.

Selasa, 28 Jun 2016

PERNIAGAAN TIPU MELAYU





INI BISNESS MELAYU
tolonglah support sket bisnes melayu islam ni. kesan tapak kaki bole ganti vaksin virus.tak caya tanya imam muda org asal kedah gak.bubuh air kat kesan tu, pastu selawat 3 kali, pastu minum selama 30hari 30mlm, insyallah sume penyakit hilang.bukan itu sahaja, kesan tapak kaki ni kalo letak didlm rumah anda akan terasa seolah2 nabi ada bersama.malahan bole juga menghalau nyamuk aedes,zika serta menghalau hantu jembalang yg berbalang2 mcm harun jib..


so cd rukyah harun din bole tolak ketepi.selain itu kesan tapak kaki nabi akan menambahkan kasih syg suami isteri, suami cepat tegang dan tahan lama, isteri kuat mengacip dan banyak air..beli la..hasil jualan 10% akan didermakan kpd persatuan ulama2 dunia agar bisnes ini diredhai..bisnes agama semakin mengecil..tongkat ali dan kacip fatimah takda kat mekah.. on KESAN OOO KESAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/27/16

TERKANGKANG
Terkangkang... Jari ke dua dari ibu jari tu Agak terkangkang Saya tak percaya Jari rasuL LuLLah terkangkang Tak pernah dengar nabi dari Mana2 keLab footbaLL Nabi bukan footbaLLer on TAPAK KAKI SIAPA?
Nazrio Dond DoLLa
on 6/27/16

AGAMANWAN DARI KEDAH
ni semua tak mustahil.lihat saja agamaawan2 dari kedah..kejenya dok menipu je. jamil khir org kedah.imam muda ammar pun dari kedah. diorg taksub dgn benda2 magic ni.tu blum dgr cerita2 di kuliah2 subuh, kuliah magrib dan kuliah2 agama lain lg.dikuliah2 ini la juga diselitkan kebencian terhadap dap. dap diserang dgn hebat oleh umno, mufti, pas melalui agenda agama.

nape agenda 1mdb tidak diserang, napa tppa tidak diserang..benar kata ayatollah isham rais, kalo dulu isu komunis dilagu2kan, kini isu agama dilagu2kan seperti halnya juga diluar negara, ISIS ditetaskan, taliban, al shabab semua menjurus kpd agama.disebalik jubah adalah jersi2 penaja bernilai jutaan dolar disamping hadiah utama iaitu dapt bidadari. on INI BERLAKU DI KEDAH
Anonymous
on 6/27/16


IMAN MELAYU
Astaga...mana perginya OTAK dan IMAN Melayu yang hadir ke majlis itu?.....dilutut? di kerandut zakar? tertinggal dalam jamban? Kenapa Melayu masih perlu berhala untuk berdoa kepada Allah...walaupun hari2 disaji dengan TV Islamik, Ceramah2 agama, drama agama yang melancholic....kira2 bangun pagi, masuk tidur, semuanya dibuai dengan benda religis..tetapi enapa masih ada Melayu yang jahil, bodoh dan syirik Mufti Melayu memang fail...gagal...loser...

kau semua patut MALu dengan tahap iman orang Melayu ...yang datang bukannya mat rempit atau bohsia...tapi kebanyakannya beserban sebesar periuk rewang atau tudung selabuh2 tabir masjid...hebat tu !!! Nabi Muhammad adalah manusia, sama seperti kita, dia tidak boleh memberi2 syafaat, rahmat, keramat tanpa izin Allah SWT. Tak pernah seumur hidup Nabi menggunakan sandelnya, serbanya, tapak kakinya, sependernya, siwaknya dll untuk tabah power dalam berdoa atau beribadat. Orang Islam wajib yakin dengan Allah SWT sahaja...tiada sekutunya..beriman on INI BERLAKU DI KEDAH
Anonymous
on 6/27/16

CIUM TANGAN
Tangan rusmah Nampak tangan guru hadi Terus cium... ingatkan Tangan rusmah BegituLah sebaLiknya KaLu isu sebeLah utara niii ... takut2 keLing pariya jer Banyak type ni sana Sebab Mereka ni boLeh menJadi meLayu ori Boleh juga menjadi tiruan Mereka Saja~saja Merendah diri sebab nak sangat2 menjadi umnQ MeLayu² yg sebeLah nusantara iaLah meLayu dedaK MeLayu biLyun onLy... 

SeLaLu saja di bodoh kan Bangsa meLayu keLing... MeLayu ni biLa... dapat tea mapLey pun mabok Tak dapat minum tea tarik keLing Di restoran 'Makan isLam' pun Rusmah di sangka badaK Guru hadi Disangka m MenyeLeweng isLang Berjuang isLang ikut Panduang umnQ Nampak bendera PAS di kata umnQ punya bendera Nampak rusmah cium tangan Ingat tangan guru hadi Apa punya pundeX moneX on INI BERLAKU DI KEDAH
Nazrio Dond DoLLa
on 6/27/16

MOHON JAUHKAN
Knp orang melayu jadi mcm ni sekali. Rasulullah tinggalkan al-quran dan sunah. Baca, faham dan amalkan. Bukan suruh mendewakan rasulullah. Bayangkan kalau amalan begini dilakukan tidak mustahil generasi 500 tahun akn datang menjadikan rasulullah sebagai tuhan. 

Mohon dijauhkan. Sebab kita dah tgk apa yang berlaku dengan agama kristian. Nabi Isa tidak pernah mengaku yg dia tuhan tetapi manusia yg terkemudian telah menjadikan nabi Isa tuhan. Begitu juga dengan budha. Tindakan perlu diambil kepada penganjur kerana menghina Rasulullah. on INI BERLAKU DI KEDAH
Anonymous
on 6/27/16

---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ingat pedang je ade replika... tapak kaki pun buley....hayaaa.. lu jgn macam2 aaa...

Tanpa Nama berkata...

Selalu la tengok Yayasan Restu..banyak pameran camtu...eee yg menipu Melayu...korang pun bangang...tak tau banyak tapi menyalak macam cukup tau..

Tanpa Nama berkata...

Nama pun melayu, lemah iman mcm taik.kena dengar ceramah pg ptg senja mlm br iman kuat. Kalau xdgr ceramah maka otak melayu jd bengap. Heran melayu ni apasal beria2 kena kuatkan iman kena dgr ceramah itu ini kalau blh 24jam ceramah pun xpa.apasal agama lain xda plak mcmtu tp elok je malah lebih maju,Ekonomi Malaysia pun mcmne cina yt xdgr ceramah 24jam tu yg berjaya kuasai.melayu islang ni ceramah 24jam tp penuh maksiat jenayah semua top rangking benda3 bahalol ni pun melayu islang jgk.kan kan kan.yt rembat bilyon2 pun juga melayu islang xmkn babi tp dgr ceramah yanananana tu jg kan.jelas sungguh tt dh ckp agama jadi alat supaya rakyat toat membabi buta.melayu2 xkusangka iman melayu lemah mcm taik,iman bangla pun lebih hebat dr melayu taik.kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan Malas

Malas kan BODOH

Melayu kan BODOH

Nak kaya cara Melayu tipu orang jadi BODOH boleh dapat BILYON BILYON wokay

Pak Gud pun pakai Nepal , Melayu jaga KONTOL sendiri pun hilang wokay