Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 10 Februari 2011

MARI KITA KETAWA BERAMAI RAMAI




AWAS - JANGAN JADI LEBIH CANTIK



nota:
pegawai pegawai kerajaan telah mula berkata
mereka diberi arahan bila menganjur program
dimana bik mana saja atau dengan suami datang:

1 - tidak ada sesiapa yang penting yang boleh pakai hairstyle blow dry
2 - pengacara bukan minah cun
3 - pengacara tak boleh terlalu tinngi hingga bik mama dilihat kemetot
4 - di belakang rostrum wajibada bangku tiga tangga agar bik di lihat tinggi
5 - kushion kerusi di hadapan untuk bik wajib lebih tinggi agar bik tidak hilang
6 - minah minah cun dan yang slim beambut panjang - tidak boleh dari penyambut tamu

NOTA:
tukang buat semua ucapan bik
telah diarah agar tidak akan menggunakan
perkataan BIG, GEMOK atau OBESE kah kah kah


nota:
nama khir toyo juga tidak boleh disebut dalam ucapan
kerana ini akan mengingatkan orang ramai tentang botox
kah kah kah


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kedi kedi indon kota permai semua kena tukar yg gemuk gemuk pendek pendek hitam2 dan tua tua....kah kah

cicit ngah layor berkata...

TT. Mintak maap..nak jadi nasi tambah.Nak tambah satu lagi...7) Tentukan wanita yg hadir majlis tu adalah wanita2 yg mengandong 9 bulan supayer peghot dier nampak kecik drpd peghot hadirin.kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

rasanya benda ni pernah dengar jugak drpd member2 yg kerja kat putrajaya.

na berkata...

TT, saya nak ketawa kes ini lah...

KUALA LUMPUR (AFP) – Malaysian police said Tuesday they were investigating the disappearance of more than 700,000 ultrathin condoms which went missing in transit between Malaysia and Japan.

Sagami Rubber Industries, Japan's first condom maker, said last week that the shipment was loaded into a container at its factory in northern Malaysia, but that it was empty with the locks replaced when it arrived in Tokyo.

"We take the matter of the missing condoms very seriously... we are investigating the matter," a Malaysian police spokesman told AFP.

Sato Koji, manager of the Sagami rubber factory in Malaysia's Perak state, said they had lodged a police report over the loss of the shipment.

--- kah3!!!

Tanpa Nama berkata...

BRO HISHAM,

ada satu jenis cermin yg kalau sesiapa tengok....yg kurus jadi panjang melidi.....yg gemok pulak nampak slim n sexy.... tau kan


rumah BIK MAMA cermin semua jenis tu.. itu la pasal naik berbuih mulut kita kutuk dia....tak percaya dia....
BUKAN salah dia tapi cermin rumah dia dah tipu...


itu la pasal

Tanpa Nama berkata...

Fat Is Folly
http://d.yimg.com/a/p/ap/20110124/capt.dbbfe813bf3a4d29aadaedb2ab9f4290-dbbfe813bf3a4d29aadaedb2ab9f4290-0.jpg?x=256&y=345&q=85&sig=akGKRFXIGqriZfCt.r3l7Q--