.

Isnin, 10 Oktober 2016

INI SUDAH BERAT




KES TAMBAH

BERAT 

TOK HENG PUN

TAK SETUJU

INI KES 39B
Lawan Bersih 5 secara

intelektual,nasihat 

Perkasa kepada 

Baju Merah


KUALA LUMPUR: Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menasihatkan kumpulan Baju Merah supaya berdepan kumpulan Baju Kuning secara intelektual bukan menggunakan kekerasan.

Presiden Perkasa,  Ibrahim Ali menegaskan kumpulan Baju Merah sering menggunakan provokasi sebagai tanda tidak bersetuju dengan pihak lain termasuk Bersih 5.

"Kita boleh tidak bersetuju dengan kumpulan Baju Kuning (Bersih 5) tetapi ada caranya untuk kita bertindak balas iaitu dengan cara demokratik, cara intelektual, cara perbahasan, cara memberi hujah atau jawapan yang boleh diterima orang ramai kenapa kita tidak bersetuju.

"Kala cara menunjuk samseng, nak tunjuk kekuatan secara provokasi yang boleh mendatangkan kecederaan secara fizikal ia sesiatu yang tidak baik," katanya kepada Astro AWANI, hari ini.

Ibrahim juga menasihatkan kumpulan Baju Merah supaya membuat tindakan yang boleh memalukan umat Islam kerana kekerasan dan keganasan bukan ajaran Islam.


INI SEMUA 

RANCANGAN

KHUSUS UNTUK

SELAMATKAN 

NAJIB ROSMAH





---------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


nak intelek apo nyo.. ramai yg boronti tak pun di borentikan dari sekolah... jahek sangat kek sekolah dulu...

tu yg orang suruh cakap elok2.. dio cakap pakai kaki..

bos yg melantikkan diri sendiripun agaknyo srp ajo, itu pun tah lopeh tak tidak..

tak pun bopikir level budak tak lopeh srp... kosian...

org mcm nie, mmg ramai yg bojayo... tp cara huru hara la...


Tanpa Nama berkata...

.

jamal Ikan Bakar -kepala otak -empty!

macam mana nak lawan ala intelek?

mat intelek ilek JIB -hanya

bolih cakap bosar, dabik dada sementara

Mat mat menteri simpan pompuan chino

as GF

Dia melancap ajelah...


Tanpa Nama berkata...

Kalau ikut aku, bior je geng merah macam tu.. Simpati untuk bersih 5 akan lagi berganda2.. Tapi hanpa memang kena tahan sket laaa...

gabrael al kudus berkata...

Mereka bertindak secara ganas sebab tidak mampu untuk berbahas secara bijaksana..namun walau jika meteka mampu merela juga tidak ada jawapan keatas dakwaan2 & isu2 yg dibangkitkan eh BETSIH .kerana semuanya fakta &benar..jadi hanya ada satu cara je utk bedepan dgn kebenaran..bertindak ganas

Tanpa Nama berkata...

Wayar dah lama putus.. tetiba barsambung pulak..