.

Selasa, 21 Februari 2017

SEMUA NAIK HARGA





FACE BOOK



IKAN MARHAEN MAHAL.
Baru2 ni gi belanja basah, nak cari ikan yg murah. Tapi ikan murah dah jadi mahal. Sekarang ni tak de dah ikan yg murah. Kalau ada pun yg dah pecah perut ,mata pucat. Bukan je penjual yg mengeluh malah pembeli juga yg turut berkira2 utk membeli.
Ikan Selar Kuning RM17 sekilo. .. fuhhhhh.. kok larang men..





















-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Zaman TUN dan Zaman Anwar tak ber Syukur

Harga minyak seliter baru 1,10 saja

Sekarang dah Zaman Bewak , baru nak nyesal

Kan GOBLOK! tuh....

Nanti nak pilih orang tengok sifat sifat nya dulu

Jangan nampak 2 kaki saja ambik jadi orang

Zaman MAGIK semua boleh jadi

Melayu.... Melayu.....

Tanpa Nama berkata...

Rakyat marhaen jgn bimbang. Ikan mahal tak ada hal punya. Boleh makan wagyu beef!

DIDI KOTA BELUD berkata...

puki badak je maintain dan stabil harga dio..yolah.. ada ballbeariing melekat kek kekacang dio bagi balance napsu....kakakakkaka...pokemak punya pesaing no 2 pada budak itam ni...pokemak....kakakakkakakaka

noname berkata...

terengganu Lubuk ikan tp harge ikan mengaLahkan bandar'2 besar Lain. pe tak nYe ikan seLar kuning saje sekiLo dh RM20 .. org'2 bsr kt putrajaYa bute ke?