.

Ahad, 5 Ogos 2018

KJ CARI LUBANG MASUK BERSATU






KJ

CARI LUBANG

MASUK BERSATU

KJ bgi tau... dlm umno masih ada lagi yg waras.... tapi majoriti nya semua tak waras.. Spesis jibon.. lokman adam.. samseng pasir salak.. adoi2.. Dan ulamak2 pun katanya dah tegur... tapi senyap2.... sampai dia orang semua tak dengar... dan adiknya si pas abodoh... porntowi.. 
dan seangkatan bukan nak tegur si abang umno.. tapi lagi pulak sokong kebodohan dan ke tidak warasan nya.... entahlah apa nak jadi si kedua adik abang ni... macamana lah dia nak tololong kan rakyat malaysia ni lagi.... on JANGAN JADI LOKMAN
Publish | Delete | Spam
haron haron
on 8/5/18

PDR





----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sibuk pasal KJ.Ko punya agenda 'Sang Saka Bangsa' ganti jalur temberang mana utk bulan ogos ni?

Tanpa Nama berkata...

Tak ada apa2. KJ cuma bet on the wrong horse, seumur hidup.... ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

wahai abang isham..
kenapa KJ nak join bersatu..
dah x larat kena tindih dengan bini dia ke..
aku tgok rosmah rilek je tindih najib..
x de pulak najib nak keluar UMNO..

kah kah kah