Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Mei 2012

KENAPA POLIS MELAYU SUKA PAU DI ROAD BLOCK



PERTANYAAN UNTUK KURUN INI


kenapa polis melayu islam suka pau
di road block?

kenapa polis melayu islam suka ambil
duit rasuah?

kenapa polis berlaku ganas
pada 28 april 2012 yang lalu?


SOALAN YANG MEMERLUKAN JAWAPAN














MUNGKIN INI JAWAPAN:
alangkah baiknya
alangkah indahnya
alangkah cutenya
jika ramai polis
buat macam ini
kah kah kah






punk rock di radio bangsar utama:






9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=f8t8LDKFrbw&feature=relmfu

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=f8t8LDKFrbw&feature=relmfu

Tanpa Nama berkata...

confirm muka huduh sbb tu x tunjuk...

Tanpa Nama berkata...

confirm muka huduh sbb tu x tunjuk...

Tanpa Nama berkata...

yer ke polis suka pau???

kau yg buat salah, kau suruh dia saman ajerlah....

masalahnya...dua2 pihak yg setuju nak kawtim...

kalo saman....RM300. kawtim mungkin RM50...

bab pau2 ni...dua2 pihak bersalah!!!

senang citer, kalo dari atas dah tak betul...yg bawah2 ni, lagi teruk!!!!

kalo tak nak polis PAU!!!!.... jangan buat SALAH !!!!!....

kahakahakahakahakah!!!!

boleh ke TT??????...

Tanpa Nama berkata...

Aku suka baca tajuk Entry TT ni..
Biasa la buat road block tu macam pasang jaring di sungai hanya menanti mangsa tanya soalan2 bodoh, gertak dan dapat fulus haram...kerja buat road block ni ni adalah sumber pendapatan ke dua utk tampung keluarga mereka...Kalau tidak tak kan ada org bgtau - kalau tak rasuah bukan p01!5 namanya...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

depa praktis jambori polis ka? keh keh keh

Tak kir la polis ka sape makan duit haram ni hasilkan benda haram gak tu hidup tak aman tenteram keluarga dan keturunan anak cucu cicit boleh jadi tak betul nanti..

Jadi elakan dari beri atau ambik rasuah..

nunu berkata...

hahaahahahahh topik TT hari ni mmg kelas...smua ingat aku dh gila sbb gelak sorang2...kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Wa dh biasa dah kena pau ngan polis.Ayat diarang sama jer..'pegawai ada x cukup 50 ni.'. Ataupun 'duit tu kau
Gulungkan,Pastu letak bawah kertas tu,aku buat2 tulis ni'