Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Jun 2012

SYRIA DAN NEW WORLD ORDER





INILAH MUDUH RAKYAT SEDUNIA





PENCERAHAN DARI PEMBACA:

kalo PR pun kene sokong yahudi ngan amerika sama mcm umngok, ada beranik ka makhluk2 islam nak bangun berjihad? hahahaha lendir pun pakat2 takdak.. pasal ni musti ada jalan penyelesaiannya.. mcm sistem kapitalis yang boleh dilawan dan ditawan.. bukannya kita jadi pengikut sistem kapitalis.. dan menganut kapitalis islam.. nabi saw sudah ajar, pilih islam memang selamat.. zaman nabi, siap buleh juggling lagik ngan yahudi2 ni..yahudi sudah beberapa kali dihalau keluar dari madinah.. dihalau dari kampung halaman dan kampung asal mereka.. kenapa kita tak nak belajar cara diplomasi nabi hinggakan yahudi boleh dinyahkan dengan menggunakan undang2 yang mereka cekap dan menguasainya sendiri??.. cakap memang murak?? ternyata tektik lapuk nabi 1400 tahun dahulu cukup berkesan daripada kaedah teknologi dan kajian2 terbaru yang berbagai2, akhirnya kita juga yang dibodoh2kan oleh yahudi dan zionis.. yahudi=zionis=semiticism=atau apapun sebutan lunak2nya keatas makhluk yahudi baik atau jahat ini, sumernya tak boleh dipakai langsung.. BOLEH BLAH!!! 2x5=5x2 saja.. buka sirah rasullullah... lepak2 baca, tulis dan kaji..mereka2 ini adalah bangsa yang sudah rosak dan hidupnya merosakkan orang lain dan tiada manfaat langsung untuk kehidupan manusia lain.. hinggakan seluruh 99% nabi yang diturunkan dari bangsa mereka sendiri pun, mereka tak nak ikut.. inikan pulak kita bangsa cikai nak jadi pandu arah yahudi2 ini.. senaraikan saja apa2 teknologi2 yahudi yang memberikan impak besar kepada umat seluruh alam, akhirnya teknologi2 itu, membodohkan para pengikutnya sahaja.. tak perlulah kita terus bodoh sombong dalam hal ni.. beli saja buku sirah nabi, baca saja petang2..jangan lupa taruk kopi jangan bagi lena.. TT: Ingatkan juga pada umat manusia sumer, membaca sahaja tidak cukup untuk membuka minda dan menjadi pandai.. ingatkan juga pasal kene menulis.. rajin membaca + rajin menulis + rajin mengkaji = otak jadi cerah! katakuncinya ialah RAJIN.. menulis? apa dia menulis ni... gua tak nak surah lebih2 cara menulis ni.. nak tahu apa dia "menulis" ini.. samalah cara nak tahu camana kita melawan sistem kapitalis yang sedia ada untuk menjadi kaya dalam bentuk wang, kaya emas, bebas hutang, beli tanah sendiri, buat rumah sendiri hatta kita ni pemalas secara fizikal sekalipun.. kita tetap mampu dilihat rajin.. MISTERI kan? semisteri lahirnya nabi isa as tanpa bapa? tak la sampai tahap tu.. jumpa lagi dimasa akan datang.. -tabernacle,nottinghill.
By Anonymous on SYRIA DAN NEW WORLD ORDER on 6/28/12
aku rasa tt dah tulis cukup clear...kenapa ada lagi org faham ini antara syaih dan sunni. matlamat menghancurkan negara arab adalah demi minyak bukannya untuk membantu demokrasi sbb arab saudi pun bukan negara demokrasi walauun arab spring bermula utk kebaikan. apajd pd libya sekarang? nak bunuh belalang pun tak mampu. kenapa korea utara dibiar? sbb dia pengeluar tempoyak bukan minyak. sila pahami agenda selepas perang dingin.
By binjai on SYRIA DAN NEW WORLD ORDER on 6/28/12
nwo da lama wujud broo..skg diorg dlm fasa terakhir utk persiakan haikal sulaiman di palestin...skg wa nak tgk apa jadi waktu temasya olimpik london nanti..x sbar gila...klu temsya olimpik tu nanti bertukar menjadi huru hara..confirm arus politk dunia berubah secara total..skg wa da x stim follow perkembangan politik demokrasi dlm negara sbb wa tau last2 x kira siapa pemimpin yang naik x kira anwar or najib or mat sembab semua tu ttp akan jadi balaci amerika,zionis selagi diorang percaya berpaut bergantung dengan demokrasi.. akhir zaman ni akan berlaku perang dunia ke3..perang dunia ke3 ni selalu digambarkan dengan perang agama..ini semua karut..sebenarnya perang dunia ke3 adalah perang antara manusia percaya/sembah tuhan versus manusia/golongan menyembah syaitan..sapa yang sembah syaitan...lu pun sendiri tau....apa2 pun wa respect lu punya tulisan kali ni...keep it up bro..!!!
By anti demokrasi on SYRIA DAN NEW WORLD ORDER on 6/28/12
Erdogan barua us? Tt lupa ke dia bantai israel kes marmara? Byk kesilapan fakta. Pegi ngadap prof rezuan tu. Dia lama buat kajian. Jgn makan nwo tu. Itula gula2 tau tak. Percayalah. Mereka merancang. Tapi Allah maha hebat perancanganNya. Demi Allah. Bukan demi zeus lahhh
By Anonymous on SYRIA DAN NEW WORLD ORDER on 6/28/12
tulisan yg ilmiah.... Ulasan .. mcm tu la org melayu.. tak pasal kita gaduh kerana hanya pada tulisan.. Profesional la .. kau setuju hak kau,, begitu juga kalau 'tak'... bebas,. demokrasi.. tak perlu kita menyuruh/memaksa org menerima pandangan kita .. Salute to TT,.. terbuka dgn memasukkan ulasan pembaca walaupun tak setuju dgn pandangan beliau.. TAPI,,.. bila kita terlalu 'freedom'.. dan jika terlalu kebebasan diberi.. org ramai boleh bergaduh atas sebab yg mereka sendiri tak tahu hujung pangkalnya. Sekadar nasihat..
Aku tak sangka, aku terkejut, aku terkedu yang ramai dari rakyat tak boleh hadam tak boleh terima apa yang TT utarakan. Ini termasuk orang2 di sekeliling aku, pak2 lebai, ustaz2 dan pemimpin2..aduhai, ini bermakna mereka yg sependapat dengan TT dalam isu Syria adalah golongan minoriti! Aduhai, betul2 aku tak sangka..Apa yang TT utarakan ini sama dengan apa yang Sheikh Imran Hosein utarakan. Cuma bezanya, TT menghala kepada sistem ekonomi etc, tapi Sheikh Imran menghala kepada isu2 yg berkaitan agama (Dajal, Imam Mahdi, etc)..Tapi isi kandungannya tetap sama, NWO dan Zionisme. Sedih aku melihat keadaan ini, dimana majoriti umat islam masih di dalam isu sunni dan syiah, masih terduduk kekenyangan mamai dalam keadaan dunia yg semakin tenat ni, walhal musuh utamanya ZIONIST terus melebarkan kuasa dan mereka terus bertelagah isu Sunni dan Syiah?? kahkahkahkah i dont know how to talk anymore warghhkahkahkah i'm sick!!!
By Anonymous on SYRIA DAN NEW WORLD ORDER on 6/27/12
Jika Iran hanya memiliki budu dan tidak memiliki bahan bakar petrolium dan gas maka Iran tidak akan diserang nasibbaik hj najib belom benarkan kelantan memiliki royalti petroleum, terpaksalah tgna dgn anak2 negeri dia berpuashati sebagai pemilik budu je setakat ni, jadi idak la kena serang dek imperial anglo-amereka! hukhik hukhik jgn mara haa! -average joe- klakka-la.blogspot
By Anonymous on SYRIA DAN NEW WORLD ORDER on 6/27/12







