Jumaat, 22 Mei 2009

KES NAK BELI KAMBING TAK SUDAH SUDAH




KEMELUT TERANGGANU : SEMUA SUDAH SEDAR – HISHAM
– mkini


Pengerusi badan perhubungan Umno Terengganu, Hishamuddin Hussein berkata semua ketua bahagian dan ADUN di Terengganu telah sedar bahawa mereka harus mengutamakan kepentingan negeri dan parti bagi menyelesaikan masalah di negeri itu.

"Ini adalah pertama kali, semua pihak yang berkepentingan, dibawa bersama dalam dua perbincangan. Dan hari ini saya masih berjumpa dengan ketua-ketua bahagian tertentu.

"Alhamdulillah kita sudah sampai kepada satu tahap yang mana semua pihak sedar bahawa kepentingan negeri dan parti harus diletakkan sebagai keutamaan.


kah kah kah… BAGUS… BAGUS… SEMUA BAIK… SEMUA SEDAR…kah kah kah

kah kah kah… TAK PAYAH CARI KAMBING LAGI… kah kah kah..

woit… BETUL KE INI… ATAU HANYA NAK KELENTONG ORANG MELAYU…kah kah kah..

woit… BACA BAWAH INI… LAIN BUNYINYA… MACAM NAK GOCOH…kah kah kah



TIADA JALAN DAMAI PUAK IDRIS-AHMAD
– mkini


Pertemuan ADUN BN dengan ketua perhubungan Umno Terengganu, Hishammudin Hussein malam tadi belum menemui jalan penyelesaian terhadap kemelut politik di negeri itu, kata ADUN Hulu Besut, Nawi Mohamad.

Nawi yang turut menghadiri pertemuan tersebut di pejabat Hishammmudin di Putrajaya, mendakwa masih sukar untuk dua kumpulan penyokong yang saling bertentangan itu, untuk berbaik-baik semula.

Dua kumpulan tersebut terdiri daripada penyokong Menteri Besar Ahmad Said dan satu lagi bekas Menteri Besar Terengganu, Seri Idris Jusoh.

"Tiada jalan lain (untuk penyelesaian) melainkan pucuk pimpinan tertinggi melihat punca kemarahan ADUN-ADUN Terengganu sehingga mencetuskan kemelut tersebut.

"Mereka kena tengok prestasi Ahmad sebagai menteri besar, Ini perkara yang penting," katanya.

Sebelum ini, sebahagian ADUN BN Terengganu mahu Ahmad digantikan atas alasan tidak berkeupayaan mentadbir negeri itu.


KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..

woit … MANA YANG BETUL INI?... SEDAR KE BELUM ?.... kah kah kah..

kah kah kah… SATU MALAYSIA TAHU… PERANG LUM TAMAT..kah kah kah

kah kah kah… TAK LAMA LAGI BOLEH PERGI BELI KAMBIANG LAGI… kah kah kah



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kepimpinan sekarang terdiri dari pembunuh, perasuah, pelahap, penipu, penakut, dayus, pondan, lidah kontot, mongol, C4, lanon, maling, dan pelbagai jenis punya penjenayah, mana mungkin boleh selesai masaalah? Sebab mereka itu sendiri masaalah! Ramuan kononnya pemimpin adalah racun bukan penawar mana boleh semboh panyakit.....membunuh bolehlah! hau hau hau hau