Isnin, 9 Januari 2017

DUA EKOR BABI MAKIN DIKEPONG






CILAKA BETUL

POLIS 

AUSTRALIA

DUA EKOR BABI

DAH LEPAS

TERBANG BARU

NAK PASANG

JERAT CIIIS...

Polis Australia pula sertai siasatan 1MDB

Polis Persekutuan Australia (AFP) sedang menyiasat sama ada dana yang diselewengkan dari 1MDB mempunyai kaitan dengan negara itu.
Menurut The Australian, polis sedang menilai sama ada mana-mana rakyat, pemastautin atau firma Australia melanggar undang-undang negara itu.
"AFP sedang membantu rakan polis luar negara dalam siasatan mereka. Memandangkan perkara ini masih diteliti, maka tidak sesuai untuk mengulas lanjut," kata jurucakapnya kepada akhbar itu.
Menurut laporan itu, AFP sedang membantu sama ada pihak berkuasa di Switzerland, Amerika atau Singapura dalam siasatan mereka berhubung dakwaan penyelewengan dana daripada 1MDB.
Berita mengenai peranan Australia dalam siasatan 1MDB timbul hanya seminggu selepas Najib  meninggalkan negara itu selepas beliau dan keluarganya bercuti di sana.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH 

TAHUN DEPAN

DUA EKOR BABI

NAK MEMBADAK

KEMANA?

KAH KAH KAH


----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Omputeh nak masak BABI menu PAPRIK lah tuh....

Sedep wokay

Tanpa Nama berkata...

pegi mana lagi?


lau yat lar!
(plaza lau yar dua)

Tanpa Nama berkata...

utara

selatan

timur

barat

semua kena HANTAM!

mana nak pergi?

duduk diam kat PUTAR JANJI aje....

Tanpa Nama berkata...

Tt, bukan saja perlu siasat samada wang haram 1mdb mendarat di tanah austrolia, malah bila najib dan laki serta anak beranak jejak tanah austrolia minggu lalu maka perlu juga austrolia menyiasat seluruh ceruk setiap negeri, pulau dan gurun mereka terutama yang di hulu dan terpencil, khuatir ada berlaku gempa bumi yang tidak dikesan oleh radar geologi sepertimana kapalterbang peribadi keluarga itu tiba-tiba tidak dikesan oleh radar angkasa! Bukan ape, kalau ada biawak padang pasir atau anak babi hutan tiba-tiba jatuh lurah gempa dan takde siapa tau, kesian :(