Selasa, 28 Jun 2016

BILA NAJIB JADI IMAM







Najib: Umat Islam 

perlu kejar malam 

lailatulqadar
Najib mengingatkan akan pahala amal ibadah pada malam lailatulqadar yang bersamaan dengan pahala mereka yang beribadah selama 1,000 bulan.

BILA NAJIB

BERCAKAP 

HAL ISLAM

KERA DIHUTAN

BUAT ROKET

IKAN DISUNGAI

NAIK HAJI

VINCET TAN

JADI IMAM

NIK ABDUH

PERGI JERMAN

KAH KAH KAH




--------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MAT LOL ingat kan Rakyat tuk jalan lupa malam malam yang lalu

Mencari MUSUH DALAM SELIMUT di pelabuhan anak kontol di masa masa lalu

Brr hati hati dalam malam tunggu malam jangan lupa ada MAT BOROI tunggu pau pau pau hingga kampung ter gadai

Bahalol

Tanpa Nama berkata...

Najib seorang hipokrit, munafik, manusia bertopengkan syaitan, bila dia bercakap tentang islam seolah2 dia begitu taat kepada Allah. Saya rasa nak muntah darah!

Lebai Roger berkata...

Bila olamak monggol bercakap......tok2 haji Pas bermoreh pil kuda! Qiamulai dgn tayangan bideo di temerloh......GERAKAN dapat hidayah jadi menteri DAP juga jadi harbi.

Hj Mat Monggol.

Tanpa Nama berkata...

Melayu Totok di atas ini kenal tak Arnoud van Doorn..seorang yang memuushi Islam dan pernah merelis satu filem berjudul " Fitna"..satu filem yang menjelekkan Islam. Allah SWT Maha Berkuasa..tup tup Arnoud van Doorn telah masuk Islam.
Jalan hidup Arnoud van Doorn sama seperti Hind, isteri Abu Jahal.Hind pernah ditanya oleh sahabi2...kenapa dia masuk Islam...dia jawab...aku tidak masuk islam, tapi Islam yang masuk dalam diri aku.
Jadi di malam Lailatul Qadar ini, marilah doakan China2 DAP dan India HINDRAF dikurniakan hidayah dan pentunjuk dari Allah SWT, semoga mereka akan dapat memakmurkan agama Islam lebih baik daripada orang Melayu. Juga jangan lupa doakan supaya Allah tidak bagi bala kepada orang Melayu..Yahudi zaman dulu sama dengan Melayu..pandang hina dan rendah kepada Arab, Yahudi berbangga sebab Nabi2 semua datang dari orang Yahudi. Samakan dengan Melayu yang bangga dgn PM dan Mufti mesti orang Melayu.
Tetapi Allah SWT tidak suka bangsa yang syok sendiri ..Allah SWT naikkan darjat orang Arab dengan melantik Nabi terakhir dari orang Arab. Tidak mustahil kalau Allah SWT nak muliakan China dan India, mungkin satu hari nanti kesemua Mufti2 di Malaysia adalah China atau India...

Tanpa Nama berkata...

kaki konket sudah bercakap...orgy dgn hadi dan harun din lg baik..

Tanpa Nama berkata...

Gambar tuya ke tu tt.humang aiiii lawa nyor...kalo dibandingkan ngan badak mmg 100 kali ganda pbezaan.patutla xbleh tahan,matserban sanggup g german oi...