.

Selasa, 21 Februari 2017

CUCU TOK JANGGUT






CUCU TOK JANGGUT
HUSAM ini cucu darah TOK JANGGUT Bukan macam yang ramai ada dalam kumpulan Parti Angkot Sampah yang ber darah TOK LAHAP Dah HUSAM sampai kecot kontol terus , sepatut bagi Surat Saman 90 Juta

paling todak pun bagi lah KARUNG KOSONG HUSAM nih padan jadi Menteri Besar Kelantan kemudian jadi Menteri Pembangunan Luar Bandar Kampong kampong tuh banyak sudah lahap dedak sampai jadi NGOK Hisam saja dapat beri kembangan otak on HUSAM YANG HEBAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/21/17


---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak yah ckp la cucu tok janggut..tok janggut mati dibunuh oleh mata2 melayu makan upah dgn british..mayat tok janggut digantung didepan istana kelantan yg mana istana selalu dikaitkan dgn islam, dikaitkan dgn org2 agama suci murni..dulu bob lokman pun ckp perihal darah waris wali..mana semua waris wali dari kelantan ketika bah meyerang kerana dek balak..mana waris wali hilang ketika org2 asal dihalau dari hutan..mana waris wali ketika jepun menaklok kota bharu..yg nampak adalah waris wali syaitan dari kelantan, lihat annuar musa, lihat tok pa jual negara melalui tppa, lihat AG bersihkan skndal 2.6bilion najib, lihat nik abodoh, lihat kenyataan2 bangang nik amar..semua dari kelantan, silap2 semua mengaku dari wali..tiada siapa mahu mengaku darah kuli yg mengangguk dan mendedak..yg kena gst, kena bayar hutang najib adalah waris2 yg bukan wali..

DIDI KOTA BELUD berkata...

tak silaplah TGNA amik husam ni...dia punya cool dan dan steady...aku pun tak bley ikut....kontoldin melalak mcm anjing dibuatnya....kakakkaakak