Khamis, 3 Mac 2016

AMERIKA BERI TANDA







TANDA TANDA

HARI HARI

AKHIR?



AS ‘khuatir’ tindakan keras Putrajaya terhadap media

Amerika Syarikat (AS) hari ini menyuarakan kebimbangan mengenai tindakan keras Malaysia terhadap media dan mengatakan kebebasan akhbar dan Internet di negara Asia boleh menjejaskan prospek kerjasama 2 hala daripada berkembang.
Jurucakap Jabatan Negara AS John Kirby berkata Washington "sangat khuatir" sekatan akses Malaysia baru-baru ini berhubung laporan mengenai hal ehwal semasa dalam negeri, termasuk menyekat akses kepada The Malaysian Insider (TMI), sebuah portal berita pada minggu lepas.
- See more at: http://www.site2unblock.com/service/page.php?u=JbD56YUD3yjR%2Bk3Erbd6UL8ean1nnbVf9Jvqof6qMzuXs6AjeDvHPQKEadGWizJ%2BGrTFBkeVjuzzhmrhndXYIYStgIEeJRI9HdJcd9bT1BCv68dd9eqRqGVzbjDpjKBoBQ%3D%3D&b=5#sthash.jkpiumvx.dpuf

KAH KAH KAH

ada apa apa ke?
apa makna berita ini?
mula mula WSJ serang
kemudian rumah puteh bilas
kah kah kah
semua bikin konfuse
semua bikin tatak tuntu

BETUL KE?

-----------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ini Amerika baru nak bagi "tanda" jangan sampai Amerika bagi "tandu" sudah.

Tanpa Nama berkata...

Amerika!!!! Kita jangan lalai. Masa Amerika beri amaran nak serang Iraq dulu, rakyat Iraq kata itu hanya acah-acah sahaja dan rakyat iraq tidak hiraukan dan tidak bersedia. Mereka perli kata boleh petahan dengan pisau di dapur saja....

Tanpa Nama berkata...

No problem kata najib....dia rela dikeldaikan amerika asal jgn ganggu Rosmah kah kah kah

Orang Biasa Aje berkata...

Amerika lagi suka Najib kekal sebab nak kawal. Amaran Amerika ni cuma nak cover line aje jangan nampak sangat US sokong Najib. Najib tu rakan segolf Obama takde sebab US nak jatuhkan Najib.