Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 14 Mac 2010

MALIKUL BERFATWA LAGI




TRIK LAMA - TAKUTKAN MELAYU DENGAN HANTU - KEMUDIAN JUAL TANGKAL




UMAT ISLAM HADAPI ANCAMAN - melayau

Umat Islam di negara ini kini berdepan dengan ancaman hebat dari dalam dan luar yang cuba menggugat dan memecah belah perpaduan para penganutnya.

Muhyiddin Yassin berkata, percubaan tersebut semakin ketara sejak kebelakangan ini dan untuk itu umat Islam perlu mengukuhkan semula keharmonian.

"Kita berdepan dengan cabaran hebat yang datang dari luar dan dalam, kalau kita tidak pelihara dan prihatin, mereka akan terus berusaha menggugat, merosak dan menjatuhkan kita.

"Apa yang pasti mereka tidak berniat baik, tidak mahu melihat kita maju, mereka mahu buat sesuatu yang boleh menyebabkan kita hadapi kesusahan dan kepayahan," katanya.

KAH KAH KAH...


woit.... ADA UMAT YANG MENGAKU ISLAM DAN KUAT RASUAH MACAM MANA?.... kah kah kah...

woit... ADA UMAT YANG MENGAKUI ISLAM TAPI SUKA BELI KAPAL SELAM... MACAM MANA?.... kah kah kah..

woit... ADA UMAT YANG MENGAKUI ISALAM TAPI SUKA RAMPAS TANAH RAKYAT MACAM MANA?.... kah kah kah...

nota:
ini trik lama
takut takutkan orang melayu
bila orang melayu takut
maka orang melayu akan minta perlindungan
dari gerombolan

macam macam cara nak menipu orang Melayu
tak puas puas tipu Melayu
sampai sembah muka
sampai daging tumbuh berlebih lebih di muka kerana tipu Melayu kah kah kah




27 ulasan:

Johan 23.01.84 berkata...

kahkahkah..sembab oi sembab..kena penyakit pak pandir ni..woit pesal tak sebut ape dia "cabaran2" yg "menggugat" tu?

Keylee Daud berkata...

sama macam kes gula dan beras hancur 10 peratus

Woi berkata...

ADA MELAYU MENGAKU 'PEJUANG MELAYU'...TETAPI PELINGKUP MELAYU MACAM MANA?

ADA MELAYU ISLAM BERPUASA...TETAPI 'TELAN' HARTA MELAYU MACAM MANA?

BAIK DUDUK KAT RUMAH 'GOYANG-GOYANG TELOR' JER...TAK PAYAH BAGI NASIHAT KAT ORG LAIN...kah kah kah kah kah..kah kah

yes berkata...

Ada ahli parti yang mengaku Islam tapi benarkan orang kafir gunakan kalimah Allah.

Tanpa Nama berkata...

Fatwa Al Malikut matSembab (berdaging muka) ini adalah satu "sweeping fatwa".

Kenapa tidak sebut siapa "pengancam dari dalam dan luar?". Kenapa AlMalikut takut menyebut "pengancam" itu?

Kalau betula ada "pengancam" AlMalikut matSembab beliau sebagai timbalan PM boleh:
1) Arah PDRM tangkap "pengancam";
2) Taru "pengancam dalam ISA dan
3) Suruh SPRM interrogate "pengancam" yang ditangkap polis, sampai macam TBH.

AlMalikut matSembab ini membuat fatwa untuk menakut nakut kan orang Islam dan menyindir bahawa orang bukan Islam yang jadi "pengancam". Ini adalah bertentangan dengan slogan PM Najib 1Malaysia. Tetapi Fatwa yang mempunyai unsur unsur pembohongan akan menikam dia sendiri.

Keluar kan bukti AlMalikut!!!

Tuhan Mahakuasa akan hukumkan kamu jika tidak keluarkan bukti kerana berbohong dan ini adalah satu dusta!!

Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

BUKAN UMAT ISLAM DISERANG....
UMNO YANG KENA SERANG... BILA DAH NAK MAMPUS BARULAH NAK KAITKAN DIRI DENGAN ISLAM....
BIARKAN UMNO MAMPUS...
MALAYSIA SEJAHTERA TANPA UMNO...

rillink berkata...

Assalam Bro,

Umat Islam di malaysia memang terancam dan berpecah belah yang dasyat dan dalangnya yang menyebabkan perpecahan diketuai oleh utusan meloya,perkasa,sister in islam,umNOK dan dalang dari luar ialah roh Altantuya yang di bunoh oleh orang islam melayu umNOK.Kami generasi Melayu Baru langsung tak ambil pot statement pemimpin2 umNOK yang kpi nya hanyalah standard budak tabika kemas.

asyMok_Aambo berkata...

kah kah kah kah kah
KAH KAH KAH!
Talk to the HAND!!!!!!

saudaramu nikjoe berkata...

woit, hantu pocong kat atas tu malikul sembab ke?

kah kah kah kah kah

layar berkata...

Tuan,
1.Aku lebih rela jadi alat UMNO kerana UMNO perjuangkan ISLAM dan MElayu...

2.Ya la....puak demo tentu suka jadi alat DAP dan PKR kerana mereka juga perjuangkan ISLAM dan MELAYU....

3.Tuan sepatutnya bukan tukar tiub aje...tapi tukar terus kenderaan kerana casis dan segalanya telah mulai reput...kah...kah...kah....

Lang berkata...

bila orang politik ni bercakap... always read between the line...

kalau dia cakap ada pengacau, pengkhianat, pembelot, penyokong TETAPI tidak dinamakan individu itu maka perkara tersebut adalah prokasi yang lembut supaya setiap orang berspekulasi (ingat! fahaman rakyat berbeza2), maka jika ada tindak balas maka perancangan akan dianggap berjaya.

Orang yang menyeluarkan percakapan biasanya ada agenda yang disusun dengan pelbagai plan perancangan...
biasalah politik... survival merupakan kunci kejayaan.

Lang berkata...

woi tt...

orang sekarang mana takut antu... ari2 tengok crita anto wooo... malam jumaat sebelum naik antu, tengok crita antu dulu wooo...

yang keje tangkap antu pon makin banyak... antoo fighter woooo...

antu pulak yang takut dengan manusia kecuali satu antu je jadi kawan manusia... antu ape?

pengundi antu.... woooo.

Tanpa Nama berkata...

Woit Muhyiddin, musuh utama umat Islam di Malaysia adalah UMNO !!

UMNO mengamalkan kepercayaan kepada rasuah,tipu,menyamun, perkosa dan halal apa saje yg di haramkan oleh Islam kecuali babi !!

Tanpa Nama berkata...

Kepada yes 2010 Mac 14 06:48,

Ada org Islam yg tak bagi org bukan Islam sebut perkataan Allah walaupun para ulama' termasuk Yusuf Qaradhawi kata takde masalah org bukan Islam guna nama Allah, tapi org Islam yg kononnya membela nama Allah tu la yg perangai mengalahkan orh kafir, dan org Islam tu jugak la yg makan rasuah, tangkap orang tanpa bicara, songlap sana songlap sini, menipu dsb.

Sudin berkata...

Menggugat 'Ketuanan Melayu' ?

Raja bertitah.
Anak raja menyumpah mengeluarkan fatwa dan hukum.
Kufur nikmat katanya.
Kepala bana apa kufur nikmat.
Nikmat perut dan kelamin ?
Orang buta belum tentu bersyukur bila boleh melihat.

Bising.
DEB,NEP,NEAC.....Indian Settlement tu apa ?
Kg Baru Nalla,Kg Baru Bali,Gunung Hijau Perak tu penempatan kepala cicih apa ?
Buruk sangatkah orang melayu ni sampai bodoh tak reti berpolitik !
Dipijak-pijak kepala semata kerana anak raja berfatwa mengeluarkan hukum kufur.Kalau berani balik mari kita bertempur.Nak tenguk langit tinggi rendah,daulat tak berdaulat.

Politikus berfalsafah.
Berbeza pandangan dan pendapat katanya.
Tok guru itu,tok guru ini.
Mufti berfatwa hendaklah kita bersatu.
Lintang-pukang mencari identiti bangsa.
Ras.
Bila sejarah ditulis oleh orang china nak cakap apa ?
Mulalah merepek asal keturunan dari Yunan,Funan,Punai,Parsi...Malacca,Malaya.....
Celik-celik mata china depan hidung,keling depan mata.

Tanya Opah...darimana datang china dan keling ?
Katanya,orang putih yang bawak.
Habis....apa jadi Ganganegara,Teja,Langkasuka ?
Berterabur....masuk jawa,banjor,telu,pariah,mamak....masing-masing mengaku melayu....bila sembang sesama mereka sepatah haram kita tak tahu...!!!!!!!!!!!

Habis...yang Tok Maharajalela beri perlindungan pada pelarian dari Melaka dan Selangor buat apa?
Kemanusiaan.Orang putih nak menjajah,kena nyorok keturunan ni di hulu pendalaman.

Opah..! Tanah yang kita duduk ni siapa punya ? Ada geran ?
Ish..kamu ni,dulu mana ada geran.Datang orang putih udah kena bergeran-geran pulak.Kena pergi Taiping,jalan kaki,naik keretapi semata-mata kena turun chap jari depan orang putih.

==================================

Berfikir,mengolah....mencari jalan pulang supaya tak terjebak memikul beban.Ah..! Lantaklah !!!

Iman ? Tunduk dan mengaku !

Doa beliau : "Hidupkanlah daku dalam kemiskinan dan wafatkanlah dalam kemiskinan pula"

Woit...anak raja chelup !
Kepala cicih kamu !!!!
Kenapa Rasulullah berdoa begini ?

Sudin berkata...

"Mati tidak kerana sumpah,hidup tidak kerana kaul"

Ingat peribahasa ni pemimpin Umno/BN,Raja,anak raja,Mufti.....

Orang melayu tak sebodoh itu !!!

Tanpa Nama berkata...

Malikul sembab nie bagi crite yang salah tetap salah ! pendapat gue ialah cabaran terbesar terhadap umat islam tu adalah dari umat islam tu sendiri, bukan dari luar.Tanya balik diri sendiri, bersatu tak semua umat islam ? nampaknya ramai sangat yang terpisah kerana fahaman politik yang berlainan.

