apakah ini menunjukkan umno sayang pada TT???

Lu biar betul bro.

Kah kah kah...

Qaseh Bonda berkata...

Tau Takut sama Tukar Tiub. Bergegar 1Malaysia kalau nama TT sangkut.

Bila TT dan Pak Samad bergabung pasti roboh kota melaka inikan UMNO yang hilang bisa...yang ada semua dah hilang gigi tinggal gusi.

Tanpa Nama berkata...

PERRRRGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! LU TAK MASUK SENARAI BRO!!! POYO BETUL!!!! GAGALIST...TAK COOOL LANGSUNG....SUEI...PUNDEK....PUNYALAH JATUH STANDARD......BAIK LU PERGI MINTAK PENGUAM NEGARA TAMBAH NAMA LU DALAM LIST....KALAU TIDAK BAIK LU JALAN MENONGGENG JE....KAH..KAH..KAH....UMNO SUDAH KENAKAN LU MASUK SENARAI PALING POYO TAHUN INI....................HO....HO....HOO...

Tanpa Nama berkata...

PTUIH........!!!!! BUAT MALU KEPADA PERJUANGAN...

Tanpa Nama berkata...

pelik sungguh, TT tak kena!!!

aku takut, TT salah sorang SB tak...

atau pon ada org nak kena kan dia...

buat sejarah lama...

nanti adalah statement mengatakan hishamudin rais memang tak pakai punya org...tahun 74 dia lari eropah...bersih 3.0 dia pon tak kena saman....hahahahaha

macam ada kekebalan lah waghih den nih!!!!

sedara rapat bik mama kot...hahahahaha