Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 7 Mac 2010

KAKI KELENTONG RUPA RUPA NYA !




SATU DUA TIGA SAPU - JANTAN BERTINA KENA TIPU !




HARUSSANI PERLU PERBETULKAN UMNO TERLEBIH DAHULU- harakah daily

Pemuda PAS Perak menegaskan bahawa Umno yang telah bertindak zalim terhadap rakyat selama ini yang perlu dinasihati terlebih dahulu oleh Harussani Zakaria.

“PAS tidak akan bersekongkol dengan Umno yang zalim terhadap rakyat. Apa yang harus Harussani lakukan sekarang ialah membetulkan Umno terlebih dahulu yang bertindak di luar batasan dan hak rakyat,” kata Naib Ketua Pemuda PAS negeri, Salman Saleh.
Tegasnya, Pemuda PAS negeri tidak mahu mengheret Harussani berpolitik kepartian tetapi jika beliau sudah bersedia dan yakin akan Umno, maka dipersilakan berbuat demikian.

KAH KAH KAH...

woit.... APA PUNYA MUFTI INI... kah kah kah..

kah kah kah... INI MUFTI KAKI BODEEEEK.... kah kah kah...

kah kah kah... MUFTI PUN PANDAI KELENTONG.... kah kah kah...

woit.... TERUKLAAA NEGARA INI.... kah kah kah..

nota:
ini membuktikan bahawa gelaran itu
tidak membawa apa apoa makna
ini membuktikan sebesar mana pun serban
tidak ada apa apa makna
ini membuktikan dalam kumpulan agamawan ada penipu kah kah kah




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang peliknya bagaimana tugas beliau sebagai mufti boleh bertindak mengajak pas supaya menyertai umno untuk membentuk kerajaan perpaduan di perak?

Bunyinya macam tugas seorang pegawai perhubungan parti politik atau "orang tengah" parti politik.

Bukan tak boleh. Tapi kalau setakat heboh pasal politik saja sedangkan perihal islam seolah dipinggirkan, tak elok jugak!

Banyak benda tentang islam depan mata yang perlu teguran beliau:
*rasuah tukar politik wang
*hukuman hudud dalam Al-Quran
*masalah sosial remaja Islam
*masalah murtad penganut islam
*kewajipan bertudung
*hiburan bentuk hendonisme
*menyembah tugu
*keadilan dan isa
*kronisme dalam kepimpinan
*dan banyak lagi

Kalau nak tegur biarlah bersungguh. Jangan hanya melepaskan batuk di tangga!

Datuk B berkata...

MUFTI IKAN KELI...kah kah kah kah

MASA BELUM TAN SRI...CAKAP LAIN

BILA DAPAT TAN SRI..CAKAP LAIN

http://umnogoyangtelor.blogspot.com

kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

Don't play play with Tan Sri Dato' Seri Dato' Dr. Haji Harussani Zakaria ni ...

Tanpa Nama berkata...

Itu mangkok bukan Mufti daa...
Itu MAU UFTI daa...

Tanpa Nama berkata...

Kepada Anon 07:18. YOU "don't play play". Kenapa tak taruk pangkat professor kat situ? Penat je dapat pangkat tu.

Tanpa Nama berkata...

Salam 2 all

Nie lah dia ahlil kitab . Cuba baca tafsir fizilal Al Quran karya syed qutb surah Al maidah . Ahlil kitab yg bersekongkol dg pemerintah .

Ahlil kitab yg macam nie lah yg ada sekarang .

Mereka tidak sedar yang mereka sedang mendukung sistem jahiliah . Mereka buta basirah .

Sudin berkata...

Ulama buah pelior....kah,kah,kah
Baca kitab haid boleh jadi ulama...kah,kah,kah.....

Ulama cheghodik buah pelior.....
Ini dinamakan Tok khadi mengawinkan Tok Kodek....kah,kah,kah...baca kitab nikah kahwin...jadi ulama...kah,kah,kah....

Ulama pakai BMW,MERZ....kah,kah,kah
naik haji dan umrah tunjukkan suci...klentong,torak,auta....semata-mata nak taruh nama haji dalam kad pengenalan....kah,kah,kah

Haji Mahathir a/l Mohameeeeeed.....kah,kah,kah...

Yang tinggal dalam gerombolan Umno....jawa,banjor,bugis,dayak,iban,telu,sakai,mamak eeeeeeeeeeeeeeeee.....kah,kah,kah.....kata PEKEMBAR tapi banyak banjor,indon dan eeeeeeeeee....kah,kah,kah....