Tanpa Nama berkata...

antu luar rumah kawan tak takut....tepi simpang ka, kat bawah pokok ka, atas bukit ka....kwan tak nak risau la...

yang masaalah, antu yang dah ada dalam rumah!....

antu raya yang berkeliaran dalam rumah....jap kat dapur...jap kat tangga....jap kat tandas....masaalahnya, antu ni satu jer....dia saja yang buat hal tiap2 hari....buat macam2 cerita....jap pakai kapla lembu....jap pakai kapla babi (berbungkus plastik lagi you!), jap guna kalimah, jap upah katak, jap jadi katak nak ganti berghaim ali.....jap jadi mamak... TERsedaq2!......jap PERkosa 76 mangsa!

antu raya dengan gayanya....

orglama

Tanpa Nama berkata...

yang menghadapi cabaran dan ancaman ialah melayu amno.

melayu pas ok aja. melayu pas dah biasa hadapi halangan, cabaran dan ancaman daripada umno.

cabaran dan ancaman bagi melayu amno termasuklah projek dah makin susut; cina india dah tak bagi sokongan; pr dah jadi pilihan rakyat; dan melayu amno bakal be end.

untuk melayu sejati, janganlah ambik pusing sangat apa mamat tu kata. tak ada apa yang beza. bezanya cuma mamat amno 1malaysia makin terancam dan hampir pupus.

Tanpa Nama berkata...

tadi terdengar berita 3-suku pun, seolah-olah gumbira sakan dgn wakil rakyat bebas. tapi semua org tak ambik pot. Nak merendahkan ketua pembangkang. dan macam pembangkang tak boleh nak idup kat dunia ni.

Rasanya berdosa org yg menyebarkan fitnah seperti pemberita 3-suku

Orang Lama berkata...

yes 2010 Mac 14 06:48

Tolong bagi ayat mana dlm Quran & hadis sahih mana yg mengatakan Allah tak boleh di guna oleh org kafir? Bukan apa... nak belajar.

Tanpa Nama berkata...

cara penjilat Punggung NUAR menulis..
oi! rais, konon ko nie ahli soSIALis yg berjuang di jalan yg benar la eh?
ahaha! mu dah tuo.. esk lusa dah nk mampus.. lagi pe bikin buat hal mcm org mudo nie?

sorry la rais, ko dah xrelevan lagi.. setakat dgn ideologi soSIALis yg ko nk bawak tu, baik ko gi bukak kedai tiub betul2 la..

L0~

Fidaiyyin berkata...

Keris yg terhunus songsang,
Menerjah rambang segala arah,
diseru amarah yg membara,
berpaksi gelora khianat...

Sumpah dilanggar janji dinoda,
khianat perjuangan yg suci,
dengki kesumat beraja di jiwa,
racuni jiwa bangsa....

kakakaka...pabila malikul zholim bersabda gitu...agama jgk diputar-ulang menakutkan bangsa....

MiSyA GaDiS TeRbiLanG berkata...

Nice blOg!!!

JOM join Geng blOgger. Best! And bley pOpularkan ur blOg, dpt earning byk dari nuffnang =)

Klik je http://www.gengblogger.com/?ref=gadisterbilang

Tanpa Nama berkata...

kapada tanpa nama Mac 14, 13;04
Memang berbagai bagai ragam orang Islam, Ada yang mengganguk saja bila pemimpin nya cakap, ada yang setuju pemimpin di beri berpuloh ribu untuk anak menantu naik haji, ada yang setuju bila pemimpin ambil anak menantu untuk bekerja di GLC negeri. yANG SETUJU MENANTU DI LETAK DI TINGKAT 4. ADA JUGA PENGIKUT YANG BANGGA DENGAN PEMIMPIN YANG KATA ANAKNYA SEMUA PANDAI BERNIAGA. PADA HAL WALAU PUN MEREKA ANAK BEKAS PERDANA MENTERI KELULUSAN MEREKA TAK LAH CEMERLANG. ADA ANAK ORANG KAMPUNG YANG LEBIH CEMERLANG.
aKHIR KATA JANGAN PERCAYA SANGAT KAT ORANG POLITIK NI, LIDAH MEREKA ADA SPRING.

Tanpa Nama berkata...

Pas tak kesah pada Melayu, dia cuma ada Islam sahaja. Cakap pun bukan bahasa Melayu, cakap bahasa Kelantan. Memang tak bolih pakai semua ahli politik ni.

Tanpa Nama berkata...

L0~

2010 Mac 14 22:20
----------------------------

nape kalo sosialis??..DAP sosialis gak..parti pemerintah kt spain sosialis gak..kt itali pun ade parti sosialis..sosialis = rakyat no1..nasionalis cam UMNO = negara no1..dulu memula mau merdeka mungkin parti nasionalis ni relevan...tp dah 50thn merdeka,kepentingan rakyat melebihi kepentingan negara..bila idop rakyat selesa,senang secara otomatik negara maju & makmur..paham x pencacai umno?