Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Mei 2012

KEMPEN BOIKOT SEKINCHAN IKAN BAKAR DI TERUS KAN




DARI FACEBOOK RONASINA KARTUNIS

aku : kita nak makan kat mana ni?
Sham: ABSIB
Aku: Mana tu?
Sham: Asalkan Bukan Sekinchan Ikan Bakor
Like · · Share · 25 minutes ago near K



KEMPEN BOIKOT DI TERUSKAN LAGI






DARI FACEBOOK PENARIK BECA

Aku tak pernah pergi dan Allah tolonglah jauhkan aku, keluargaku dan kawan2ku dan semua yang berakal dari kedai puaka itu



radio bangsar utama berkempen sama:






12 ulasan:

paip bocor berkata...

BOIKOT SEKINCHAN IKAN BAKAR!!!

ikang berkata...

Bukan sedap sgt pun
Mahal jer lebih

Tanpa Nama berkata...

confirm duit hasil dadah....

masihhijau berkata...

hmm.. aku penah pegi kedai Sekinchan ni yg kat kota damansara tu. aku makan 2 org ngan bini amik ikan kembong sekor sotong 2 ekor sayur dan nasik putih 2. air buah 1, air kopi panas satu. dahlah rasa pon tak sedap harga yaaaa rabbi... RM 75. mmg aku takkan pegi kedai ni, sampai bila bila.

SHreK_MaN berkata...

kat kota damansara semlm(22/5) tutup...hoho....kemah2....pakat boikot la set2 kito.....hoho

Tanpa Nama berkata...

usj taipan dah tutup...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

ini org kalo meniaga apa pon....akan melingkup!!!!

memang tak reti berniaga lerrr....

harapkan politik nak tolong berniaga...

itu pasal, 95% org melayu berniaga tiada legasi...

satu keturunan....dah lingkup...

pi tengok tu....kilang burger ramli kat selayang!!!

itu betul2 melayu yg nak berniaga....tak main2 bodek...

1Ong2Kos berkata...

kedai dia depan Jusco Bukit tinggi Klang dah tutup.. teruskan Boikot

Tanpa Nama berkata...

yang kat kota damansara pun tutup (23/5). premis nya dah keluar signboard for sale/to let...bisness lain pun dengar dah layu ..hukum buat orang munafik!!!!

Tanpa Nama berkata...

SAH!! restoren ikan bakar sekinchan cawangan tutup. Tukar pemilik, tukar nama restoren...pun tutup juga selepas beberapa bulan...masa pembukaan dulu bukan main gempak. Siti Nurhaliza datang rasmi. Bagi makan free..Tunjuk video pencapaian Dato' ni...akhirnya tutup...cawangan Shah Alam pasti juga tutup..belum selidik lagi...

Khairul berkata...

meh like FB PAGES boikot sekinchan

https://www.facebook.com/BoikotRestoranSekinchanIkanBakar

Khairul berkata...

meh like Boikot sekinchan ikan bakar pages

https://www.facebook.com/BoikotRestoranSekinchanIkanBakar