Selasa, 21 Februari 2017

LAGI UCAPAN TAKZIAH UNTUK JAI




ALL DOGS GOES TO HEAVEN
RIP Jai All dogs goes to Heaven indeed I shall drink a can of beer today in your remembrance Selamat Jalan Jai. on AL-FATIHAH UNTUK JAI
Suku Samdol
on 2/21/17

JAGA TUKANG HASUT
teima kasih jai kerana menjaga sang penghasut tegar selama ini...salute komrade.al fatihah. on AL-FATIHAH UNTUK JAI
DIDI KOTA BELUD
on 2/21/17

BAI BAI
ba bai jai on AL-FATIHAH UNTUK JAI
Anonymous
on 2/20/17

MY CAT
Takziah. My cat pun dah tua. Umur 12 tahun. on AL-FATIHAH UNTUK JAI
Anonymous
on 2/20/17

KUCING GUA
takziah bro..kucing gua mati pun gua sedih..kalo ada anjing sure gua rasa sedih dan sunyi...semoga jai diberkati dan mendapat bidadari syorga.... on AL-FATIHAH UNTUK JAI
Anonymous
on 2/20/17

BARU KEMALANGAN
Salam takziah untuk kau TT. Aku dan isteri aku baru baru ni kematian kucing kesayangan kami, 12 tahun kami jaga Lolo. Kami faham perasaan kau, byk2 bersabar, semoga kita semua dapat bertemu semula di sana. on AL-FATIHAH UNTUK JAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/20/17

HIDUP DENGAN KASEH SAYANG
Sedih tapi Gembira , Gembira tapi Sedih Sedih sebab TT hilang satu teman yang jujur Sedih sebab TT hilang satu teman yang unbias Gembira sebab Jai disayangi Gembira sebab Jai pernah hidup dengan kasih sayang. on AL-FATIHAH UNTUK JAI
Anonymous
on 2/20/17

BERSABAR
Inna lillahi wa inna ilaihi roji'un... semoga Tuan Hisham bersabar dan tabah dalam menghadapi ujian Allah ini.. semoga tuan dipertemukan dengan Jai di akhirat nanti bersama dengan orang2 yg beriman.. amin.. :'( :'( on AL-FATIHAH UNTUK JAI
Kamishiro Maiku
on 2/20/17




-------------

Tiada ulasan: