Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 April 2009

SATU MALAYSIA KESAH TERBARAI - TAK BOLEH TUTUP TEMPAYAN LAGI !!!




KERABAT DI RAJA KELANTAN DI DAKWA DERA ISTERI MODEL
- mkini

Model terkenal Indonesia, Manohara Odelia Pinot, didakwa dilarikan oleh seorang kerabat diraja Kelantan, yang juga suaminya, dan pernah didera, termasuk dilukakan di bahagian dada.

Ibunya Daisy Fajarina mendakwa, beliau mempunyai bukti penderaan tersebut dan maklumat mengenainya disampaikan oleh orang istana sendiri yang bersimpati dengannya.

"Anak saya disiksa, di bagian dadanya disilet (ditoreh) silet. Itu yang ngomong dari pihak dalam istana yang punya hati nurani dan nggak (tidak) tega melihat penderitaan anak saya," wanita itu dipetik berkata.

Model itu berkahwin dengan tergesa-gesa dengan kerabat tersebut, yang berusia 31 tahun, pada 26 Ogos lalu setelah dicabuli lelaki tersebut awal 2007 sewaktu remaja itu berusia 15 tahun, dakwa Daisy lagi
.

Pertemuan mereka berdua bermula pada Disember 2006 sewaktu Daisy dan anaknya hadir di majlis makan malam Datuk Seri Najib Razak, lapor Surya lagi.

Tiada maklumat lengkap bentuk program itu dinyatakan, namun dipercayai satu program rasmi Najib ketika mengunjungi Indonesia pada bulan tersebut.


KAH KAH KAH…. kah kah kah… KAH KAH KAH

kah kah kah…. MAT MONGOL LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah…. TAK ABIS ABIS KESAH MAT MONGOL NI…. kah kah kah…..

kah kah kah…. DULU DI SINGAPURA… kah kah kah…

kah kah kah…. KALI INI DI JAKARTA… kah kah kah…

kah kah kah…. MONDUS OPERANDI SAMA SAJE…. kah kah kah

kah kah kah…. INI MACAM KERJA JUDY DAHLAN… kah kah kah...



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Daulat Tuanku!

abe ma'el, kube gata berkata...

Kerabat Kelantan memang hampeh.
Tak guna satu sen pun.
Menyusahkan orang.
'baso gong.

MARI BERSATU berkata...

Untuk berita lanjut SILA CLICK DI SINI : http://entertainment.kompas.com/read/xml/2009/04/21/e093505/putra.raja.kelantan.culik.sekap.dan.silet.model.indonesia.

Entah tak tau nak cakap apa

Tanpa Nama berkata...

sorang mat monggol, lg sorg mat indon, same geng la tu

amanlegend berkata...

dengar khabar dasyat juga kerabat ni..sampai ada adengan paksaan dan bawa lari dari indon lagi..

Tanpa Nama berkata...

tt ini kes apa?entot2 toreh??

Tanpa Nama berkata...

Woit... mesti jumpa puteri cantik dalam majlis Mat Monggol.
Ari ni Mat Monggol pergi Jakarta...brader tak nak ikut ke...bolih jumpa puteri cantik,,,,
tapi hati hati ya pak nanti ketahuan Bik Mama...hahahahahahha

Johnny B. Rempit berkata...

Bro Isham,

Perbendaharaan kata kita semakin berkembang. Dulu Altantuya, sekarang Manohara.

Hehehe...

Tanpa Nama berkata...

ni entot-entot dibawa lari ni... mana puas beb pakai sekali... tapi dah bacin kasi sepak terajang la... buat bola...

Obefiend berkata...

saudara

dan fellow malaysian

sila buat google search. nanti kamu sedat ibu si monohara ini con lady. banyak kes berkaitan beliau

alegasi torehan itu ntah betul ntah tidak

aku tengok gamba si perempuan ini dengan anak tunku temenggong

happy je aku tengok.. siap boleh hadiri majlis kerasmian. tak rupa macam mangsa rogol dipaksa kahwin pun

ni ha

lihat sendiri fotonya


sometime i wish we MALAYSIAN would start listening to both side of the story before passing judgement.

ini tidak

kalau sultan.. kalau orang ameno kamu awal2 sudah jatuhkan hukuman bersalah

apa nak jadi. kalau kamu betul berhati kudus dan cintakan KEADILAN kenapa mudah menghukum. kenapa ikut gaya MADEY KUTTY yang awal2 dah kata anwar kaki liwat DSB

the irony of it eh?

http://www.izyan.com/2009/04/keayuan-isteri-anak-sultan-kelantan.html

ada rupa macam kena paksa ke?

kalau apa aku baca dari blogger indon si ibu hendak buruk2kan nama kerabat kelantan. supaya dicerai. boleh songlap duit mangsa seterusnya.

so who is right in this story?

Tanpa Nama berkata...

Ini bkn sbb kerabat 2 pun.. Lebih kepada masa bila berjumpa..

Majlis sapa ek?