Khamis, 28 November 2013

BERITA BAIK DARI LONDON




BERITA BAIK TERNOW TERKINI 
 jam 13.30 TENGAH HARI LONDON



pegawai polis neil hamilton
akan menerima surat dari cik gu kamar
ini akan dilakukan di kedutaan

surat ini untuk disampaikan
kepada adikany siti aishah

ini berita  baik yang ditunggu tunggu




----------

8 ulasan:

Unknown berkata...

Assalamialaikum, cikgu Kamar dan TT, alhamdilillah kalau setakat itu aje yang boleh diusahakan/pertimbangan! Kes masih dalam siasatan oleh itu sudah tentu pihak berkuasa di sana TIDAK wajar diganggu. Tambahan pula mereka mungkin mahu mendalami kes kematian Sian Davies yanh jatuh dari tingkap beberapa taundahulu. Anak dia ialah wanita berumut 30 tahun itu. Mungkin dengan menyoalsiasat mereka yang tua-tua ii kedua Bala dna Chanda boleh didakwa atas kematia Davies juga.
Cikgu wajar bersabar hingga kes ini selesai.
InshaAllah, Panjang umur, kak Aishah boleh pulih minda dari condongannya sekian lama, dan menghabiskan (katanya dia stroke dan belum dirawat)disisa tuanya di kampung laman sendiri.
TT bertuah dapat pahala membantu guru lamanya.
Wassalam

Tanpa Nama berkata...

semoga berjaya

Tanpa Nama berkata...

setakat bagi surat.. apo baik ehh? jumpalah yang terbaek.. mengapa mereka tak dibenarkan berjumpa? itu persoalannya..... mesti ado kes!

Tanpa Nama berkata...

setakat kasi surat.. tak le baik.. berjumpa itu yang terbaek. napo lak tak dbonarkan berjumpo? mesti ado sobab dan ado kes!

Pro Rakyat berkata...

Bagi aku apa yang boleh dipelajari dari kes Siti Aishah ni jangan taksub dengan seseorang manusia atau sesuatu ideologi ciptaan manusia. Lihatlah bagaimana seorang yang bijak tapi dapat dijadikan hamba abdi selama berpuluh tahun kerana terpengaruh dan taksub. Kerana taksub beliau tidak sedar dirinya telah dipergunakan sesuka hati oleh Comrade Bala. Allah swt beri kita akal gunakan sebaik-baiknya bukan ikut melulu. Semoga kes ni jadi pengajaran kepada semua.

Tanpa Nama berkata...

menyampah la TT main surat2.. kendian kene sign kerani pejabat YB yang maha bangang tu..

turun la berdemo.. kenepa student mesia sana senyap saja mcm pelir lepas pancut??

Tanpa Nama berkata...

Tanda2 TT akan gagal sudah kelihatan...

Tanpa Nama berkata...

mcm nak hantar surat/memo dekat agong.. agong pulak asyik hari2 dok kelebek kote dia yang tak larat nak dibawak lagi.. kahkahkah..