Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Mei 2012

BILA PEGUAM CUN MULA BERSUARA




PANTUN RAKYAT


sepandai pandai tupai melompat
ke tanah juga jatuhnya
sepandai pandai najib memantat
ke mahkamah juga akhirnya



AKAN DI SAPINA KES RASUAH



SAKSI: JIKA ENGGAN INTERPOL BOLEH TANGKAP
- harakah daily

KUCHING: Perdana Menteri, Najib Razak dan Menteri Pertahanan, Zahid Hamidi akan disapina agar datang ke mahkamah Perancis untuk memberikan keterangan.

Peguam Suaram yang baru pulang dari Perancis Fadiah Nadwa Fikri berkata, pihaknya telah memaklumkan kepada mahkamah Perancis tentang saksi-saksi yang akan dipanggil itu.

Turut disenaraikan sebagai saksi adalah bekas penasihat Najib, Abdul Razak Baginda dan isterinya Mazlinda.

Mahkamah Perancis sedang menyiasat dakwaan rasuah dalam pembelian dua kapal selam Scorpean yang dibuat oleh syarikat Perancis.

“Bila kami berjumpa dengan hakim pada 16 Mac lalu, kami telah serahkan senarai saksi yang perlu disapina agar datang ke mahkamah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


kah kah kah... RAKYAT MALAYSIA BOLEH SENYUM PUAS.... kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT MALAYSIA BOLEH TIDUR NYENYAK.... kah kah kah...

kah kah kah....DI NEGARA KAPIR BOLEH MENDAPAT PEMBELAAN... kah kah kah...

kah kah kah.... DI NEGARA KAPIR BOLEH MENDAPAT KEADILAN.... kah kah kah


radio bangsar akan terus membuat laporan tentang kes najib:






11 ulasan:

Tebuan berkata...

Hee bertuah sungguh PM kita and the Gang dapat jadi VVVVIP kat Paris. Ho Rosmah lagi glamour punggung dan perut lagi kuat bergoyang fasal Najib akan jadi famous. Seluruh dunia sedang menunggu Najib and the Gang kat Paris.

Tanpa Nama berkata...

orang kapir mahu keadilan secara bersih orang islam mahu keadilan secara kotor.inilah hakim malaysiaku hakim jonggang.

Amuraria berkata...

SYABAS NADWA ;)

Tanpa Nama berkata...

Bila negara "halal" tak boleh dapat keadilan, kita boleh cara jalan baru iaitu negara "kapir"...

kah...kah...kah..........
kah...kah...kah..........
kah...kah...kah..........

Jikalau orang halal sebodoh semacam pak pandir

Apa guna-nya..."halal"-kan negara haram!
Berapa ringgit untuk "halal" se-kilo ?
"Halal" itu cap apa ?

kah...kah...kah..........
kah...kah...kah..........
kah...kah...kah..........


“Reason often makes mistakes but conscience never does.”
Josh Billings quotes (American Humorist, 1818-1885)

Tanpa Nama berkata...

mat monggol terkencing dalam seluar....
kah...kah....kah....

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=jibxKGrw94Q&feature=plcp


khas untuk tt drpd kumpulan katak

NAJIB TUN RAZAK BAGINDA berkata...

Ya memang betul Hishamuddin Rais! Memang betul! Aku percaya apa yang awak katakan adalah kebenaran kerana awak pernah menetap di beberapa buah negara kafir yang suka makan babi.

Manakala di Saudi Arabia, negara yang amat disanjungi oleh ramai rakyat Malaysia terutama yang lebai, perasuah dan perogol amah akan dibebaskan manakala amah yang dirogol akan dihukum pancung kepala. Tak percaya tanya kerajaan Indonesia yang baru sahaja melarang rakyat Indonesia daripada bekerja di negara-negara Timur Tengah terutamanya Arab Saudi.

Jika hukum syaria ala Arab Saudi dijalankan di Malaysia, sudah tentu Pak Menteri yang rogol amah akan pastikan amah dihukum pancung kepala.

KAH KAH KAH

JAKA berkata...

mcmana abg najib....agustine paul dah mati, patail tkde kuasa kt perancis, sb kerja fitnah perhimpunan aje.

apa kata hantar perkasa dan berahim katak buat demo depan kedutaan perancis.

sebab umno kata negara lar nk jatuhkan najib.

Tanpa Nama berkata...

Pak menteri melarang rakyatnya bekerja di negara Timur Tengah????

pak menteri yg larang....tapi sedara tengok rakyat negara mana yg banyak kat timur tengah!!!!!

macam kat malaysia jugak!!!! pak menteri melarang, tapi yg ramai ada kat malaysia, rakyat negara mana????

kalo rasa diri tu mentimun, janganlah dilawan durian... MEMANG KALAH!!!

orang pakai kereta kebal, kita nak lawan pakai keris....MEMANG KALAH!!!

berani buat...kenalah tanggung!!!

tak dapek den nak tolong....

tunggu sahaja di Akhirat nanti.

Tanpa Nama berkata...

terima kasih buat fadiah nadwa fikri atas kesanggupan anda untuk membuka mata puak umporno ni..aku dah tak sabar nk tengok najib dok dlm kandang mahkamah

Tanpa Nama berkata...

memantat punya memantat akhirnya terjerat.kahkahkah