Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 26 April 2009

ZZZZZZZZZZZZZZ


TAK MUSTAHIL BN RAMPAS SEMULA PULAU PINANG, KATA BEKAS PM
- mStar



Abdullah Ahmad Badawi berkata tidak mustahil Barisan Nasional (BN) merampas semula pemerintahan kerajaan Pulau Pinang tetapi dengan syarat parti itu perlu mempunyai kerjasama mantap bukan sahaja daripada Umno, malah parti komponen lain.

Bekas Perdana Menteri berkata, amat penting kesilapan dan kesalahan yang berlaku yang menyebabkan BN kalah di Pulau Pinang diambil perhatian serta diperbetulkan selain perpaduan BN diperkukuhkan dan diperbaiki
.

kah kah kah…. MAT NGANTUK DAH BANGUN TIDO…. kah kah kah…

kah kah kah…..BAGUS PUNYA MIMPI BEEB…. kah kah kah…

kah kah kah…. MAT NGANTUK MIMPI GEROMBOLAN AMBIL ALIH TANJUNG….kah kah kah…

woit… PERGI SAMBUNG TIDO… .. BASUH AIR LIOR BASI DULU YANG TERPALIT DI BANTAL …kah kah kah…



6 ulasan:

penakiri berkata...

Dah terasa lama sangat tak diberi perhatian..

Tanpa Nama berkata...

RajaBantal nie baru dengar bersuara tadik ..aku nampak kat TV jadik tetamu persatuan pengakap dengan SheberryBerry Cheek ....TV tulis bekas presiden UMNO ..bukan bekas PM muhaha ..hina wehh ....ehhh bukan die nie masih ADUN KepalaBatas ker...patut kena datang parlimen lagi kan kan

Tanpa Nama berkata...

Hai Mr Ngantuk. Cakap duk macam orang nak tidur aje. Cek dah kena tendang, kini dengar kabo dah jadi dreber pada Jean dan juga jadi part time pekebun, Tak nak ke Kepala Batas ke melihat kawasan Tun, atau banyakkan upacara menjadi pak imam dan banyak mendoa agar allah selamatkan Najis dan Madey bagi membangunkan bangsa, agama dan negara. Selamat tidur dan berdengung!

Tanpa Nama berkata...

Depa berani, depa mai la Tanjong kah kah kah

piyatidoria berkata...

kegagalan yg jelas pada semua PM ialah UMNO tak dapat masuk Sarawak..kah,kah,kah

karat ijau berkata...

WOI BRO...!!

jangan nak kutuk aku lebih-lebih aa..
yang kau tengok aku pejam mata tu, bukannya aku tidur,aku cuma hayati ucapan depa tuzzzzz....zzzz
mana bukti aa...zzzz..akuzzzzz...ngantukzzzzz...
aku cakap be..zzzzz..betoi apazzzz
akuzzzz....bla..blazzzzzz..zzzzzzz...
krohh...krohhh....