.

Selasa, 21 Februari 2017

HUSAM YANG BERANI





FACE BOOK


Buat ceramah nak hentam Husam.
Tiba-tiba Husam datang naik atas pentas.
Husam minta nak bercakap, tp depa tak bagi.
Alasan mereka, kalau nak jawab balas, Husam buat ceramah sendiri.
Laaa.. Kalau Husam diberikan ruang untuk menjawab, pada Puak RUU ini anggap ada masalah. Siap kata, dia tidak dijemput untuk ceramah. Tak jantan langsung geng RUU ni.
Masalahnya, ceramah Hang tu terang2 nak hentam Husam.
Tuan tubuh ada kat situ, bagi la ruang untuk Husam nak jawab.
Pada Geng RUU ini, bagi ruang pun jadi masalah.
Kelihatan Geng RUU dok back up tahap gaban. Nak pertahankan juga tindakan tidak jantan itu....
















--------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Koya la mu Huse.. Abe Huse ni ambo perati cumo nok takel mek-mek Pas hok comey lote mugo kuar Pas masok Amanah. Jentelme dan macho supo TGNA. Payoh adik kakok nok jupo setaro Huse dalam Pas lo ni..Ponde2 belako jah...jerit supo ponde..kecek supo ponde..mujo buke gagalis dapat bui Audi Sebe ko bini nombo duo...

Tanpa Nama berkata...

Geng RUU tuh

Sebener dalam hati nya maksud Rapat Uang Uang


Ada uang saja perot kenyang sampai BOROI

Kalau tak BOROI bukan Alamak lah....

Tanpa Nama berkata...

memamng tak jantan..ni macam kes ceramah hukum hakam la..ceramah hanya one way comunication..biasanya ust2 atau ustazah2 tidak buka banyak soal jawab..kalo ada hadirin yg berani bersoal jawab, gerenti hadirin tu kena ban..kalo di kuwait ada open forum soal jawab agama..org2 kafir amerika bole dtg dan tanya apa2 soalan..dimlalysia ni, jgn kata org kafir dilarang, malah yg islam pun di larang bertanya..yg digaduhkan ialah hukum hadis palsu hadis daif..yg ayam jantan cuma hadi sorang je..sb tu sampai saat ini tiada la ia berkokok di sarawak report..dan ekor bergelumang taik itu ada taik dari ruu akta 355 yg katakan dipindah kan...ilmu hafaz hafiz tidak memerlukan pemikiran yg kritis..