Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Mei 2009

DESPRATE DAN




DUA RUMUSAN UMNO TAWAN KEDAH
-mkini

Umno memperkenalkan dua formula yang dikenali "SMSS" dan "KBSM" dalam usaha menawan semula Kedah pada pilihanraya umum akan datang.

Ketua Penerangan Umno, Ahmad Maslan berkata SMSS bermaksud bekerja "siang malam, subuh senja", manakala KBSM pula bermaksud menghadiri "kenduri, bersalin, sakit dan mati" di semua kawasan DUN
masing-masing.

"Tidak mustahil BN dapat menawan semula Kedah jika kita mengamalkan dua formula ini," katanya selepas menemui jawatankuasa penerangan Umno negeri hari ini


KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…


Woit… INI BERITA BAIK… INI BETUL BERITA BAIK… kah kah kah..

kah kah kah… SIANG ..MALAM… SUBUH.. DAN .. SENJA…kah kah kah..

kah kah kah… MUNKEE NI BILA BUAT KERJA CARI NAFKAH?... kah kah kah

kah kah kah… ANAK BINI SIAPA NAK JAGA… kah kah kah…

kah kah kah… INI MESTI MUNKEE JUAL KONTREK NI… kah kah kah..

kah kah kah… INI MESTI NAK PERABIH DUIT KERAJAAN… kah kah kah..

kah kah kah… ATAU MUNKEE SUKA MAKAN FREE…. kah kah kah…

kah kah kah… SORU FREE… TAK MISS KENDURI…TAK AJAK PUN DIA MARI… kah kah kah

kah kah kah.. WAKTU PEREMPUAN BERSALIN MUNKEE NUI JADI POLONG MAKAN URI…kah kah kah…

kah kah kah… GI HOSPITAL… SORU RESEN ORANG SAKIT…kah kah kah..

kah kah kah… ADA ORANG MATI... MUNKEE DAPAT SEDEKAH JARIAH…kah kah kah…

woit… ADA BERITA BAIK… ISTERI MUNKEE NI TINGGAL SORANG!!!!...kah kah kah…



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AFP - Friday, May 22CARACAS (AFP) - - Venezuelan President Hugo Chavez announced that the government would nationalize several iron and steel companies in the country to pave way for a large "socialist" state-run enterprise.
....
The announcement is the start of a "transition" so that these companies can become the "solid platform of socialism," he said.

"Venezuelan workers are going to give a lesson to the world on how the working class has been resuscitated to make a revolution!" he told industry workers in the western state of Bolivar.

The workers stood and sang the national anthem.

Since 2007, the Venezuelan government has moved ahead with the nationalization of a wide range of companies from telecommunications, electricity, cement and oil sectors.

Two weeks ago, the Chavez administration expropriated 39 oil service providers, some backed by foreign capital, after the government passed a law extending the state's control over all activities related to the industry.

According to the government's official journal, Venezuelan Petroleum (PDVSA) and affiliated firms took "control of operation and the immediate possession of institutions, documentation, goods and equipment" of the 39 firms.

Many of the firms were subsidiaries of foreign businesses.
....

hmmmmmm........

-average joe-

Pyanhabib berkata...

setahu gua yang tak reti ilmu alam ni, KBSM tu `kurikulum baru sekolah menengah' (dalam hati, kah kah kah!)
:(

Tanpa Nama berkata...

Bro sham..

Ucapan kau pada forum kat UKM esok jangan lupa upload dalam youtube ok.

Tokwan berkata...

kah kah kah...NAK TAWAN KEDAH...kah kah kah.

BILA...?

PRU-44...kah kah kah

CAKAP KAT MANGKOKOK NI...JEMAAH MASJID DI KEDAH...MAKIN HARI MAKIN BERTAMBAH RAMAI...kah kah kah...

ITU TANDANYA "PARTI KAUM SETAN PUKIMAK" MAKIN DITOLAK OLEH RAKYAT KEDAH...HANGPA TAK TAHU KA...kah kah kah...kah kah kah kah

fredo berkata...

nyum..nyumMmMM!!!!

agak2 laki dia lidah kontot x..??

Tanpa Nama berkata...

kau jgn cakap aje lebih,buktikan dulu.

suara rakyat berkata...

hahaha formula paling lawak penah aku jumpe x thn gelak aku hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Satu idea yg sgt boombastik,fantastik,canggih,superbbb.. dasyat and berkaliber.. aku rasa ni lagi satu menteri yg sangat bergeliga tahap pemikirannya setaraf dgn mat taib dgn sayed amid.. kah kah kah kah... mmg menteri otak berjelago.. ide macam budak ..sekolah tak pas SRP.... kah kah kah... aku sukeeee pandai najeeb pilih menteri..makin cepat ler terlunkup nya umno dgn menteri2 yg tahap pemikiran nya macam ni..... syabas UBN.. keep it up.. kah kah kah


"Budak jelebu sebelah rumah"

gad berkata...

kalau mak aku buat kenduri hang x mai hang jaga.....sembang bg orang bimbang...

Tanpa Nama berkata...

Aku dah kata, mereka semua badut! hau hau hau hau.....mangkok itu masih tidor merata tempat di hujung minggu? Kasian bini kena tipu konon tdo di FELDA tapi umah hafilda?

Tanpa Nama berkata...

"siang malam, subu seja" ini macam mengacau anak anak perempuan dikampung setiap hari..malam malam inati budak budak perempuan dengan tujuan merogol mereka..ini lebih teruk daripada Taliban diAfganistan..!!!
"kenduri, bersalin, sakit dan mati"..macam mau cari makan saje..tidak cukup makan dirumah sendiri ke??? macam cari sedekah..bukan memberi sedekah!! PR beri sedekah bukan cari sedekah!! Gerombolan ingin melihat perempuan bersalin? huh ini macam balan-balan (balan balan hanya keluar waktu malam untuk mencari mangsa.. jadi masuk akal juga kerana ada "smss")dari Kota Belud, yang mencari perempuit bersalin supaya dapat hisap darah!! Ini lebih teruk daripada Taliban diAfganistan.
Tuhan Mahakuasa dan Mahaadil.
Allahuakhbar allahuakhbar.

Tok Uban berkata...

Kenapalah sinajib ambik mangkuk ni jadi ketua penerangan?...hoi wak...kau ingat ni zaman 60'an ke?...gunalah akal sikit....macam ni...mampuslah umno nanti...tapi..bagus jugakkan?...

asalbayu berkata...

23 Mei 2009 mesyuarat agung tahunan UMNO di cawangan saya. Saya sudah tentu tak hadir kerana ada Mesyuarat Agung Ke 53 Persatuan Sejarah Malaysia Cawangan Kedah (PSMCK). Ini kali kedua saya tak hadir. Sebelum ini saya tak dapat hadir kerana ada perogram di kampus UUM, Sintok. Kedua-dua program itu adalah penting. PSMCK yang saya jadi salah seorang ahli jawatan kuasa (AJK) itu telah awal-awal lagi mengemukakan jemputan secara bertulis berbanding dengan UMNO cawangan kawasan rumah saya. Malah saya juga hadir dalam mesyuarat AJK khas bagi merencana mesyuarat agung. Menurut rencana, Menteri Besar Kedah, Dato' Seri Azizan Abdul Razak dijangka merasamikannya.