Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 10 Februari 2011

JANGAN INGAT MAT ISA TAK BIJAK




SILA TEKA SIAPA BUDAK ITAM?



nota:
siapakah agaknya
budak itam yang di selamatkan
pada malam itu dari letih
menghisap burung punai yang
tak boleh terbang terbang
kah kah kah



LANTIKAN BERASASAKAN KEBOLEHAN
- meloya

Pelantikan mana-mana individu untuk mengetuai sesuatu syarikat milik kerajaan (GLC) dilakukan berdasarkan kemampuan dan kebolehan mereka.

Najib Razak berkata, kerajaan tidak terikat kepada sesuatu dasar dalam proses pelantikan seperti mengamalkan dasar tidak boleh melantik ahli politik atau sebagainya.

"Kita sememangnya tak ada ketetapan sedemikian kerana kerajaan akan melantik berdasarkan kemampuan seseorang itu.

"Tak kira sama ada orang korporat, bekas pegawai kerajaan atau bekas ahli politik," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… YANG INI MAT MONGOL CAKAP BETUL…. kah kah kah..

kah kah kah…YANG INI MAT MONGOL JUJUR… kah kah kah..

kah kah kah… MAT ISA PENDEK MEMANGA DA KEBOLEHAN…. kah kah kah

kah kah kah… JANGAN INGAT MAT ISA HANYA PANDAI RASUAH SAJA… kah kah kah

INI KEBOLEHAN MAT ISA:
1 – mat isa pandai tutup cerita raba raba bontot
2 – mat isa boleh buang orang kerja kalau cuba nak buat kes raba raba bontot
3 – mat isa pandai senyap senyap tuntut janji
4 – mat isa macam lee kuan yew pandai pau
5 – mat isa ada taste yang hebat kerana mat isa kata ….’pelik mat mongol…suka budak itam..kah kah kah...

8 ulasan:

mangga berkata...

selera pun sama..dua dua suka bekas bini orang...

Tanpa Nama berkata...

dah nama pun port dickson => pehentian kontol anak jantan, sangat sesuai sangat la tu untuk kedua2 ekor tu..

Tanpa Nama berkata...

woit orang tua..

hati dan minda hang yang telah disodom dan dikencing oleh ANWAR..dulu kini dan selamanya...muahahahhaha

cicit ngah layor berkata...

Kalau lantik Ustad ketayap kopiah pon tak aper dulu...Anak samad ni dah nyater buat rasuah politik,tp ustad ketayap kopiah kes hutang kawan DinSeman tak bayor jer....tak ader repot pon.Lagi pon hutang cipot jer,lebih koghang 2 tahun pendapatan org kg dier.Hutang emaih bulih dibayor,hutang budi dibagi pengerusi.kahkahkah.Munooooohhhh!!!

Tanpa Nama berkata...

Port Dickson =

Perlabuhan Kon*k anak jantan.

Master Yoda berkata...

kah kah kah

satira ni memang klaka..

ape la perasaan laki si "budak itam" tu?? tak ke sadis???

haish

Tanpa Nama berkata...

Budak itam tapi body baik punya bang!
apatah lagi kalau lepak kat pantai time hari gelap

Tanpa Nama berkata...

I LAP U

U LAP ME

KATA MONGGOL KEPADA SIKATEK...

20%...kalau tidak rahsia bongkar ha

dan tertipu la makcik felda
dengan mulut telopongnya....