Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 6 Mac 2010

ESOK MALAM TIBAI GEROMBOLAN EEE DI PULAU PINANG



SEMUA YANG SYIOK NAK TIBAI GEROMBOAN EEE DI JEMPUT DATANG !!!




nota:
kenapa gerombolan eee suka berarak?
kenapa gerpombolan eee nak jadi lebih melayu dari melayu?
kenapa kita panggil eee dan buakn xxx kah kah kah



SEMUA DI JEMPUT DATANG - anak sungai derhaka

100 keping Banner kami dah naikkan di simpang-simpang jalan dari Pulau hingga ke Seberang Perai di Tanah Besar.

50,000 keping Handbill pun dah diedarkan kehampir seluruh Masjid-Masjid di Pulau Pinang dan juga Seberang Perai.

SMS dan e-mail juga telah dikirim, YB Sim pun dah update dalam facebook nya.

Permit perhimpunan pun dah dipohon dan juga telah diluluskan oleh pihak Polis.

Kebenaran menggunakan Tapak Ekspo Seberang Jaya pun dah diperolehi segala persiapan akan kami uruskan esok malam.

Anil Netto dan Wartawan Rasmi Laman Reformasi juga telah bersedia untuk membuat liputan secara live.

Sound System terbaik di Pulau Pinang pun dah bersedia dan akan dipasang pada petang Ahad ni bersama dengan 2 screen untuk projector.

Unit Amal, Unit Ehsan, Team Amal dan UKP (Unit Keselamatan Parlimen) telah dikerahkan untuk membantu melancarkan program.

Semua itu kami buat untuk menyambut kehadiran kehadiran Pejuang-Pejuang Bangsa Melayu yang sangat prihatin dengan nasib masyarakat Melayu Pulau Pinang ini.

Kami lakukan untuk menyambut Ketua Pemuda UMNO Norman Zahalan yang telah mengoyak surat jemputan kami hari itu dan menuduh Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang seperti 'kuda tunggangan' Ketua Menteri.

Kami lakukan juga untuk menyambut Rizal Faris Mohideen Yang DiPertua DPMM Pulau Pinang yang telah mengatakan dia tidak mahu melayan cabaran dari 'ikan bilis' macam kami ini.

Juga kami telah sediakan kerusi yang empuk buat Jais Abdul Karim Presiden Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung biar dia selesa bila berbicara.. walaupun katanya dia hanya mahu berdebat dengan Guan Eng Ketua Menteri kami..

Gelangang telah kami sediakan, gelanggang terbuka yang akan dihadiri ribuan Melayu yang mencari jawapan bagaimana mereka dipinggirkan.

Gelanggang buat korang bertiga menunjukkan kepada Rakyat Pulau Pinang, orang-orang Melayu khasnya betapa gigihnya korang memperjuangkan Nasib Melayu Pulau Pinang.

Tiada apa yang perlu anda bertiga bawa kecuali otak yang telah terpahat dengan hujjah yang membuktikan bahawa Melayu Pulau Pinang memang dipinggirkan dan juga telur korang.. itupun kalau anda bertiga mempunyai telur.

Gelanggang untuk DEBAT PERDANA 2010 yang akan berlangsung pada 7 Mac 2010 ini.

KAH KAH KAH

woit... TIBAI JANGAN TAK TIBAI... kah kah kah..

woit... PUKUL HABIS PADA GEROMBOLAN JENIS EEEE.... kah kah kah



24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wauuuu, gerombolan eee ada berani datang ka? mau x penuh stadium tuh nanti dengan bunyi eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Lang berkata...

eee mesti datng, tapi datang meninjau. nanti boleh buat modal berarak atau modal pres komperens..

kehkehkeh...

SyawaL berkata...

cakap saja lebih....habuk satu pun tarak...
elok sgt la depa mai debat tu....
nak tgk sejauh mana kebijaksanaan gerombolan ni dlm berbicara...

Tanpa Nama berkata...

Tibai Eeeeeee !!

Tibai Eeeeeee !!

Orang Eeeeee jenis ni semua 'Penakut' , jenis yg baling batu sorok tangan !!

bangkitlah orang-orang Melayu !! kasi hancurkan Eeeeeeeee!!!

Kucing Parsi berkata...

Juga kami telah sediakan kerusi yang empuk buat Jais Abdul Karim Presiden Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung biar dia selesa bila berbicara.. walaupun katanya dia hanya mahu berdebat dengan Guan Eng Ketua Menteri kami..

Gelangang telah kami sediakan, gelanggang terbuka yang akan dihadiri ribuan Melayu yang mencari jawapan bagaimana mereka dipinggirkan.

Gelanggang buat korang bertiga menunjukkan kepada Rakyat Pulau Pinang, orang-orang Melayu khasnya betapa gigihnya korang memperjuangkan Nasib Melayu Pulau Pinang.

hahahaha

apa benda yang melayu pulau pinang terpinggir?? tak boleh masuk sekolah ka?? kena bayar masuk tandas sbb pakatan memerintah?? dulu gerakan memerintah masuk tandas tak bayar ka??

oiii!!! meniaga tepi jalan kalau stall kena roboh jangan marah! tu perkara normal, kat mana2 berlaku... hahaha

baik di negeri pakatan atau di negeri umno

bukan taknak melayu berniaga...

kacau lalu lintas

visit
www.melodymockers.blogspot.com

Chin Chang Koy berkata...

Apa erti "eeeee"?

Apa sumber terbitnya perkataan ini?

Tanpa Nama berkata...

berita gembira !!

Zul 'Taliban Nordin sudah kena pecat oleh PKR !!!