Lingkup....!!!
Pagi baca Koran Iblis,malam bejubor.....kah,kah,kah

Tanpa Nama berkata...

Ulama pakai BMW,MERZ....kah,kah,kah

Ahmad Awang pun pakai Merz... kan..

Tanpa Nama berkata...

Sebelum apa2 Harussani perlu dicalunkan pangkat Tun olih ameno, nanti bolih jadi Kebal.

tok siak bukan mufti berkata...

pakai merz tak salah, sebab merz second hand lanie murah je, yang salah menentang hukum hudud dan tak tutup aurat dan menghalalkan penjualan judi dn arak.

Sudin berkata...

Tanpa Nama
2010 Mac 7 16:09

counter-attack,Tit for tat....kah,kah,kah
peluru kosong......!!!

Ahmad Awang : "Saya pun dok tengah cari macam mana nak lepas S***** ".
Kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah,..



Semut,semut.....malang nasib mu..!



Tanpa Nama
2010 Mac 7 16:09......gua tabik hormat sama lu....tapi tolong cite sikit riwayat Saad Bin Abi Waqas..
Muawiyah,Zainal Abiddin Bin Ali(cicit Rasulullah)

Kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah,..
Gua sokong Umno HARAM 1988....bukan semangat 46,bukan 1998...PAS pun tidak !
Banyak beza tu....kah,kah,kah

woit...!kubor masing-masing....!
Gua nak gali kubur hari minggu ni..!....TIDAK DI KERANA OLEH SEBARANG KERANA.
"TIDAK MUNGKIN OLEH SEBARANG MUNGKIN"......kah,kah,kah

Kalau kamu ada niat untuk mengadap AKU....lupankanlah.
Datang mengadap AKU tanpa niat baru boleh bertemu AKU.

Kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah,kah,..

Lang berkata...

Persoalan yang wajib dijawab oleh harus dengan hati yang jujur dan ikhlas kepada penciptanya:

Saranannya kepada PAS

1. Adakah kerana pangkat?
2. Adakah kerana ugut?
3. Adakah kerana nafkah?
4. Adakah kerana bodek?
5. Adakah kerana Allah dan rasulnya?

Kita memang tidak tahu jawapan sebenar dari si harus ni. Tapi jika dia benar-benar mengaku hamba kepada penciptanya, maka sesungguhnya ia akan takut kepada penciptanya.

Sudin berkata...

Mintak maaf Isham....

Untuk pengetahuan bukan Zainal Abiddin Bin Ali(cicit Rasulullah)...tetapi yang sebenornya Zainal Abiddin Bin Husin(cicit Rasulullah)

Mintak maaf banyak-banyak.

Apollo 2020 berkata...

hoi harussani, lu ingat pakai kopiah, buat muka alim dah layak masuk syurga ke?

lu ingat Allah ade wat syurga khas utk org pangkat Tan Sri?

pegi mampuslah lu punye ilmu agama.

aku pon dulu sekolah pondok tp tak la sampai jadi alim. tp aku tak munafik mcm lu.

aku pon tau gak beza yg haq & batil.

lu semayang sebab budaya kt kampung lu yg suke semayang, hari2 pg masjid dan perasan dah dapat masuk syurga.

org semayang sbb bertaqwa bukan sbb budaya kt kampung.

org macam lu nie lg bahaya dr iblis laknatullah.

pegi mampus la lu punye ilmu agama. mentaliti mcm kampong tahun 40-an. lu ckp islam banyak tp umno wat ape kt malaysia selama nie sampai jadi masalah sosial, ekonomi dll. lu ade pikir betul2 tak.

pangkat tan sri tak menjamin lu masuk syurga. hanya ketaqwaan kpd Allah sahaja yg membezakan manusia.

lu punye dosa berat berTAN-TAN mcm lu punye pangkat jugak. aku org biasa xde pangkat dosa timbang guna kati je.

pegi mampuslah org munafik. nie la tanda2 akhir zaman. org munafik bercakap soal agama.

Tanpa Nama berkata...

kenapa mufti PERAK asik menonjol jer skrng ni??DUN PERAK nk bubar ker??mcm terdesak jer bg stmnt...musykil nie..

aliffnajmi berkata...

Hahaha... baru kena tegur sikit mcm tu dah meroyan juak2 pas.
Wakakaka....