Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 14 Mac 2010

SATU LAGI BISUL DI NEGERI SEMBILAN



JANG OOI... KAU INGAT DEN BODOH KO ?





HASIM RUSDI SETIAUSHAHA UMNO NEGERI SEMBILAN YANG BARU - mStar

Ketua Umno Bahagian Rasah Hasim Rusdi dilantik sebagai Setiausaha Badan Perhubungan Umno Negeri Sembilan yang baru.

Hasim, 52, adalah Pengerusi Jawatankuasan Bertindak Pembangunan Luar Bandar, Hal Ehwal Pengguna dan Kemudahan Awam negeri serta Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Labu.

MB Mohamad Hasan berkata Hasim menggantikan Azman Hassan ekoran peletakan jawatan Azman kerana masalah kesihatan.

"Memang saya dah lantik Hasim bagi menggantikan Azman. Perlantikan Datuk Hasim dah lama dah tapi saya tak umumkan," katanya kepada pemberita hari ini.


KAH KAH KAH..

woit... INI SATU KRISIS... kah kah kah..

woit... AZAMAN HASSAN IALAH ABANG KEPADA MAT ASAN... kah kah kah..

woit... SEMUA ORANG DI NEGERI SEMBILAN SUDAH MUAK.... kah kah kah..

woit... INI ERTINYA MAT ISA SUDAH MULA KEMBANGKAN KEPAK...kahkah kah..

woit... TAK PAYAH LAH NAK TIPU...LANTIKAN DAH LAMA... HANYA TAK UMUM...kah kah kah..

woit... INGAT ORANG NEGERI SEMBILAN BODOH MACAM TELO...kah kah kah...

woit... DEN BAGI KOLOPE BARU KAO TAHU... kah kah kah



7 ulasan:

lara..hati n.. berkata...

kabelisme biasola abg din...
kek rantau nu haa jalan nak p kolo sawah pun x do lampu apo cito??hahahahahahampeh sumo ehh

Tanpa Nama berkata...

Lama tak umum tu serupa macam tak nak umum ler tur

woi!
sapa tak sayang adik bradik

Lang berkata...

perlawanan tinju tiga penjuru:

1. wilayah selatan ISA vs MAT HACAN
2. wilayah timur DERIH vs MAD SAID
3. wilayah utara HEEEDAN vs ANAK SABOO

malangnya para peminat terpaksa menunggu pihak penganjur mengumumkan tarikh perlawanan. Manakala di pihak penganjur pula masih belum menetapkan nilai wang taruhan dan dipihak peninju pula mereka memberitahu bahawa mereka belum bersedia, mereka masih takut pada pesaing mereka...

maaflah wahai peminat setia sukan tinju.

Tanpa Nama berkata...

"ni lagi satu bisul kat tukar tiub"

ese tengok sojak akhir2 ni ekau cam kurang beminat nak menulis.
tulisan ekau pon umpamo melopaihkan batuk kek tanggo

apo hai nye?

apokah ini tando2 ekau juo nak melompat katak?

silo jawab!

Tanpa Nama berkata...

ancukomak kau san.....

Fidaiyyin berkata...

kakakkaka...den tak tahan tang kolope tuu....hahahhaa

bro isham, teringat sey pado cerito pak sedaro sey maso sey kochik dulu...camno kualo pilah leh dapek namo? walhal ntah mano lotak kualo pilah tu...

kakakaka...mat saleh oghang puteh dtg pilah..tanyo kek org tuo kg..."What name of this place?" disobabkan bonci kek org puteh ni...org tuo ni carutkan mat saleh ni...kakakkaka...kolopelah kau...

last2 dapeklah namo Kuala Pilah drpd perkataan carut tu-kolopelah...

Tanpa Nama berkata...

pusat boling kat paroi jd sarang ular sawo ko?
projek lulus,kroni dah masyuk pas tu terbengkalai,tak do yg kenal bola boling....esok lulus lagi utk baik pulih pulak, masyuk lagi....
dah lah jang ooiiii....tinggallan ameno tu...dulu,kini dan slamonyo menyusahkan...