Khamis, 10 Februari 2011

BUDAK UITM ITU APA STORY ?




SILA PAKAI KANTA



nota:
sila baca dengan teliti
siapa rogol apa?
siapa kena rogol
lembu merogol amah
atau amah merogol lembu
kah kah kah


AMIZUDIN: MENGAPA RAIS TAK SAMAN MINGRANT CARE? – mkini

Pengendali blog sharpshooter.blogspot, Amizudin Ahmat yang sedang menghadapi saman oleh Rais Yatim mempersoalkan tindakan menteri itu yang tidak melakukan tindakkan yang sama terhadap NGO Migrant Care, lapor Harakahdaily.

Menurutnya, walaupun WikiLeaks merupakan sumber permulaan yang mendedahkan isu yang dikatakan kejadian rogol terhadap seorang amah warga Indonesia, keengganan Rais menyaman pihak terbabit telah menimbulkan tanda tanya.

Selain WikiLeaks, tindakkan Rais yang tidak menyaman Migrant Care yang mempertahankan kenyataan mereka di media sebelum ini bahawa pernah menemubual amah tersebut di kampung halamannya turut menimbulkan persoalan.

"Kenapa saya yang disaman bukan WikiLeaks atau Migrant Care, padahal WikiLeaks yang mula-mula mendedahkan isu ini dan Migrant Care pula telah mempertahankan kenyataan mereka bahawa pernah menemuramah amah itu.

"Adakah ada sesuatu yang dibimbangkan oleh Rais seperti kemungkinan lebih banyak lagi pendedahahan dibuat oleh Migrant Care di mahkamah?," katanya.

"Begitu juga dengan blog Rocky Bru yang mula-mula sekali menaikkan story ini dalam blognya. Adakah kerana blogger ini pro-Umno?," kata Amizudin.

Beliau juga berkata beliau hanya mengetahui tindakan saman terhadap beliau melalui media dan sehingga kini masih belum menerima apa-apa surat perintah dari mahkamah atau peguam yang mewakili Rais.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BERAPA KALI NAK CAKAP…kah kah kah..

kah kah kah.. RAIS YATIM TIDAK ROGOL AMAH…. kah kah kah….

kah kah kah…. SEMUA ITU FITNAH DAN TOHMAH… kah kah kah…

kah kah kah…. TAK PERCAYA TANYA ORANG JELEBU…. kah kah kah..

kah kah kah…TAK PERCAYA TANYA ORANG GAGU…..kah kah kah..

kah kah kah…RAIS YATIM ROGOL LEMBU…. kah kah kah…

kah kah kah… INI CERITA ORANG DI JELEBU…. kah kah kah…

kah kah kah….. TAK CAYA… PERGI TANYA ORANG JELEBU… kah kah kah..

kah kah kah….LEMBU INI TELAH DI HANTAR KE RUMAH ANAK ANAK YATIM UNTUK DI BERI RUMPUT… kah kah kah…

nota:
sila tanya rais yatim
apa jadi dengan budak perempuan uitm itu?
ini cerita fitnah juga ke?

kalau fitnah mana budak tu dapat kemera?

memang betul tak ada laporan wikileaks
tapi ada laporn wikijelebu
kah kah kah

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"Dr Mahathir Mohamad mempersalahkan polis atas Ops Lalang, yang menyaksikan 106 orang, termasuk seteru politiknya ditangkap mengikut Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) pada tahun 1987."
"Dalam buku terbaru mengenai Mahathir, yang berjudul 'Doctor M: Operation Malaysia - Conversations with Mahathir Mohamad', bekas perdana menteri yang meneraju Malaysia selama 22 tahun itu mengakui bahawa beliau berang dengan tindakan polis tersebut."
"Ya, saya akan tangani secara berbeza, tetapi polis ingin melakukan hal-hal ini (tangkapan ISA) kerana mereka menyatakan ia perlu..."
"Saya sebenarnya berjumpa dengan semua ahli pembangkang (terlebih dahulu) dan meyakinkan mereka bahawa mereka tidak akan ditangkap. Dan awak tahu apa yang polis lakukan? Polis menangkap mereka. Kredibiliti saya hilang!"
"Awak pastinya marah!" balas Tom Plate
"Yeah, tapi apa yang boleh saya lakukan? Saya perlu menerima hakikat bahawa mereka adalah orang-orang yang membuat keputusan. Saya memberikan kuasa umum kepada mereka untuk bertindak," kata Mahathir.

kahkahkahkah!
madeey juga menambah, "saya dah lama daaah berang dgn polis. tapi apa yg boleh saya lakukan? polis paksa saya tandatangan arahan penahanan ops lalang ketika itu. siapa kata itu keputusan saya, itu hanya fitnah. sepanjang yg saya ingat, saya tak nak tandatangan. tapi siapa yg paksa saya tandatangan tu, saya tak ingat lah. dah lama daaah" ucap madeey atas pentas sambil meleleh2 airmata teresak2 seraya sertamerta dikerumuni oleh nek pidah yg meluru menaiki tangga pentas dgn laju walaupun badan & punggongnya agak gedempol juga sambil menangis mengilai2 serta diselangseli dgn bunyi "kelepup! kelepap!" apabila butir2 mutiara impot, setiap satu sama besar dgn ibujarinya yg gemok2 bulat2, yang terkalung megah di leher berlapis2nya itu, berbuai dan berlaga dgn pangkal dadanya yg membuak2 ketika berlari itu...

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY