.

Khamis, 2 Mac 2017

BOLEHKAH PAKATAN HARAPAN MENANG?




PAKATAN HARAPAN
Hoi Tukar tiub kalau ikut ramalan nenek moyang sebelah datuk tiri bapak mentua aku Pakatan Harapan dan Bersatu akan menang. Fakta kau tu boleh campak dalam tong sampah. 

Tukang kira undi pun dah naik menyampah dengan Najib. Kalau tak suka PH-Bersatu menang pergi duduk kat Moscow. Dah tahu apa lagi berambuslah. on SATU INGATAN PADA PAKATAN HARAPAN
Publish | Delete | Spam
Masta
on 3/1/17





-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini satu lagi makhluk standard dlm mukabumi nusantara dunia ketiga. Syok kene tipu, malas belajar dan kuat berangan nak jadi spiderman.

Nak kata bodo, nampak cerdik mcm siamang jugak. Nak kata cerdik, mmg dia siamang.