Isnin, 9 Januari 2017

PENGANUT FREEMASONIC ISLAM





FREEMASONIC ISLAM
Rasist tak akan padam sehinggalah bumi dan cakrawala digoncang dan digulung Tuhan kelak. Memadam racism seperti cuba padam matahari dan cuba mengatur gerakan galaksi. 

Jgn cuba menipu diri sendiri mahupun mencari mana2 kitab dari mana2 tingkek syurga sekalipun utk melawan racism. Ini kerja bodoh, menipu diri sendiri dan sama sekali jawapannya adalah WAJIB TOTAL GAGAL. 

Semua manusia perlukan rasis, bezanya secara terang atau tersembunyi serta persen saja.. 0.1%, 0.2%, 20%, 60% hinggalah 100% mcm UMNO, MCA, MIC, Sarawakian, Sabahan, orang Perlis dan org2 Yahudi tu. 

Peratusan manusia penganut Freemason diseluruh dunia sekarang ini adalah 99% drpd 7.5 billion lebih manusia. Di Malaysia, umat melayu rata2 menganut Freemasonic Islam yg sorilah kalo kita kata mereka bebas rasism! Itu blom Freemasonic Athiest, Buddish Freemason dan Freemasonic Hindu juga Sikh. 

Dalam Kitab Suci Yahudi Talmud yg mempunyai 20-24 jilid tu, dikarang selama 1500 tahun oleh rabbi dan hakhom (ulamak2 muktabar yahudi on KESAH ANAK DARA BENGGALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/7/17







---------------

Tiada ulasan: