Rabu, 14 April 2010

MEDIA AMERIKA DI BERI 48 JAM



MEDIA AMERIKA DI BERI 48 JAM UNTUK MINTA MAAF




AMARAN EMPAT PULUH LAPAN JAM LAGI

Datuk Wira Perkasa telah memberi amaran kepada media Amerika terutama CNN, CBS dan New York Times.

Amaran telah diberi kerana media Amerika gagal melaporkan berita Rosmah Mansor membuat persembahan di Washington DC.

Datukl Wira Perkasa telah memberi 48 jam agar media Amerika meminta maaf dan mula membuat laporan tentang lawatan dan persembhan Rosmah Mansor di Washington DC.

Menurut Wira Perkasa “ tidak mungkin media Amerika tidak nampak tentang kehadiran Rosmah di Amerika. Bagitu besar sekali badan Rosmah mustahil tidak dapat dilihat oleh media Amerika. Malah beberapa gegaran telah berlaku ketika Rosmah di Washington DC. Semua ini telah tidak dipedulikan oleh media Amerika".

" Ini dilihat sebagai satu penghinaan".


PERTUNJUKAN INI TIDAK DILAPORKAN OLEH CNN DAN CBS








20 ulasan:

asdsahar berkata...

hahahahaha!!..aku suka ngn laporang kali ni!..macam ni pun jadi bley buat lawak kan..rasa nak tiru campur mencarut jer!!

Tanpa Nama berkata...

gila dasyat
gambar nie lagi!!!

punk rock 101

tubelawak berkata...

kah kah kah.. tersembur aku tgk gambar rosmah tu.. kah kah kah.. terbaik dari ladang!!

tubelawak.blogspot.com

KJ Today berkata...

Jika dalam 'jam' ialah 48 jam. Jika dalam kilo agaknya berapa kilo?

Pernahkah saudara TT muhasabah diri sendiri iaitu berapa kilo DOSA saudara yang sering MENGUMPAT & MENGHINA orang lain?

Tidak dinafikan ada juga sesetengah perkara yang saudara tuliskan itu adalah BETUL dan BENAR.

Tanpa Nama berkata...

tuan TT,

RM76M untuk APCO apa cerita?

Tanpa Nama berkata...

Bagan Pinang dapat bini baru...

Satu lagi projek barisan nasional..baik punya bro..

Tanpa Nama berkata...

Almaklumlah...
Org putih kan tinggi-tinggi,
si Rosmah ni plak pendek sangat...
Mana la orang nak perasan ..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

PERKASA boleh tembak peluru "ketuanan Melayu" yang pada terasnya ialah 'orang Cina nak makan orang Melayu'. Sudah ada banyak profesional Melayu, Profesor Kang Kung Melayu, 95% staf Melayu di sektor kerajaan, berbilion telah diperuntukkan untuk membangunkan orang Melayu ( RM 52 bilion hangus dek sapu oleh kroni 'Ketuanan Melayu'), orang Cinalah yang banyak membayar cukai bagi membangun orang Melayu, orang Cinalah yang membina masjid, itupun dikatakan 'orang Cina nak makan orang Melayu'
PERKASA tak ada kelas asyik meniup semangat orang Melayu tak selamat, kambing hitamnya orang Cina, buta sejarah, buta perlembagaan, buta perut sehingga naik berang tiada berita diberi AS mengenai Rosmah. Lihat di tv Najib sengih simpati sementara Obama yang banyak cakap mungkin termasuk menanya apa khabar AI. Obama tak pelukpun Najis tapi peluk yang lain. Dulu AI dapat 21 das tembakan kehormatan semasa melawat Rumah Putih, Madey cemburu gila babi dan pasangkan tindakan karut padanya.
PERKASA tiada perjuangan intelektual langsung asyik bodek Ketuanan Melayu kini dan selamanya.

Tanpa Nama berkata...

Power beb..macam ni aku pun nak join PEKASAM, eh PERKASA

Amerika pun boleh gertak macam tu je..tu belum tunjuk keris...kalau tunjuk keris terus melutut Amerika..

Tanpa Nama berkata...

