Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Mei 2009

TER NOW !!! TERKINI !!! TER KOW !!!! KAH KAH KAH


PAS: TIDAK PERLU UMNO BERTANDING
- mkini

PAS mencadangkan Umno agar bertanding dalam pilihanraya kecil DUN Manek Urai bagi menjimatkan wang termasuk kos perbelanjaan Suruhanjaya Pilihan Raya dan polis.

Pengarah Pilihanraya PAS Datuk Mustafa Ali berkata, alasan ini digunakan Umno ketika tidak bertanding di Penanti.

Pilihanraya kecil DUN tersebut bermula esok hingga 31 Mei.

"Kalau BN menang (di Manek Urai), ia tidak mengubah majoriti kerana kita (PAS) ada majoriti dua pertiga yang besar (di Kelantan)," katanya pagi ini dalam sidang media di ibu pejabat PAS bagi mengumumkan kematian mengejut seorang wakil rakyatnya.




18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

UBN sudah benggong sekarang. Kata mereka nak ambil hati, mendekati rakyat, membuat perubahan untuk rakyat, logiknya adannya pilihanraya adalah satu peluang baik pergi ke rakyat untuk menyakinkan apa saja, ini tidak pilihanraya itu membuang masa, buat duit dan itu masalah dalaman parti pembangkang! Jadi rakyat nanti fikir UBN takut kena sembelih nanti kerana tak tau lagi bagaimana nak UBN boleh memenangi hati rakyat yang dah hilang kepercayaan terhadapnya kerana dah banyak sebat harta negara dan menggemukkan tempolok pemimpin mereka. Lagipun hantu Altantuya duk bertenggek menanti mereka.Hai aden harap UBN tak masuk di Manek Urai melainkan rela disembelih!

nmjnh berkata...

kakakakkakakakakka
btol....btol.....btol.......

PEKEMBAR KENA TARIK DIRI.......
PEKEMBAR KENA JIMAT KOS.............
PEKEMBAR KENA IKUT BOSSSS..........

SAPA BOS TU???????
BOS YG TU.A. TU KATO NAK TANDING....

kakakkakakaka

http://nmjnh.wordpress.com/2009/05/22/prk-dun-manek-urai-bn-mesti-tarik-diri-seperti-dipenanti/

fredo berkata...

aicehh!!...

terkena plak!!!

oghe kelate berkata...

KAH KAH KAH KAH

KALI INI GUA TAK TAHU APA ALASAN YG UMNO NAK BAGI.

ANNUAR MUSA DAN STOPA MOHD KENA JAWAB NIE. DOH LAMO DOH SENYOP TOK DENGA KABAR BERITO.

KAH KAH KAH KAH..

MAKE A GENERAL ELECTION ALL THE TIMES..
BARU TAHU UMNO JANTAN ATAU BETINA.

KAH KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

umno memang tak payah bertanding kat manik urai sebab akan kalah kerana meraka sudah ditolah mentah2 oleh rakyat kelantan

Tanpa Nama berkata...

alaa.... kasila ada pertandingannn..... kemaruk aku pesta penamaan calon ni. leh jual burger, rokok kretek, beras siam, pelam siam, kucin siam...
bendera keris ni byk dlm stok ni. belom habih jual.
nak ambik projek turap jalan, abg isham dah bagi 15 kali turap.... jalan dah tinggi dah, tak nampak songkok tinggi....
kasi projek tarah jalan la pulak la.

budak kampung online berkata...

Umno bn akan kata. Jom masuk pas plak.

Tanpa Nama berkata...

Pengundi2 di Penanti sepatutnya tak undi BN sampai bila2 kerana BN tidak berminat dgn undi mereka,BN tidak mahu memperjuangkan hak mereka dan BN tidak menghormati undi mereka..itulah sebab kenapa BN bacul nak berPRK di Penanti...kita tgk di Manik Urai mcm mana plak taktik bodoh mereka..kah kah kah !!!!

taufan berkata...

UMNO FOR SALE!!!!
HURRY UP!!CLEARANCE STOCK!

Tanpa Nama berkata...

ini antara blog paling bengog.

isi tarak.. dok gelak kah kah kah.. apa hal? cam taik

jujur berkata...

he..he.. terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata BadaN binasa...

Lain kali kalau tak nak tanding pun bagi alasan yg logik sikit jgn guna alasan tak nak bazir duit rakyat...kan dah Malu..

Kalau nak jimat duit rakyat, banyak cara lain cthnya..jgn buat projek mcm PKFZ tu yg berbillion, Pertandingan Kapal Layar kat Terengganu tuu..ahh banyak sgt lah lu pikirtlah sendiri..

Tanpa Nama berkata...

biarla ada pertandingan sket...baru la jln kg aku yg dah lama berlobang2 sana sini tu (sejak pilihanraya) ditampal balik..baru selesa sket balik kampung..dr org Manek Urai

Tanpa Nama berkata...

salam bro isham,

cuba ulas isu ni (http://www.malaysiakini.com/news/104899)

kah...kah...kah...woit Mat Felda..

-tak sabar nak dengar komen dr TT-

Cicit Riau Bayan Putih berkata...

Dah agak dah abg isham oiii..ekekekeke... Lepas ni Anwar pulak akan becakap dan cabar pak jib untuk tak bertanding di manik urai kan? dia pun nak balas dendam sebab jerat kat penanti xmengena kan? ekekekekekeke
Mana citer anak RPK ni abg isham oi!! Kan negara kita negara bebas? Kan kita nak jadi republikan? RPK tu pun republikan jugak kan? ekekekekeke

Awang berkata...

memang kow!!! apa kata pembangkang (UMNO)?

niko berkata...

nati kito tengok...gapo kato PM ...Ambo raso gerombolan UBNO Kelate tentu 100% nak tanding.....sebabnyo.......pitih..pitih...pitih...pitih...pitih...pitih...pitih...pitih...pitih wei....

Nunca Caminaras Solo berkata...

UMNO lepas Tun Lah, lagi Flip-Flop..

Nunca Caminaras Solo berkata...

UBN xbertanding kat Penanti pun ada jugak PRK Penanti? Kos buat PRK bagi kerajaan sama sahaja xkira lah UBN bertanding ke tidak?

Kot belah mana UBN xbertanding Penanti, kerajaan save duit? Sendiri pecah lubang ke UBN,,