.

Khamis, 2 Mac 2017

HARGA MINYAK KAN TERUS NAIK




AKN NAIK SETIAP BULAN
tolong faham, saudi telah memberi signal bahawa harga minyak akan terus naik pada tahun ini..rafizi sila buat calculation..pandai2 la korang cari source berita.jgn asyik tengok artis tu saiz bra berapa, pungoknya saiz apa, rupa cun macam ne, pasal makeup apa..
buang masa je.tahun ni masih ada 9bulan lagi..lebih kurang ada 9kali kenaikan..bak kata orghang pegrok, kenaikkan minyak ni pun utk anak cucu kome juga, dgn kenaikkan minyak anok2 kamu bole belajar, bole masuk unni, bole niaga ubat kuat ubat kemut, bole bangunkan negara walaupun pegrok ada negeri kedua termiskin di tanah malaysia china arab ni..
oh ya, skim cepat kaya itu skim piramid ke??nape islam suka skim piramid yg ketika dulu firaun pun tak kaya dgn skim ini, malah firaun sering dikata hina keji oleh ulama2 islamis2.. on BERITA JAHAT YANG BAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/1/17



--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak turunkan harga minyak kena turunkan najib dan geng dia dulu

Tanpa Nama berkata...

Makin bahalol lah melayu melayu

Minyak naik bagus jugak

Tak ada pencemaran asap sana sini

Orang pun kurang merokok , laki bini duduk rumah dah tak merende bila cuti kerja

Syukur saja

Nasib baik ada SAPUMAN

Kalau tidak , bila lagi melayu melayu nak jadi bahalol pun