Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Mei 2012

TOLONG JANGAN ROGOL AMAH INDONESIA





INI LAPORAN DARI AKHBAR KITA







AMAH BUKAN SAJA DAPAT LAYANAN BAIK MALAH PERSEKITARAN KERJA SELESA
- meloya

KUALA LUMPUR 22 Mei - Pembantu rumah warganegara asing terutamanya dari Indonesia di negara ini bukan sahaja menerima layanan baik daripada pihak majikan, malah sentiasa dipastikan mempunyai persekitaran kerja yang selesa.

Sehubungan itu, dakwaan bahawa Malaysia bukan sebuah negara sesuai untuk mencari rezeki disifatkan sebagai tidak benar sama sekali.

Seorang usahawan, Salma Halim, 34, berkata, apabila majikan mengambil khidmat seorang pembantu rumah, ia secara tidak langsung menunjukkan pihak majikan meletakkan kepercayaan kepada individu itu untuk mengurus kerja-kerja rumahnya tanpa sebarang prejudis.

"Sebagai majikan, kita pastinya mengharapkan yang terbaik daripada pembantu rumah yang digaji, kita juga akan melayan mereka dengan sebaik-baiknya agar selesa untuk bekerja.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... INI BERITA HEBAT.... kah kah kah..

kah kah kah...INI BERITA WANGI UNTUK NEGARA.... kah kah kah..

woit... NAK TAHU HAL AMAH BUKAN SUSAH... kah kah kah..

kah kah kah... TAK PERLU BUAT SELIDIKAN ILMIAH.... kah kah kah..

kah kah kah... TANYA SAJE RAIS YATIM.... kah kah kah..

kah kah kah...INI MENTERI BERPENGALAMAN DALAM MENYELAMI AMAH...kah kah kah


hanya radio bangsar utama melapor kes merogol amah:








DUA TELAH DI MAKE UP OLEH MAJIKAN
kerana terlalu sayang kepada amah
majikan ini telah memberi solekan dan make up
kepada sang amah

semua ini dilakukan dengan penih kasih sayang
kah kah kah


DIBERI MAKE UP PERCUMA





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada masalah dgn amah tolong jumpa rais....
kalau sakit dia boleh tolong cucuk....
kah...kah...kah....
peliaq lembik nak berjahat lagi...
rais cibai......

Non-Governmental Individual berkata...

kesiannye... melampau lah majikan tu..

Tanpa Nama berkata...

nasib amah lebeh terbela dinegara kapir..negara arab? lagi teruk

Tanpa Nama berkata...

dari sudut majikan dah jaga elok pon banyak juga kes amah lari ngan bf ka sendikit ka apa.. :) ada juga kes amah pakai ilmu itam jampi dan masak yang bukan2 untuk majikan..

ofer kat orang malaysia semua high standard tak mau jadi amah..

dari sudut Amah yang berdidikasi memang ada majikan layan buruk ni jenis peras punya untuk setiap sen yang diberi so bermacam-macam la kerja kena buat siang malas.. kira jenis majikan macam jepun perah habis.. dapat jenis majikan yang tak puas seks lagi haru..

ontah la.. semua ada kepentingan.. jenis yang manusia yang tak kira moral ni.. jadi amah ka jadi majikan ka jadi menteri bahkan pm ka musti wat salah punya..

yang tersepit orang yang bebaik ni la.. hahaha.. :)

Tanpa Nama berkata...

percaya sangat kat amah pon kekadang kena kencing jugak...ada dua kemungkiann jer....kau kencing amah atau amah yg kencing kau...senang citer....tak payah pakai amah....biar rumah macam tongkang pecah...no issue at all!... sendiri tanggung masalah ler....aku dah puas kena kencing....tapi, tak sampai nak dera org...org yg suka dera amah ni...memang brutal & hardcore punya org...silap2 emak & bapak sendiri pon mereka boleh terajang....itulah kesimpulannya......