Rabu, 22 April 2009

SATU DUNIA KESAH MAT MONGOL



MEDIA ASING SUDAH MULA BURUKKAN NAJIB KATA MADEY
-mStar

Belum pun tiga minggu Mohd. Najib Razak mengambil alih kepimpinan sebagai Perdana Menteri yang keenam, tetapi media Barat sudah memulakan langkah memburuk-burukkan beliau, kata Mahathir Mohamad.

Dr. Mahathir menambah, dari Perancis sehingga ke Britain dan Australia, rencana-rencana yang disiarkan membawa mesej yang sama dengan dipercayai maklumat disalurkan oleh rakyat tempatan.

"Perdana Menteri yang baru dikatakan amalkan rasuah dan terlibat dalam kes bunuh.

"Penulis Australia mengatakan bahawa Malaysia adalah negara pariah," kata Dr. Mahathir sambil menambah, "saya tidak boleh percaya usaha memburuk-burukkan yang begtiu banyak berlaku pada waktu yang sama secara kebetulan."


kah kah kah…. SATU DUNIA TAHU KESAH MAT MONGOL…..kah kah kah..

kah kah kah…. INILAH KALI PERTAMA MADEY CAKAP HAL ALTANTUYA…kah kah kah…

kah kah kah…. SELAMA INI MANGKUK NI TAK KOMEN .... kah kah kah…

kah kah kah…. NI ADA CERITA BARU PULAK DARI INDON… kah kah kah…

woit…. SAMAN LAH…. SAMAN SEMUA AKHBAR LUAR NEGARA INI…kah kah kah..

woit… BUAT MACAM KU LI…. DIA DI TUDUH SALAH LAKU DALAM KES BANK BUMI…. DIA SAMAN LONDON TIMES DAN SOUTH CHINA MORNING POST….. DIA MENANG DAN DAPAT GANTI RUGI…. kah kah kah…

woit…. MAT MONGOL NI SENYAP AJE…. SAMAN LAH…UNTUK MEMBREEZEKAN NAMA.... kah kah kah...



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau begitu pun dikira 'memburuk-burukkan', akhbar Malaysia pun buat salah kerana selalu 'memburuk-burukkan' Israel

Tanpa Nama berkata...

Kalu dah demikian kenapa Najib masih pekak untuk tidak menyaman semua akhbar itu dan di dalam negeri pun Najis hanya berkata" Saya tidak kenal ataupun terlibat dengan skandal itu" yang sepatutnya jadi gentleman dan terus berani jika tidak bersalah membersihkan dirinya daripada bau tahi skandal itu. Apa lecehnya berbuat demikian jika dia betul-betul tak salah. Macam AI sanggup ke mahkamah kerana mahu menangkis yang dia sudah liwat si mamat Syaiful yang telah bersumpah atas nama Tuhan, mengguna Al-Quran dan masjid dan mungkin dah dapat biasiswa ke Oxford.
Come on Najib what are you afraid of? You always say you are innocent in this matter. Clear it once for all and enhance further your image and credibility.

Tanpa Nama berkata...

aku mennti awani mengundang tukar tiub...mlm td 2 mamat mude ameno beria2 benar ndak brubah.mndekati bdk2 mude dgn cara buat padg bola...klakar laa...

mamat satu tu mmg trkenal mncari org ilang...dah dua 3 kali kluar paper tv jasanyer menyelamatkan org ilang..aku nak mintak tolong dia carikan en. bala....boleh ke...

Tanpa Nama berkata...

Najib Mughallazah = Babi Negara (BN)

Tanpa Nama berkata...

aku pon nak gelak jugak..kah..kah..kah..kah..kah..kahar ajaran sesat...ops!!!ahli umno tu!!!