Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 Mac 2010

BERITA PALING SEDIH UNTUK BULAN TIGA



SUDAH KENA TERAJANG KELUAR




PKR TENDANG ZUL NORDIN – SILA KOSONGKAN KERUSI PARLIMEN

Parti Keadilan Rakyat (PKR) menendang Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru Zulkifli Noordin — wakil rakyat pertama parti itu ditendang keluar parti atas masalah disiplin.

Dia juga diminta mengosongkan kerusinya yang dimenangi pada 8 Mac 2008.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH...KAH KAH KAH...

woit... INI BERITA AMAT SEDIH.... kah kah kah..

woit.... INI BERITA AMAT PILU.... kah kah kah...

kah kah kah... SATU MALAYSIA MENANGIS DAN MERAYU....kah kah kah..

kah kah kah.. YA AMPOOOON... MACAM MANA PAK PANDIR INI NAK CARI MAKAN... kah kah kajh...

woit... SEDIH ..SEDIH... SEDIH .... kah kah kah..

woit... KALAU SEDIH DAN PILU... MARILAH KITA KETAWA....KITA KETAWA..kah kah kah




24 ulasan:

Saiful berkata...

ya saalam...saya org kulim, saya amat menyokong keputusan ni..malaon ni sapa ..dia ingat dia tu tokey..dia tu sapa..poodah..kat kulim tu melayu cina india undi dia..poodah..boleh blah..walaupun jauh..saya harap lepas ni geng2 pr kulim..pakat2 pi balin tai..saya bagi tau mcm mana cara ni baling taik dgn berkesan ..cdaranya masukkan taik ..apa taik pun boleh..taruk dlm botol atau plastik..taruk sekali belalang, lipas, cengkerek yg boleh dibeli dikedai jual ikan..dan goncang taik dan menatang tu..lepas tu..lepas kan belalang tu dirumah malaon ni..satu tumah nanti kena tai..mampuih la..dapat gaji buta..tak buat kerja..minta saja dia bayaq balik gaji tu..poodah..tahniah kpd keputusan ni.

Tanpa Nama berkata...

kesian....memang sedihnya!

dengar cerita tak nak masuk amno atau sekutu amno
dengar cerita mungkin nak masuk pas kalau pas pejuangkan islam

ikut suka hang la
itupun kalau pas bukak pintu

kalau pas tutup pintu jugak
elok hang ikut bang braim
bang braim sentiasa bukak pintu

PKR - better late than never!

Datuk B berkata...

SEBELUM INI 'KEPALA BELUT'

LEPAS NI PUSING KEPALA BAGI JADI KEPALA ULAR...GERENTI BOLEH CARI MAKAN...BOLEH TELAN...kah kah kah kah..kah kah..kah kah

BLOG TERCANGGIH 1MALAYSIA kat bawah

http://umnogoyangtelor.blogspot.com

kah kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Fuhhh!!

Lega perut
hilang satu lagi gumpalan taik

Taik jenis ni memang patut kena terajang keluar dari usus

Patutnya bukan terajang hari ini
tapi 2 tahun yang lepas!

Tanpa Nama berkata...

PKR dan PR dah rugi satu lagi seat kat Parlimen. BN bertambah hebat nampaknya ... Boleh call election awal. Tapi Sdr Zul Nordin, takde siapa peduli lagi.

Tanpa Nama berkata...

macam dalam permainan bolasepak lah..yang sumbat gol, kita kekalkan...yang sumbat gol sendiri kita tendang keluar,semoga YB Zul Noordin cepatlah masuk UMNO dan dapat berkawan dengan Firaun dan Malaun yang besar besar..

Tanpa Nama berkata...

kato ongah den inilah dio bodoh tak buleh diajar,choghodek tak dapek dipakai.

Tanpa Nama berkata...

woi warigh.. den tompang golak yo... kah kah kah warghhhh .... jual kopiah dan motor kapcai di Pokan lah kojo baru...

Tanpa Nama berkata...

kerana nak pertahankan nama 'Allah' , saudara ketawa. tidak mengapa. Allah Maha Tahu. Patutlah PR tidak pernah menang.

Sivakumar berkata...

Ini kool punya video buatan Malaysia WAJIB tengok:

Nama video ni 'I Am A Macha' (klik sini).

Ini video saya ada lakon juga.

Sivakumar berkata...

Itu video ada dekat YB Zaid Ibrahim punya website juga. Mau tengok, boleh pigi sini.

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.sapa lagi ada kat PKR!
2.yang alim!semua sudah blah!!
3.lepas ni!baca doa!sapa ha!TT!!

Tanpa Nama berkata...

Zulkifli Nordin dulukan ahli UMNO,macam Ezam Kotakkk,Zahri RM2 dan lain2...apa nak heran...
Anda tahu anda dapat YB kerana rakyat nakkkan PR..lepaskan je jawatan MP tu..

Tanpa Nama berkata...

Hoi, apa lagi!

Hoi, buatlah parti cap ayam!

