.

Selasa, 21 Februari 2017

ENGKAR TAK DENGAR CAKAP HARUN DIN





TAK DENGAR CAKAP
pundek punya tuan man, korang punya mursidol am harun din kata nak keluar dari pakatan selangor..

apakah lu lupa atau lu hanya ingat pantat bidadari je..tuan man ni punya taktik mcm org main balas pantun dgn tuan haji rm90juta, mula2 haji rm90juta jual, kmudian tuan man beli dgn lapik yg baik..

at last tunduk dan tawaduk dgn perintah haji rm90juta..ini la kehebat bai`ah..berlakon bagai nak rak, at last kata arahan presiden rm90juta...dan diri dinampak cool dan clean...tuan man jgn risau, pru nanti spr akan menang kan pas..allah dah beri bantu dgn modal awal..

modal akhir nanti tuhan turunkan jibril dlm keadaan blackout ketika pengiraan undi..nape tuhan buat antara ulama rm90juta dgn ulama melawan kezaliman ekonomi...??

oh ya..baru teringat, muhammad diturunkan utk sempurnakan akhlak dan bukan sempurnakan ekonomi..sb tu sampai sekarang ulama jual islam, hukum dan hakam...err..apa hukum kalo memantat belakang bidadari?bole ke idak..saja tanya.. on TUAN HAJI PUTAR ALAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/20/17




-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Buang saja orang PAS dalam kerajaan Selangor

Bazir cukai rakyat tanggung bebudak tak de nilai ekonomi pun

Bangla lagi bagus , pandai jaga janda Melayu pulak

Tanpa Nama berkata...

Wasiat TGHD yang belom tertunai. Habis PRU14 nanti jika PAS menang kerusi Selangor insya Allah akan ditunaikan dengan tarik diri dan isytihar kalah tanpa bertanding. Wasiat ulama besar seperti Haron Din takkan pembohong dan penipu macam tuan Mursyidul Porsche Cayman WWF3000?