Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 6 Mac 2010

KETAWA PETANG SABTU



TOLONG JANGAN BOCORKAN RASHIA INI !




GURU PENDIDIKAN SEKS PERLU LATIHAN SUPAYA PROFESIONAL – melayau

Guru pendidikan seks perlu latihan khas supaya mereka profesional dalam bidang berkenaan jika cadangan untuk memperkenalkan pendidikan seks di sekolah menengah mahu dilaksanakan.

Menteri Muda di Pejabat Ketua Menteri Fatimah Abdullah berkata, pendidikan seks menyediakan bimbingan kepada generasi muda terutamanya dalam pergaulan yang membabitkan perkara-perkara seumpama itu.

Menurutnya, beliau berasa sudah tiba masanya pendidikan seks disediakan kepada para pelajar sekolah kerana generasi masa kini membesar dewasa dalam persekitaran yang berbeza serta lebih terbuka.

''Generasi muda sekarang bebas serta terdedah kepada banyak perkara berbanding pada zaman dahulu.

''Bagaimanapun, menyampaikan pendidikan seks bukan satu perkara yang senang, maka ia memerlukan para guru khas dan profesional kerana ia menuntut emosi dan perasaan," katanya di sini kelmarin.

Beliau diminta mengulas mengenai sama ada guru-guru di negara ini masih belum bersedia untuk mengendalikan pendidikan seks di sekolah kerana mereka kurang latihan profesional dalam subjek berkenaan.

KAH KAH KAH..

woit... KESIAN CIK GU CIK GI KITA....kah kah kah...

kah kah kah.... KURANG LATIHAN PROFESIONAL....kah kah kah...

kah kah kah... BUKALAAA WEB PA CHU CHENG....kah kah kah..

woit....BANYAK ILMU BOLEH DI CARI ....kah kah kah..

woit.... YANG DI BAWAH INI.... KES APA PULAK? ...kah kah kah...


PELATIH PLKN LAPOR POLIS DAKWA DICABUL – berita hairanl

TAPAH: Seorang pelatih Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) Kem Sentosa Chenderiang, dekat sini, membuat laporan polis mendakwa dicabul seorang petugas perubatan di klinik kem itu.

Ketua Polis Daerah Tapah, Superintendan Roslan Bek Ahmad, berkata dalam kejadian Isnin lalu, mangsa mendakwa ke klinik itu untuk mendapatkan rawatan kerana mengalami sakit perut.

“Ketika mendapat rawatan, mangsa mendakwa suspek dengan sengaja menyentuh bahagian sulitnya tetapi mangsa menolak tangan suspek.

KAH KAH KAH...

woit.... INI MALAON SAKIT JIWA... kah kah kah..

kah kah kah... INI SAKIT TARAAAK KUMAN... kah kah kah...

woit... SESIAPA SEDANG MENGHADAPI TEKANAN SEXUAL MACAM INI... HANYA ADA SATU UBAT...kah kah kah..

kah kah kah...SURUH MALAON INI TENGOK MUKA BIK MAMA.... kah kah kah..

kah kah kah... JAMIN KES SETTLE.... kah kah kah




9 ulasan:

orangkasai berkata...

penggubal kurikulum juga tidak profesional, gunala nama subjek yang elok sikit. pendidikan seks itu sudah nampak macam ugg..ugg..uuug saja.

Lang berkata...

apakata kita cadangkan orang plkn tu jadi juru latih kepada guru-guru... sebab dia pon dah tak tahu kemana nak salurkan ilmunya yang hebat itu..

hahahaha...

Tanpa Nama berkata...

kalau ajak "bik mama" jadi 'Penasihat'... pasti program ni berjaya !!!

Hidup Bik mama !!

Kucing Parsi berkata...

kes cabul rogol ni dah macam iklaneka... hari2 mesti keluar. kalau hari minggu tu paper banyak keluar pasal artis adalah cerita tu di bawak pergi hari isnin gantung sampai mati semua perogol. pasti suma ahli parlimen menyokong. blok kerajaan dan pembangkang. nanti kena gantung pulak rahim thamby chik...

hahaha

visit

www.melodymockers.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

nama pun pendidikan sek
alamat makin banyaklah kes sek kat sekolah
makin meriahlah kerja cikgu displin
tak apa, nanti cikgu displin dapat elaun kerja lebih masa

Tanpa Nama berkata...

haha mmg lawak la..1 malaysia 1 lgi lawak bangang telah keluar..nk tingkatkan profesional mcmane??nk sruh cikgu berlatih seks kat bkt bintang atau lorong hj taib dlu ker??
kang silap2 cikgu plak yg jadi mat sanggap..nk kate bdk dulu baik x jgak bdk dulu yg skrng dah jadi budak besar yg tak tunjuk moral yg baik even ahli politik sdiri ade video lucah sendiri..hahah..cume beza lambat ngan cpt jer..nk bentuk akhlak mula dr pemimpin dulu..rasuah tu tgk dulu..

Tanpa Nama berkata...

Ini satu lagi berita ketawa petang sabtu:

"zul tidak akan menyertai umno atau gabungan umno."
(tengok sekali lalu macam tak melibatkan $$$$)

"zul mungkin akan memikirkan masuk pas."
(ini kes amno pon takut nak ambik sebab mulut tak boleh kontrol)

Nak kata tak lawak, memang lawak.
lawak bodoh!

Kena tolak pkr, nak masuk pas?
Apsal?
sebab dah ada jangut sejempot??

jangan pas pun buat lawak bodo jugak sudah ler!

Slogan:
"Jom join katak pisang"

Tanpa Nama berkata...

Zulkifli Noordin sesuai masuk Parti Cinta Malaysia (PCM). Untuk seimbangkan kaum-kaum lain dan agama lain dalam parti tu. Biar suara Melayu dan Islam didengari dalam parti. Biar balanced, macam lambang Dacing tu.

Tanpa Nama berkata...

kalo tengok muka big mama.. stim terus pancuttttt.. hahahahaha