Tambahlah lagi seekor Maloan di UMNO !!

Yakin Zul 'Taliban' Nordin akan diberi tanggungjawab 'Men-Taliban-Kan' UMNO !!

Hidup bik mama !!!

Tanpa Nama berkata...

saya rasa eee tak akan datang
paling berani pun eee hanya akan hantar wakil pencacai
eee cuma berani kalau sorang sorang

olekerana tiada telo, eee akan kata ada projek lebih penting di kl
tak pun, eee akan hantar sijil mc

kahkahkah berkata...

TIBAI YANG TUA YANG NAK MAMPOS DULU...kah kah kah kah

Puan Ainon Mohd. berkata...

Sokong penibaian....

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!
1.kalau ada live!hangpa teka sapa yang dok tenguk semeja!
2.Guan eng!tiong lai!tsu kun la!
3.Macam waktu sambut raya cina dulu!depa makan semeja!
4.Depa tenguk sambil senyum dalam hati!!
5.Sambil bincang!harga rumah lepas ni !kita naik RM500,000.00 sebuah!
6.Merempat lagilah orang melayu penang ni!!Waktu tsu kun!melayu merempat!!waktu guan eng!punnnn melayu akan merempay jugak!!sebab akai tarak!!puak cina beli lima duit jee!!!!!bukan sekupang!!

Tanpa Nama berkata...

eeeeee eeeeeee eeeeeeeeee
kah..kah...kah....

sham berkata...

kenapa pr tidak berusaha untuk tarik kaum hawa menyertai mereka? saya fikir tiada uaha ke arah tu....

selasih berkata...

salam semua

bila dok bc, bila dok tgk, bila dok perati...
lebih kurang sama ja. hang kata kat aku aku kata kat hang...last2 jd lagu tu balik
dulu mcm tu la mcm tu gak ...yg dok bergaduh melayu...yg dok merapu pun melayu gak laaa...yg naya pun melayu...yg dok tepuk tgn depa yg tepuk dahi kita...

Tanpa Nama berkata...

Puuh! tanpa nama 18.30

Akhirnya tiba juga berita gumbira
pkr bertindak penuh berani
gaya seorang pahlawan lelaki
zul sudah kena tendang

harap TT cepat kasi heboh berita ini
ramai masih tak tahu
termasuk aku!

Tanpa Nama berkata...

tulis komen sendiri ke hisham, hehe pengangur cam gitu laa, senang, relax, ada banyak masa, hehe, rumah tak adsa, kereta tak ada, anak bini tak ada, ada sepuluh dua pun dah boleh hidup,

hisham hisham, nasib kucing ko ada mamak bagi makan, harapkan kau, kebulur la hamba allah tu...

FaridShah berkata...

agak2 depa eeeee ni ada teloq dak??

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TANPA NAMA 01.29
marah semacam nampak??

Hang amno cawangan mana?
banyak projek dapat?

hang misti gaji besor nih
paling cikai pun merc S320
rumah misti banglo kg tungku
jaga depan rumah misti 8 orang
makan misti hari-hari kat sangrila
bini misti ceo GLC TNB
rumah sewa ada 30 bijik

ceh!
kalau lulus setakat bachelor
kalau gaji setakat seribu dua
kalau kereta setakat tin sardin
kalau vios masih bayar bulanan
kalau banglo masih potong gaji
kalau jawatan setakat ajk bahgian
tak payah la nak bodek amno
tak payah la nak bongkak!

Tanpa Nama berkata...

Kalau Kerry (menantu Pak lah lah)datang, PR yang lari. Time tu, baru hangpa suma tahu lagu mana ...

mosabit berkata...

kwpada anon 01:29..

wah hhh...teruk juga tt ni yer?..aku tak tau pun....semua dia takda?????......

tapi walau pun dia semua takder...tapi dia ada fikiran..
dia tak pernah kena tipu dengan grombolan....

tapi kau?....semua ader?...tapi sentiasa di tipu....

amacam?..kau ada otak kan?...tapi lembu pun ada otak jugak.....

kah kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Aku akan sokong eeeeeeeeee, walaupun aku juga sokong ttttttttttttt. Paling aku sokong adalah zzzzzzzzzz (Pak lah idola ku).

Tanpa Nama berkata...

salam to all...

belum apa pun pemuda dah wat report polois.ajak debat pun wat report ka..

ada harapan mandi lagi la malam ni.fru bawa water conan pe almaklumla si auwwwww dh wat report.

Tanpa Nama berkata...

otak ade...anak ade..rumah ade...kerja ade..tp kalo x guna akal fikiran x guna gak...tiap hari kena tipu jek dgn umno..usik skit tang bangsa dah menggelupur melatah..guan eng x bg berarak maulud nabi percaya,teresa kok x bg azan pun caya,melayu kena pinggir kt penang pun caya gakk..x serik2 melayu ni ditipu umno..suka kot kena kenceng..wakakaka

Sudin berkata...

Kah,kah,kah.....kata PEKEMBAR...tapi banyak eeeeeee dan banjar....kah,kah,kah.....

Etnik,etnik.....bilalah nak selesai ?

Lingkup Umno !...kah,kah,kah.....
Dah 50 tahun lebih rupa-rupanya...kah,kah,kah....ramainya eeeeeee,banjar,iban,sakai,bajau,.....dalam Umno....kah,kah,kah....

Tak sedor sedor lagi....kah,kah,kah...ramai melayu dah lari semenjak Umno(B).....kah,kah,kah...yang tinggal melayu barua bodek telor eeeeeee kutty....kah,kah,kah...apalah nasib PEKEMBAR.....kah,kah,kah