.

Selasa, 28 Jun 2016

DARI ILMU SEMIOTIK






DARI ILMU


SEMIOTIK


KAH KAH KAH


LU FAHAM


SENDIRILAH

 






----------

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rupa pembelit ugama..........
makan dedak..........

Tanpa Nama berkata...

Macam macam.

Tuan Tanah Kedaung berkata...

Kah...Kah...Kah...
Woi Mufti Harbi...Lua Hannat betui la bulan posa..
Hang buat lawak mengkhinzir gila ...kah..kah..
Woi.. Minum Tuak ka..? kah,..kah...

Hang Boleh online dan nego dengan tuhan ka...?
Hannat...kah..kah...kah... Kesian Ko..
dah tua-tua kena troll plak..kah...
Nasib la...

Woi Mufti Harbi...
Simpan la sikit bodoh tu...
jangan tunjuk sangat...ko punya
bodoh yang tahap cipan....
Nasib la ..Bapak sapa la...Mamat Harbi ni...
Kah..kah..kah...

Muka macam tengah teran taik keras je...
Kah... Nasib la Kau Mufti Tua...

Tanpa Nama berkata...

Muka setan pun xla mcm ni. Kahkahkah. Ni bukan la muka seeokor mopty,xda nampak ketenangan nur islam.tgk je serabut kepala,nk tdo pun seram,nk sontot bapok pun xde selera dibuatnya.kahkahkah. Tp xpe die boleh beli borang pahala masuk sorga. Untungler jd mopty byk duit blh belu byk borang pahala senang masuk sorga dpt lg byk bidadari entot pun puas ati bidadari kelas aaaa..

Tanpa Nama berkata...

Riak di muka, Allah sudah tunjukkan kita yang makhluk ini dicipta dari taik. Selalu sembab kena sembelit. Pipi membujur boyot kerana terlalu banyak bodoh yang sendiri tanggung. Jangankan berpikir pasal mahu membetulkan diri sendiri, pasal kebodohan pun dia tak mampu pikir.

MUKA TAIK, Khalas!!! sodakollahulazeeeem

Suku Samdol berkata...

mata dia nih macam tengah stim kena candu ...
candu agama!!

Tanpa Nama berkata...

Tak nampak langsung macam muka orang yang beriman soleh.

Nampak macam muka babi tak cukup makan saja.

Itu pasal kena sentiasa bercakap membodek Najib/UMNO...mungkin boleh dapat dedak.

Mat Safian berkata...

Sebenarnya dlm Islam, panggil non-muslim dgn panggilan kafir pun satu kesalahan. Itu yg tidak diceritakan oleh ulama2 Malaysia. Tanyalah mana2 ustaz pondok yg mahir ilmu kitab, bukan pondok PIS sudahlah.

Tanpa Nama berkata...

Muka bazir oksigen
Sama taraf dengan Mat Mongol

Tanpa Nama berkata...

Jawab dgn penuh kesucian hati kah kah kah,

1) muka bakal wai hi
2) muka lama tak entot
3) muka byk hutang
4) muka budak suruhan amno
5) eh....mufti ke nie, macam tak caya...apsal muka macam org tahan taik je hehe

Tanpa Nama berkata...

KAH.. KAH.. KAH.. No komen la TT. aku puasa ni... nanti kurang pahala puasa aku tahun ni takut kena isi borang baru untuk qada puasa. apa la lu TT! Aku tengok gambar tu pun aku dah nak rasa lain macam.

ampel70 berkata...

Anjing kompeni

Tanpa Nama berkata...

Muka dililit daging- mufti ni bukan saja cukup makan malah makan berlebih lebihan hingga muka berbonggol bonggol mcm belakang unta. Mungkin terlebih makan sebab selaku iring alsultan melantak makan besar. Tidak suka berlapar, rezeki dari Ilahi berdosa ditolak katanya.

Hidung kembang dan lebar - pandai cari makan dgn cara belit belit dan putar putar.

Mata kecik warna kuning dan mulut kecik - suka tido, ntah la samada mufti ni rajin buat kuliah agama atau tidak, mulut mcm tu org malas bercakap. Bercakap bila boss suruh saja.

Muka hitam berjeragat - jarang berwuduk, suka bertayamum sapu debu di muka. Efek kolesterol juga kelihatan di muka kesan tabiat makan yg buruk.

Telinga dan cuping besar - pekak badak, hanya dengar cakap/arahan boss saja.

Misai jarang - keturunan jawa mungkin.

Muka sembab - kaki tido. Hanya bangun bila boss panggil. Kalau org bawahan yg panggil dia akan melenting marah sebab tidur diganggu.

Secara keseluruhan, muka mcm ni gila harta dunia. Minat mercedes benz, rumah banglo dan mahu dihormati. Anak bini disuruh bertudung litup tapi dia suka pandang wanita seksi menjolok mata disebalik bening matanya yg kecik dan kuning itu.

Wallahu a'lam.

noname berkata...

taik dh naik kemuka .. try cucuk pancut taik tak ..