Hoi, kalu rasa kuat berkokok lah lagi!

Hoi, lepas ni press pon lari!

Hoi, nama pon dah tak glamer!

Hoi, jadilah ayam berak kapor!


Hoi, kalu betul2 anak jantan, step down MP tu!

Hoi, barulah tahu langit tinggi rendah!

Hoi, cakap macam bagus!

Hoi, semua tokeh nak lawan!

Hoi, sikalang rasa sendiri lah!

Tanpa Nama berkata...

hasrat Zul Nordin sudah tercapai !!

dah ni bolehlah masuk UMNO !! bik mama mesti suka !!

Woi Zul Nordin, tolong kasi 'Taliban-kan' UMNO !!

kah..kah..kah...

Lang berkata...

apa lagi... nak join islamik ek! Bagan Serai tengah tunggu hang... apa lagi dua orang tu pakat tubuh parti la... parti tupperware pon bole jugak.

Islamik PAS tak mencapai piawaian zul lagi

Sudin berkata...

Kah,kah,kah.....dah tak boleh pusing lagi dah....kah,kah,kah

Memperjuangkan Islam buah pelior....kah,kah,kah

Ini dinamakan ceghodik buah pelior....kah,kah,kah....

Woit...Isham !....kah,kah,kah...Zul ini orang suci...dah gi umrah berbelas kali....tapi baca kitab pasai haid dan zakat.....kah,kah,kah

Baca kitab bab haid boleh jadi ulama....kah,kah,kah.....apa hukumnya ?....Harus sana,Harus sini......

Ngancuk mak,ngancuk wak....kah,kah,kah

woit..isham !
Alam pun bergembira....hujan turun lagi.....

Tanpa Nama berkata...

Zul apakah tindakan kamu skg?

Lebih baik kau berunding dgn gerombolan secepat mungkin sebelum harga/nilai diri kamu menjadi taik.

Cadangan syarat2 Zul kpd Gerombolan:
1) permohonan masuk AMINO diterima secepat mungkin (kalau tak boleh AMNO pun bolehlah tetapi dgn sub-syarat Bramin Ali melopor kpd kau)
2) mesti jadi calon BN dlm PRU 13 dgn sub-syarat mana2 tempat pun boleh kecuali di Kulim.
3) Mintak $$$$$$$$$$$.00 dan mesti masuk dalam Swiss account dulu

Kalau gerombolan tak setuju maka kau akan kosongkan kerusi dan pilihanraya parlimen akan diadakan. Kecut telor gerombolan. Gerombolan pasti akan setuju dgn syarat2 kau.

Tanpa Nama berkata...

Zul apakah tindakan kamu skg?

Lebih baik kau berunding dgn gerombolan secepat mungkin sebelum harga/nilai diri kamu menjadi taik.

Cadangan syarat2 Zul kpd Gerombolan:
1) permohonan masuk AMINO diterima secepat mungkin (kalau tak boleh PERKASA pun bolehlah tetapi dgn sub-syarat Bramin Ali melopor kpd kau)
2) mesti jadi calon BN dlm PRU 13 dgn sub-syarat mana2 tempat pun boleh kecuali di Kulim.
3) Mintak $$$$$$$$$$$.00 dan mesti masuk dalam Swiss account dulu

Kalau gerombolan tak setuju maka kau akan kosongkan kerusi dan pilihanraya parlimen akan diadakan. Kecut telor gerombolan. Gerombolan pasti akan setuju dgn syarat2 kau.

Qaseh Bonda berkata...

berita lebih sedih rupanya dia bukan anak jantan.

Kebulor seat macam sampah sarap yang kat perak tu.

dah kata terror sangat...masuk gelanggang la wei...

Ni dak...nak letak jawatan tidak sama sekali...konon dia dipilih rakyat...

Mirror, Mirror on the wall!!

Yei!yei! tak malu!!!

Tunggu apa lagi...lawan la lagi sekali...

Takut apa kat rakyat kawasan sendiri.

silap haribulan hilang wang pertaruhan.

KIK KIK KIK KIK KIK KIK

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.sapa lagi ada kat PKR!
2.yang alim!semua sudah blah!!
3.lepas ni!baca doa!sapa ha!TT!!

Ha.ha.. tinggal lah budak-budak hitam... dan mata kocik... nak baca doa jemputlah Ngah Ko meng...

Tanpa Nama berkata...

Tak main lah tapis-tapis bang... takut ke...

gmusang7 berkata...

muke ni pernah datang ceramah kat kg aku masa kes anuar hangat 1998 dulu...cakap berasap...sikit2 nak nganis bila cakap ttg kezaliman yang dihadapi oleh anuar..bila dah xdpt jawatan dlm pkr mula le buat hal...porahhhh muke ni langsung xleh caya...ooo dia xkawan dgn firuan kecil ,muke ni suke kawan dg maha firuan je

Tanpa Nama berkata...

Tak main lah tapis-tapis bang... takut ke...<-------HAHAHA KO sendiri pkai tapa nama berkata HAHAHA