Isnin, 10 Oktober 2016

MENIPU ADA IJZAH





LURUS BENDUL
Haha pergi terima sijil dalam keadaan tak sedar. Kalau convo waktu malam boleh gak kata sleep walking haha. Tapi boleh pulak tak sedar untuk 3-4 universiti? Cuba pikir beberapa senario lain pulak: Senario 1: Dia berhati murni luhur dan berfikir lurus bendul, tertipu bila dapat emel scam dari mat aprika.

 Congratulations! You have won... tahniah! anda telah menang sijil doktor falsafah kehormat dari univ malaya. Sila buat bayaran rm15,000 ke akaun ##### sebelum selasa dan sijil ini akan kami emel pada anda dan anda print dan bingkaikan sendiri dengan bangga. 

Senario 2, 3 &4: Serupa macam senario 1, cuma dari univ lain termasuk univ hertforshire england. Senario 5: Dia berhati luhur dan berfikir lurus bendul, tertipu bila ada seorang datang berjumpa dia bagitau telah dengan ikhlas tolong dia pergi attend konvo dan naik pentas ambik ijazah dari canselor um bagi pihak dia yang tak dapat hadir sebab surat jemputan konvo dari um salah hantar masuk petisurat orang tu. Atas keihklasan dan on PENIPU KANTOI MANTOI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/9/1






-------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Bongkar itu, bongkar ini .. bilo nak nangkap nyo Si Lahabau Gedempol ni .. ingat .. curik tolo itik 3 biji jo sosonang boleh kono 3 bulan nginap ghumah pasong .. gotulah togas nyo undang2 kito.

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan curik 3 bijik tolo ayam jang ooi. Ini beratus ribu cecah juta2 pow duit org gila nak kaya.

Polis x mampu kira berapa banyak dia tipu. Takkan polis nak sumbat hippo ni masuk jel satu juta billion tahun?