Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Mei 2009

APA PUNYA TUUUUURRRRR


APA PUNYA NASIB


KAH KAH KAH KAH

Pilihanraya Kecil yang amat-amat ditakuiti oleh isteri Rosmah tiba-tiba sampai lagi.

Kali ini ianya akan bermanik dan berurai.

Apa punya nasib. Apa punya turrrrr.


TERKINI

SPR telah diminta untuk membatalkan kematian Anggota Dewan Undangan Negeri Manik Urai, Ismail Yaacob, 60, meninggal dunia di Hospital Raja Perempuan Zainab II di sini kira-kira 5.55 pagi tadi.




20 ulasan:

AnakSemuaBangsa berkata...

Hari ini Umno/BN dan PM malaysia berada dalam keadaan “paranoia tahap tertinggi”.

Apa sahaja tindakan yang dilakukan dan kenyataan dikeluarkan, sudah tidak lagi dipercayai orang.

Mengapa ini terjadi?

Mudah sahaja jawapnnya, penipuan yang terancangan dan usaha untuk memperbodohkan orang Melayu dan rakyat Malaysia selama lebih 50 tahun telah menyebabkan rakyat yang semakin cerdik sukar untuk mempercayai Umno/BN.

Ibu segala fobia ialah PR13!

Kena cari ubat dari benua Afrika.

Kemungkinan besar UMNO/BN akan mengikut jejak Mugabe bagaimana dia mengekalkan kuasa dan dia mengendalikan pilihanraya di sana.

Apakah Umno akan bertanding di Manik Urai? Ini adalah kerana kawasan tersebut adalah kubu kuat PAS.

Apa lagi alasan mat mongol?

wahid berkata...

apa lagi? cabut balik monggol la..tu pun kalo tak kena tembok dek shaaribuu.. kah3

Tokwan berkata...

MINTA PAK NIK CARI SAPE-SAPE WANITA KAT KELANTAN YANG BERNAMA "AMINAH ABDULLAH"...?

JADIKAN DIA CALON PAS...kah kah kah

kah kah kah...mesti penyakit SELSEMA BABI NEGARA AKAN BERTERUSAN...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

jgn dia cakap ini permainan politik pembangkang dah la....

kage bunshin no jutsu berkata...

Al-Fatihah kpd Allahyarham
.
.
.
.
.
.

mari kita lihat apa alasan UMNO lahanat haram jadah kali ni...kahkahkah...tulur ada ka?

Tanpa Nama berkata...

Saya setuju SPR membatalkan kematian ADUN Manik Urai seratus peratus. Kan PRK tu membazirkan duit rakyat. Kan kita semua tahu Pengerusi SPR tu pun tuuuuurrrrr jugak.

Tanpa Nama berkata...

kematian tak ikut perlembagaan...kak..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

nanti mat mongol ckp kematian ni permainan politik pembangkang.kah kah kah..apa lagi alasan kali ni ? kita tunggu dan lihat.

Tanpa Nama berkata...

alamak! satu lagi bencana menimpah umno/bn..tidak putus putus becana ni. SPR akan membatal kematian YB Ismail Yakob? SPR akan berusaha, berikhtiar bertungkus lumus, untuk mencari jalan bagi menguatkuasakan pembatalan kematian itu. SPR mungkin akan cari satu Ahli Nujum Pak Belalang, supaya boleh hidupkan kembali YB Ismail Yakob. PDRM akan bantu SPR mencari nujum Pak Belalang, dengan segera, sebelum ruput mayat YB Ismail Yakob.
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.
Allhuakhbar..allhuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

yer saya sokong

Tanpa Nama berkata...

kematian adun kelantan itu disengajakan, ini lah permainan parti pembangkang kah kah kah,,,, SPR akan membuat undang2 terbaru , sebarang adun yang mati tidak akan dikira mati sehingga PRU seterusnya kerana roh perjuangannya masih ada kah kah kah... kah kah kah......

Tanpa Nama berkata...

ini mesti muslihat politik tuhan nak kasi menang pembangkang kah kah kah.... - says najib. apa punya turrrr....

mamai berkata...

UMNO kata mungkin dia boikot pilihanraya nie pasal ini permainan takdir....

Tanpa Nama berkata...

woit! ape la abg isham nak suruh spr batalkan kematian adun manik urai...
batal sebab sijil kematian tidak ditandatangani... atau tiada istilah mati dlm spr??

atau umumkan kerusi itu tidak dikosongkan secara niat,
jadi kerusi itu tetap berisi. oleh itu ia akan diwakili oleh bendera pas..... kah! kah! kah! kah! kah! kah! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

Dey Isham.

Tarak baik lah ini macam, worang sudah matipun ngko mau kah..kah..kah. Ini macam, ada can lah aku mau jual tosey dekat manik urai pulak.
Ayoyo kadayvaley ....

- Tamilselvam

Jebat Musibat berkata...

"oh.. ini satu lagi mainan pembangkang. Mereka sedang menyelesaikan masalah dalaman mereka" - najib

kah kah kahhh...

bleh gitu?

Tanpa Nama berkata...

Dendrobium Najib Rosmah

Orchid named Najib Rosmah

http://www.straitstimes.com/Breaking%2BNews/Singapore/Story/STIStory_380230.html

Tanpa Nama berkata...

"kita tidak akan melibatkan diri dengan konspirasi pembangkang, pembangkang berkosnpirasi dengan Tuhan untuk mematikan ADUN mereka", ulasan dari SUAMI ROSMAH

Tanpa Nama berkata...

ilang telo isteri rosmah hoiii..

Tanpa Nama berkata...

hehe. cayalah najib.