Sabtu, 7 Julai 2012

SATU LAGI AUTA KELING DARI GEROMBOLAN




SABTU DEPAN KITA GEMPAQ




RON95 TIDAK BOLEH DITURUN SEWENANG WENANG : ISMAILM SABRI
- mSTar

KUALA LUMPUR: Kerajaan tidak boleh sewenang-wenang menurunkan harga petrol RON95 walaupun harga minyak mentah menurun di pasaran dunia, kata Ismail Sabri Yaakob.

Beliau berkata kerajaan perlu melakukan kajian sebelum mengambil keputusan untuk menurunkan harga minyak petrol RON95 kerana ia merupakan bahan bakar bersubsidi.

"Penurunan harga minyak petrol RON95 adalah tertakluk kepada penurunan harga minyak di dunia. Namun, kerajaan hanya dapat melaksanakan penurunan harga minyak RON95 sekiranya tanggungan subsidi oleh kerajaan mencapai tahap kosong," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Francais Antarabangsa Malaysia 2012 (FIM2012) di Pusat Dagangan Dunia Putra di sini Jumaat.

Harga petrol RON95 dijual pada RM1.90 seliter selepas subsidi kerajaan sebanyak 53 sen seliter.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAMPAK MENIPU.... NAMPAK AUTA KELING... kah kah kah..

kah kah kah...DULU CAKAP KALAU MINYAK DUNIA JATUH... HARGA MINYAK DI MALAYSIA JUGA AKAN JATUH.... kah kah kah...

kah kah kah...INI CAKAP LAIN PULAK.... kah kah kah..

woit...ASIK ASIK RON97 YANG TURUN HARGA.... kah kah kah..

woit...NAK BUAT APA ... BUKAN RAMAI YANG PAKAI.... kah kah kah...

kah kah kah...INI MACAM HARGA GARAM DI TURUNKAN ...kah kah kah...

woit...SENDIRI BANGANG CUKUP LAAA... JANGAN BAGI TAHU ORANG LAIN... kah kah kah



6 ulasan:

Udin Rais pengecut cabut lari berkata...

wei Hishamuddin kau tu bangang belajar UM tak lulus nk berlagak pandai konon. bodoh!

Menteri da explain dgn teliti kau tk paham2 gak.

da la pengecut cabut lari, bodo lak tu!!!

Awanama berkata...

ko prnah rapat dengan abang si ismail sabri ni kan? tanya la abang dia pasal ape adik dia bangang sangat menipu pun tak reti kah kah kah

Awanama berkata...

TT, memang la semua auta keling.Berapa ekor saja yang pakai RON97 termasuk aku.Tapi turun sampai 0 sen pun tobat aku tak undi gerombolan.Tapi yang syok tu pencacai gerombolan bersorak macam nak rak,tapi dia sendiri tak guna Ron97,pasai dok pakai proton cabuk.Orang pakai Ron97 ade kelas,bukan macam pecacai lembu tu,sembang je kuat habuk pun tarak!Kah..Kah..Kah.

Awanama berkata...

Haha biasa la janji manis..
tak boleh turun suka ati polak dah.. dulu naik kata sebab minyak naik minyak dah turun berapa lama ntah tak turun pon.. deh..

baik lagi mat zzz dia turun gak seposen dulu.. satu2nya PM yang turunkan harga minyak walau seposen..

Awanama berkata...

7 Julai 2012 3:45 PTG : ko ada mslah ngn hisyam ke??ko mna la pki kete sbb ko nek bas je..bodo..mna ada org suka myk nek hrga..tp tkpa ko lmbu umngok..kahhkahh..

Auta no 1 berkata...

Keling mana auta lagi kat malaysia bro...ini auta melayu umno...