Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 25 Julai 2012

31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA UNTUK TANAH MELAYU



INI BENDERA MERDEKA KITA





KOMENTAR TUKAR TIUB


nakba ialah malapetaka dalam bahasa arab

pada 15 mei ilah hari nakba untuk palestin
pada 15 mei 1948 israel mula bertapak di palestin
pada 15 mei bermula lah malapetaka untuk rakyat palestin


malapetaka ialah nakba dalan bahasa melayu

pada 31 ogos ialah hari malapetaka untuk tanah melayu
pada 31 0gos 1957 british meninggalkan
pentabiran tanah melayu kepada gerombolan
pada 31 ogos bermulalah malapetaka keatas tamah melayu



TUKAR TEMA HARI KEBANGSAAN - JANJI DITEPATI - KEPADA TEMA LEBIH INKLUSIF - PAKATAN RAKYAT
- mStar


KUALA LUMPUR: Pakatan Rakyat pada Selasa, menggesa kerajaan menukar tema Hari Kebangsaan 2012 "Janji Ditepati" kepada tema yang lebih bersifat inklusif.

Keputusan ini dibuat selepas mesyuarat Majlis Pimpinan pakatan pembangkang yang dipengerusikan Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali bersetuju bahawa tema tersebut tidak bersifat kemerdekaan.

"Kita minta kerajaan tukar tema tahun ini kepada tema yang merangkumi semangat kemerdekaan.

"Tema yang ditetapkan mestilah inklusif dan dapat diterima oleh seluruh rakyat Malaysia," katanya pada sidang media selepas mesyuarat Majlis Setiausaha Pakatan Rakyat di bangunan ibu pejabat PAS, dekat sini, Selasa.

Hadir sama Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Nurul Izzah, Tian Chua dan Pengerusi DAP Teresa Kok.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... PERGI MAPOOOOOSLAAA DENGAN HARI KEBANGSAAN.... kah kah kah..

kah kah kah.... PUNDEEEK LAAA DENGAH HARI KEBANGSAAN.... kah kah kah...

kah kah kah...HARI KEBANGSAAN KEPALA BANA..... kah kah kah..

woit.... 31 OGOS BUKAN HARI KEBANGSAAN....HARI MALAPETAKA UNTUK SEMENAJUNG...kkah kah kah...

kah kah kah...16 SEPTEMBER IALAH HARI MALAPETAKA UNTUK SABAH DAN SARAWAK.... kah kah kah...

woit.... BRITISH IALAH PENJAJAH TANAH MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT BANGUN ANGKAT SENJATA LAWAN BRITISH.... kah kah kah..



kah kah kah...PELIK...GEROMBOLAN BUKAN LAWAN BRITISH.... kah kah kah..

kah kah kah...TAPI LAWAN ORANG YANG LAWAN BRITISH.... kah kah kah

kah kah kah...31 OGOS BRITISH SERAH PENTABIRAN PADA GEROMBOLAN...kah kah kah..

kah kah kah... SEMENJAK 31 OGOS 1957 MALAPETAKA MENIMPA TANAH MELAYU.... kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin Pakatan Rakyat yang sama-sama meraikan Hari Kebangsaan tu apa ceritanya ? Bodoh jugak macam Umno ke
? Lepas ni banyaklah pencacai tukar tiub akan menyalak. Satu pertanyaan kalaulah 16 september adalah hari malapetaka kenapa Pakatan Rakyat sibuk memperjuangkan supaya jadi cuti umum, boleh tolong jelaskan wahai pencacai tukar tiub ?

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 25 Julai 2012 10:59 PG

aku memang rasa dua2 belah pun cam sial. biasa la dua2 pun nak berkuasa,politik memang nak rebut kuasa. akan buat apa je nak menang hati rakyat. habis kau ingat depa semua buat kerja suci murni atas sebab kemanusiaan?

Tanpa Nama berkata...

Merdeka tanpa perjuang ..makne hsnya tukar baju je..ati dn segala isi perut ttp lama..sbb tu isa masih nk guna..taktik masih pnjajah,pecah dn perintah,harapn rakyat bkubur la dgn cepat umno ni...

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama, kami mungkin menyalak bagi kau, tapi bagi aku, kau lagi bodoh dari anjing.

INI CERITA 31 OGOS LA... BUKAN 16 SEPTEMBER LAH!!!

Tajuk tolonglah baca juga.

Nak menangis aku tengok betapa bodoh boleh sampai ke sini jua.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa bendera merdeka macam bendera Indon dan Singapore pulak dituduh ciplak mereka pulak?

Tanpa Nama berkata...

Bodoh....yg penting di sini adalah utk tumbangkan gerombolan diterajui UMNO...apa2 cerita yg boleh busukkan nama UMNO akan digunakan sepenuhnya...bangang sungguh bdk UMNO sekor ni

JOHN BEAR berkata...

Saya juga berkongsi rasa yang sama,dan saya suara ideologi anak muda yang diperlekehkan,mohon comment pendapa saya =)
http://izzulfaizidrus.blogspot.com/2012/07/merdeka.html