Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 10 Februari 2011

MANA YANG LAIN TAK ADA SUARA



SUARA RAMBANG DARI BELUKAR



nota:
yang lain tak suka beri komen
atau takut nak komen
atau saje nak tengok mongol
kena tibai kah kah kah



IBRAHIM ALI DAKWA JOHN MALOTT SAKIT HENTAM NAJIB - minsider

Presiden Perkasa Ibrahim Ali hari ini mendakwa ada rakyat Malaysia “yang sudah hampir mati politik” berada di belakang John Malott sehingga bekas duta besar Amerika Syarikat ke Malaysia itu secara berterusan menghentam Najib Razak.

Ibrahim berkata, tuduhan Malott yang mengatakan Najib yang menyebabkan ketegangan kaum dalam negara ini adalah satu perkara yang serius.

Beliau juga menyifatkan Malott sebagai “sakit” dan perlu dibawa rawatan di pusat psikiatri.

“John Malott seorang lelaki yang sakit dan perlu dibawa ke pusat psikiatri, saya bagi alasan dasar Najib walaupun ada beberapa perkara yang kita tidak gembira tapi kita sokong.

“Kalau lihat apa yang Najib buat selama ini menunjukkan beliau mengambil berat terhadap semua rakyat Malaysia,” kata Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas ini pada sidang media di sini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah…. BEKAS DUTA SAKIT JIWA?…. kah kah kah…

kah kah kah…. BEKAS KATAK SAKIT APA PULAK?.... kah kah kah…

kah kah kah… SAKIT NAK BODEK…kah kah kah..

kah kah kah... BODEK.... NAK DAPAT KERUSI… kah kah kah

nota:
baca berita ini betul betul
berita ini keluar 4 hari dahulu
isteri rosmah kena tibai kau kau oleh bekas duta ini
di tibai dalam satu tulisan dalam akhbar paling berpengaruh di asia

setelah empat hari hanya sang katak puru yang bersuara
hanya si katak puru yang mempetahankan isteri rosmah
apa sudah jadi?

mana pergi malikul sembab?
mana pergi anak mami?
mana pergi zaid hamidi?
mana pergi raja fraud?
mana pergi raja tak ada rakyat?

bila katak puru bersuara
semua orang gelak ketawa
kah kah kah

8 ulasan:

Amuraria berkata...

BILA KATAK MEMBODEK

cicit ngah layor berkata...

Tak kan bercakap seoghang2 jer..tak didengor dek si Malot tu.Anak buah ghamai....ajak ler demer pergi berdemo depan ghomah org putih tu.bagi memo dan bagi amaran supayer dier jangan buat penyongor lagi.Kalau buat macam tu,baghu Marlot tu kecut telor kalau dengor namer Malaysia.Kumpoikan semuer ahli,jangan seorg pun yg tertinggai..bior bergegor USA.Hmmm.

Tanpa Nama berkata...

aku kembali merespek TT...muncung meriam dah balik ke arah yang asal...bravo Sham.

Tanpa Nama berkata...

Gua dah agak dah.
Dah tulis pun dalam blog???
Tak ingat kat mana, tapi bukan TT.
Si katak ni misti melalak.
Sikit lagi Perkasa buat demontrasi.
Kutuk Malott habis2an.
Tuduh Malott mati politik.
Mahdev tu pun mati politik.
Melalak tak habis2 sampai hari ni.
Sakit dan perlu rawatan sakit jiwa kah dia.
Malott bersuara, dia menyahutlah.
Kalau Obama bertitah kecut teloq, sunyi sepi.
Meluat betul gua dengan si katak sekor ni.

golok-jangok berkata...

Salam 1 Malaysial - khaaaak tttuihh!

mung bijok isamudeng, tunjok gambaa Beraheng tokat Ali Pasir Mas. lamo weh senyap tok beraheng kkatok gomok.
sedak tengok sedak dengaa bilo Tok Beraheng berkecek2 - sebiji macey kkatok, sesekali macey kero, macey lutung, macey berok matyeh, macey kakoh, macey siamang lepah tu kembali macey katok semula keluar-tubik gok.
tadi kawe dapat berito dari putrajaya ; ada pehok memaklumkey, penyakit Kkatak Gomok sudah bertukaa dari senok kepado kembong, maloh kini sedey mengelembong dengan seluroh tuboh Katok Gomok biru ketu, kalu bergerok pong buleh meletup, apo lagi kalu melompat.
Pado firasat aku 'golok-jangok mahu tidak mahu Katok Gomok keno mampuh jilat cok dari politik malaysia! Weh kerusi pasir mas tu !.. tttuuih
adek kakok tulung ingat - Kkatok & Bewok!

buyong berkata...

Hampir hampir nak tiba pilihanraya ini umpama 'just around the corner',apa lagi katak akan berbunyi semakin kuat dan kerap seolah-olah musim hujan.Kita kena tahu sebabnya,minda orang Melayu kena merentasi hal-hal melampaui biasaan semoga orang Melayu tidak ditipu.Ini..., selama ini amat mudah ditipu.Tak perlu pemimpin UMNO atau gerombolan baling batu sembunyi tangan, hatta baling batu angkat tanganpun orang Melayu tidak dapat berfikir.Orang Melayu mesti dan memerlukan anjakan paradigma.
Ibrahim Ali akan sentiasa membodek Najib sebab nak dipilh sebagai menteri kalau tidakpun sekurang-kurangnya wakil rakyat.Sebab kerusi yang didudukinya sekarang ini sudah pasti akan hilang dan diambil kembali oleh PAS.Kalau tidak ada pegang apa-apa jawatan dalam politik atau tidak jadi wakil rakyat, jawatan presiden PEKASApun lesap.Jangan harap orang Melayu sejenama dengannya mahu jadikan dia ketua.Orang Melayu bukan tan tahu,ramai yang memandang pangkat dan harta.Kalau nak nasihat ada hubungkait dengan hukum halal dan haram,mereka akan tanya pula kita,apakah kita ustaz padahalnya hal dan perkara itu memang majoriti yang tahu hanya beberapa karat saja yang belum tahu.
Kita lihatla nanti,jika ditakdirkan Allah,Anwar Ibrahim jadi perdana Menteri,jangan hairan dan pelik Ibrahim Alilah orang pertama mengatakan Anwar ini manusia agung,tahan uji dan layak menjadi pemimpin bukan saja di Malaysia malah ummah sedunia.Kita tenguklah nanti kalau kita panjang umur.Kita di luar sana kena banyak istighfar kerana ini petanda dunia sudah tua dan hampir kiamat kerana terlampau sangat menbodek sehingga bayipun dapat mengesan dan tahu.Iktibar bagi kita semua.

Tanpa Nama berkata...

katak buat bising dgn harapan akan terpilih jd calun PRU.kalau si najib ambik si katak jd calon, bermakna UMNO sudah ketandusan pemimpin yg berwibawa,

Tanpa Nama berkata...

SIKATAK

BODEK
BODEK
BODEK

Bodek tang telur

telur katak dah bodek 3X
lama2 jadi BURUT....

Boh....hok aloh