NOTA:
buat lagu
untuk turun berdemo
sila layari laman pertandingan ini!

2 ulasan:

hasilox berkata...

Oil is a motivation for war but something else is more dangerous brewing.

http://www.grain.org/article/entries/150-iraq-s-new-patent-law-a-declaration-of-war-against-farmers
http://books.google.com/books/about/Seeds_of_Destruction.html?id=2qwfAQAAIAAJ

Tanpa Nama berkata...

Tt suruh org jgn taklid tapi kompom ke apa yg tt tau semuanya betul? Kalau tt blh, org lain pun blh pegang dgn apa yg dia percaya. Ini subjektif. Ditambah pulak dgn fitnah akhir zaman ni.

1. Nwo kata tt. Apa yg kita blh buat. Apa yg tt blh buat. Kalau semua benda nk anggap konspirasi.

2. Sunni syiah ni dh jangkau 1k thn lebih. Dh berapa byk usaha utk satukan. Tapi gagal. Nk satu mcmmane kalau usul aqidah dh beza. Isu yg nk kait dgn konspirasi itu hanya teori. Kalau betul pun apa tt nk kita umat islam buat?

3. Cari balik. Terbalik. Iran dan hezbullat la yg sekongkol dgn yahudi dan amerika. Cerita amerika serang iran ni dh 90an lagi aku dgr. Puiii. Kalau serang pun bila iran dh tak guna lg pd depa.

4. Saudi dll yg tt kaya sekongkol tu sbnr win win situasion. Aku pelik bila tt pun takleh baca. Dlm perang kena ada strategi la. Jgn nampak sgt.

5. Bezakanlah wahai umat islam. Syiah mmg punca segalanya disyiria. Bacalah sejarah syiah ni. Ribuan thn dah. Silap2 nwo yg digunakan oleh syiah. Amacam, blh terima? Hehehe.

6. Jgn harap Islam blh bangkit kalu umat pun tak kuat pegangan agama. Nk2 pulak sokong irsyad manji.