.

Isnin, 10 Oktober 2016

BERITA LAWAK TENGAH MALAM




Lagi menteri Umno jarakkan diri dari ‘baju merah’

Noh Omar berkata kumpulan baju merah itu adalah sebuah NGO dan tidak melibatkan Umno.







mesyuarat sulit

penubuhan

sebuah ngo baru
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH 


-----------

6 ulasan:

Saiful berkata...

Jaga janggut org kuat agama tu..tongkat sakti tu

Tanpa Nama berkata...

Nampak macam Jamal Bakar Ikan, Noh Omar pun ada tapi wa respek sama lu TT sebab lu punya sepai pun boleh selinap masuk dalam mesyuarat sulit..patutlah lu tahu saiz spenda Kak Mah...lu kaki skodeng haaa...

Tanpa Nama berkata...

lepas mati pon nak hidup senang lenang
nak bidadari model ratu cantik
nak virgin semua mampat ketat kemut
ha ha ha apa nak jadi niee....
kah kah kah
yang sapu billion juta ada bukti masih jadi ketua negara
yang macai macai menjadi kuasa jilat tangan kaki kah kah kah
apa yang pasti mother of all elektion lingkup
nanti grand mother elektion lingkup juga
wayang drama seri seri akan berlaku
kah kah kah mahathir kata halang politik rasuah dan rasuah kuasa...
bapa rasuah ha ha ba
mampooiosss kena jual dengan afghanistan kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Pak Janggot tuh ber diri macam TUHAN woh

Tak koman dia tunjuk mangsa motor kena tendang tuh

Bagus lah

Ada sebab Malaikat Maut jemput cara kurang sopan pada nya nanti

Semua orang pun akan kiok jugak kan

john johhny berkata...

mamat janggut tu memang belaan noh omar..

Tanpa Nama berkata...

yg berjanggut tu bukan tok janggut padang terap..tok janggut padang terap adalah seorg tua yg mempunyai beribu keris samada berisi atau pun tidak.berisi maksudnya keris itu ada berjin..penubuhan ngo secara rahsia ni ialah cara lama umno terutama daerah sekincan, tanjung karang atau sabak..rahsia bermaksud ahlinya tak ramai.maknanya wang agihan nanti tak la byk diagih2kan..namun jumlah kos keseluruhan mkn juta rm juga..selain membayar kos2 anak2 muda yg melepak kat cc, melepak kedai kopi, duit2 dedak juga bole digunakan utk bayar ansuran kedai, ansuran renovate rumah dan lain2..pergerakkan akan dimulakan dgn mencari persatuan2 silat.tak pandai silat tak pe..nanti tok bomoh akan pakaikan ilmu semangat..kalo ada duit bole guna dadah atau sintetik agar tak takut..persatuan2 silat akan dibayar mgikut tindakan ahli.makin keras makin tinggi namun yg dpt cuma tok2 guru atau jurulatih2 terpilih shj..cara yg sama digunakan oleh tun razak ketika 13 mei.tengku dilihat pro cina, dan razak dilihat pro melayu, namun razak akhirnya bersalam berdiplomasi dgn parti komunis china utk mengenakan PKM..ditanah air, razak dilihat pro melayu..bapak kencing berlari, anaknya pun sama..tak perlu berpikir panjang, maka najib isteri rosmah pun mngunakan cara yg sama..selepas parang terbang gagal, agaknya pasti ada kapten adam, atau ada letupan dijamban stesen minyak..semuanya sudah bole diteka..tunggu selepas malaysia terima tahanan guatonamo, pasti ada letupan2 klimak akan berlaku namun klcc tetap teguh menharung angin laut selat melaka..ini bukan perang agama, bukan perang bangsa, tetapi perang ekonomi..ekonomi rakyat ramai yg dicuri dirompak oleh perdana menteri melayu islam malaysia dgn sedikit rm90juta dikreditkan kedlm akaun seorg ulama islam tertinggi didunia di sisi muhammad and allah..kejayaan baju merah adalah melupakan kita tentang persempadana semula SPR. kalo khairy dgn baju merah patriot bole jadi menteri, agak2 jamal akan jadi menteri apa?pasti juga belia dan sukan kerana sudah pasti peruntukan tinggi utk anak2 muda yg berjaya terajang ahli bersih berusia 40an itu..