.

Khamis, 2 Mac 2017

DEBAT DU HUD DU HUD








DR. MAZA

PELAWA HADI

BERDEBAT

INI SATU

JEMPUTAN

SUCI MURNI

Akta 355: Asri cadang debat dengan Hadi

Selepas seorang anggota parlimen mempertikaikan pendirian Mufti Perlis berhubung cadangan pindaan Akta 355, Tuan Haji Mohd Asri Zainul Abidin berkata, beliau hanya akan berdebat mengenai hal itu dengan Presiden PAS, Tuan Haji Abdul Hadi Awang.

MUSTAHANG

HADI AWANG

AKANG

DATANG

BERDEBANG

DENGAN

MAZANG

KALAUNG

TANGKANG

IKANG

TANGKANG

SOTONG

ANYTIENG

HADI WANG

SETUJUANG

KANG KANG



-----------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Maqam Haji Hadi adalah tersangat tinggi. Walaunta tidak akan membenarkan ini berlaku. Maka akan diklem Maza tidak layak kerana berak Maza berbau haring, manakala berak Haji Hadi tersangatlah harum.

Tanpa Nama berkata...

Mcm gampang... Hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol tuh lebih baik kira KARUNG nya saja

Ada MASYOOOKKKKKKKKKKKK

Tanpa Nama berkata...

Dr Maza ni sewel ke marang eh salah mereng....Haji Hardy tu ularmak world class.... Dr maza takat jaguh Perlis je kah kah kah, Haji Audi je cukup kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Lobai hadi nak debat dgn dr. Asri? Rentikanlahhh.. buang masa jer.

2 kali suruh bentang ruu355 kat parlimen pun lobai hadi dah terkincit kincit mintak tangguh, takut nak jawab soalan. Last2 kumpul ramai2 kat padang merbok baru dia berani pegang microphone. Nak berdebat naik pentas sorang2? Mmg takde laa. Ni spesis ularmak gengster keling, bila ramai2 baru berani bersuara, bila sorang2 menikus.

Tanpa Nama berkata...

Dia punya sidekick dah suruh dia reject tawaran dr maza. Hadi awang mana reti nak debat. Bagi ucapang pung paling bosang dalang dunie. Org pas cepat2 cover presideng dia takut dimalukang dr maza.

noname berkata...

debatLah kaLau kau Yakin iktikad kau tu betuL hadi awg .. berckp sbLah pihak boLehLah. nah skg buktikan iLmu kau bkn hanYe skadar mghafaL spt burung kakak tue!..