.

Selasa, 21 Februari 2017

PARTI AHLI SYURGA




TAK INGIN MASUK SYURGA
wan ji kata pas ni parti ahli syorga..kalo macam ni la peragai ahli2 parti ahli syorgo, gua tak ingin masuk syorga..yg masuk syorga nanti pasti nya adalah pejuang2 berani mati ISIS, 

sultan berunai yg ada hotel kat amerika, sultan2 yg sain sistem residen, soltan2 yg buat perjanjian dgn british dan tenaga kita dizalimi, menteri yg main golf dgn duit yapiem..

pundek kata yg ada kat syorga nanti semuanya perompak2 kaya, haji hajjah kaya yg menipu dlm jubah dan purdah..utk itu,apa kelas gua nak masuk syorga..syorga penuh dgn manusia zalim... on KAD SYURGA DARI PARTI SEISLAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/20/17


-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

syurga tu sebenarnya untuk siapa? walaupun cara teknik dan jalan untuk masuk dah didakwahkan oleh rasullah dapat masuk tidaknya kan hak yg maha kuasa kecuali org yg telah dijanjikan.... nabi adam dan iblis yag pernah duduk kat syurga pon boleh tersingkir pak lebai hoiiiiiii yg tentu masuk 2.6b dan 90m