Suruh Dato Wira Perkasa tu tarik balik lesen mereka!!!!!!!!!!!!!!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

mana dapat idea ... tak kongsi pun

Tanpa Nama berkata...

Takde sapa ambil pot daa apa perkosa cakap.

Unknown berkata...

bro...pagy2 lu dah kasi bikin pecah perot la.....kah...kah....kah.....prooottt...ooopppss...tekentot lak....kah...kah...kah....bik mama ketiak masham

Akaloid berkata...

JURUNILAI PEMIMPIN UMNO,

MEH SINI!
KO NAK BERDEBAT PASAL HINA DAN UMPAT YE?

KALAU PEREMPUAN ISLAM
MENGAKU ISLAM
BERBINTI TAPI TAK PAKAI TUDUNG

KENE PUJI DAN SANJUNG KE?

ORANG YANG TIDAK MENUTUP AURAT ARTINYA ORANG YANG MENOLAK ISLAM

ORANG MACAM INI AKAN DIPERANGI PADA AKHIR ZAMAN NANTI. INI BUKAN AKU YANG CAKAP. Al-QURAN YANG CAKAP. TANDA-TANDA AKHIR ZAMAN, PEREMPUAN BERPAKAIAN NAMUN SABENARNYA TERLANJANG?

JADI MANA SATU YANG KO IKUT? MENAFIKAN ATAU MENGIYAKAN?
KALAU ENGKAU BETUL-BETUL PENGANUT AL-QURAN LA..

SIMPLE?

Lang berkata...

reti ke depa ni tengok jam... jam kat malaysia pon tak tau tengok..

Tanpa Nama berkata...

lepas ni mntak perkasa bagi amaran 48 kam kt amerika suroh hentikan operasi kt iraq dan afganistan lak ...

Mat Dangdut berkata...

JURUNILAI PEMIMPIN UMNO : Kan saya dah bagi tahu jangan komen. Nanti orang perasan awak bodoh. Sekarang saya nak tanya hukum pada awak.Apa hukumnya buat blog bodek orang UMNO?Wajib, sunat, harus, haram, makruh? Pernah tak awak muhasabah diri?

kejekatrumah =) berkata...

Haha..tertanya2 brapa byk kerajaan bayar untuk PM kita jumpa dgn Barrack Obama.

Anti BN berkata...

Khas utk 'JURUNILAI PEMIMPIN UMNO'
Apa hal pulak si Mamat sorang ni menyibuk kat sini... pegi la buat blog syok sendori korang tu, Ni TT la... dah ranking pertama blog di Malaysia.

Tapi apa2 pun, kira OK jugak ko sebab mengiyakan kebenarannya....sama2 lah kita munasabahkan diri

kakimakan berkata...

eleh... baru jumpa sekali ngan Obama pun bising. Aku ni lebih advance tau.. Tahun lepas saja pun 2,3 kali aku jumpak Obama kat rumah puteh kat Amerika sana nun, siap borak lagi dgn mesra... muka dia manis,romantik lagi...(maklumla aku kan pompuan). Manakala org lain dlm rombongan dr malaysia borak pasal ekonomi, haram dia tak dengar..baran lagi ada, tapi dgn aku, Obama cool. Nak tau aku borak apa dgn dia?
Heheee.. Aku dgn dia borak pasal sejarah. Terpaksa aku cerita pasal Hang Tuah pahlawan melaka siap lukih peta tanah melayu, tunjuk lokasi melaka kat mana. sebab compom dia lupa malaysia kat mana walaupun dia penah tinggal kt Indon.English aku tunggang terbalik pun dia paham. Respek pulak aku..Hahaaaaa lawak dak cerita aku.
Kalau nak tau lagi rombongan dr malaysia yg direjek oleh Obama tadi ialah PM kita la.Hahaaaa
Dan kalau nak tau lagi, semua ni berlaku dlm mimpi aku.Hujung tahun lepas, dekat time aku nak naik gaji. Lepas tu gaji aku utk tahun ni naik byk la juga.
Hahahaahaaaa
Lepas two three..
hahahaaaaadenzo